XXL Nutrition

Beste Stuff Bij Droog Trainen

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid sinds
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Beste Mensen,

Aangezien ik zo me droog training begin heb ik een vraagje aan jullie personen die al eerder heb droog getraind. Welk supplement heeft nou het beste geholpen bij jullie? Want als ik zo aan het kijken ben zie ik er zoveel :S Ontzettend Bedankt!


:P
 
jij droogtrainen:laugh: (positief bedoeld)
Ga bulken man:D

ik heb overigens goede verhalen gehoord over hydroxycut.
iemand enige ervaring mee?
 
Ja maar ga niet bulken in de zomer. Moet er allemaal wel goed uit zien zo als ik op vakantie ben snappie? Maar vind lief van je dat je het positief bedoeld hahahah ;)
 
Originally posted by Ryu
Ja maar ga niet bulken in de zomer. Moet er allemaal wel goed uit zien zo als ik op vakantie ben snappie? Maar vind lief van je dat je het positief bedoeld hahahah ;)

Gewoon wat meer cardio doen (dus niet minder eten), zoveel heb jij niet droog te trainen. 't lijkt mij een beetje overdreven en of je er droog indrukwekkender uit zal zien is ook maar zeer de vraag, maar goed..
 
Hahah ik ben zelf ook benieuwd. In de zomer komen de pics van mij. Dan zullen we zien
 
Een product met als basis ephedrine/ caffeine.
 
Zelf begin ik met keto-achtig dieet. Heel laag in carbs en hoog in eiwitten. Dit volhouden met caffeine/efedrine...dan 2 weken om-en-om doen met clenbuterol. En als het echt niet genoeg is aan de slag met T3. Maar heb niet zooo veel vet, dus denk niet dat ik zover hoef.
 
Maar wat ik gewoon wil zien is Spier definitie. Zijn daar ook nog speciale middelen voor? Anders ga ik gewoon maar droog trainen. :D
 
Ik snap dat nut van bulken ook niet, eerst bulken en dan weer droogtrainen omdat je dan sneller groei. ik zit nu op 7-8% vet en zou er niet aan moeten denken om boven de 10 te komen. duurt ****ing lang en kost enorme discipline om dan weer droog te worden. Dan maar wat langzamer groeien. Droog zijn Rulez
 
@Juriaan

Droog worden kost idd een tijd, daarom zorg ik ook dat ik niet teveel eten (af en toe een dag wel om mijn reserves weer even bij te vullen)

@Ryu
SPierdefinitie = spieren zichtbaar = minder onderhuids vet = cardioen en je voeding aanpassen.
 
Originally posted by Juriaan
Ik snap dat nut van bulken ook niet, eerst bulken en dan weer droogtrainen omdat je dan sneller groei. ik zit nu op 7-8% vet en zou er niet aan moeten denken om boven de 10 te komen. duurt ****ing lang en kost enorme discipline om dan weer droog te worden. Dan maar wat langzamer groeien. Droog zijn Rulez

Om spiermassa te winnen moet je meer eten dan je verbrandt. Wanneer je meer eet dan je verbrandt zet je ook wat vet aan. Dus je hebt weinig keus. Dat betekent nog niet dat je met een hoog vetpercentage moet gaan lopen, maar massa zonder vet aanzetten kost je veel tijd en levert je weinig(geen) spiermassa.
 
Originally posted by burn


Om spiermassa te winnen moet je meer eten dan je verbrandt. Wanneer je meer eet dan je verbrandt zet je ook wat vet aan. Dus je hebt weinig keus. Dat betekent nog niet dat je met een hoog vetpercentage moet gaan lopen, maar massa zonder vet aanzetten kost je veel tijd en levert je weinig(geen) spiermassa.

En als je nou al goed BF% heb om spiermassa te kweken dan meot je toch niet doorgaan met door bulken en meer eten dan je verbrand want volgens mij word je dan wel nog dikker.
 
Originally posted by Elmar


En als je nou al goed BF% heb om spiermassa te kweken dan meot je toch niet doorgaan met door bulken en meer eten dan je verbrand want volgens mij word je dan wel nog dikker.
Ik volg je niet helemaal.
Je wordt dikker als je 'bulkt'. Je wint spier wanneer je 'bulkt'.
Je verliest vet wanneer je 'cut'. Je wint geen spier wanneer je 'cut'.
Dus het is of bulken of cutten, onafhankelijk van je vetpercentage. Welk vetpercentage je wil is afhankelijk van je eigen wensen.
Maar wat bedoel je precies?
 
ik zorg ervoor dat ik een klein calorieoverschot heb. zodoende zet ik niet veel vet aan en dat vind ik toch wel t belangrijkste.
ik zie me eigen ook nog niet zwaar aan een dieet zitten waar ik echt op alles moet gaan letten. vet% door een klein calorieoverschot werk ik er zo wel af. na de zomer ga ik trouwens wel proberen om te bulken en kijken hoe vere ik daar mee kom.
daarbij kan je wel een bepald vet% hebben, voor mij is de spiegel mijn referentiepunt;)

maar heeft niemand hier ervaring met hydroxycut?
 
Originally posted by dandyman
ik zorg ervoor dat ik een klein calorieoverschot heb. zodoende zet ik niet veel vet aan en dat vind ik toch wel t belangrijkste.
ik zie me eigen ook nog niet zwaar aan een dieet zitten waar ik echt op alles moet gaan letten. vet% door een klein calorieoverschot werk ik er zo wel af. na de zomer ga ik trouwens wel proberen om te bulken en kijken hoe vere ik daar mee kom.
daarbij kan je wel een bepald vet% hebben, voor mij is de spiegel mijn referentiepunt;)

maar heeft niemand hier ervaring met hydroxycut?

elke ochtend en avond ff voor de spiegel, de huidplooi nakijken
gewicht blijft gelijk, maar droger wordt ik ;)
 
Originally posted by Scighera


elke ochtend en avond ff voor de spiegel, de huidplooi nakijken
gewicht blijft gelijk, maar droger wordt ik ;)

No offence, maar je hebt ook weinig spier om te verliezen. Meer spiermassa betekent ook dat je grotere kans hebt om spier te verliezen.
 
Originally posted by dandyman
ik zorg ervoor dat ik een klein calorieoverschot heb. zodoende zet ik niet veel vet aan en dat vind ik toch wel t belangrijkste.
ik zie me eigen ook nog niet zwaar aan een dieet zitten waar ik echt op alles moet gaan letten. vet% door een klein calorieoverschot werk ik er zo wel af.
Zo doe ik het ook, is de meest effectieve manier. Daarentegen ook de moeilijkste. Je kunt niet zomaar alles eten, maar je moet weten hoeveel kcal. je kunt/ moet eten om geleidelijk gewicht te winnen.
 
Originally posted by burn

Ik volg je niet helemaal.
Je wordt dikker als je 'bulkt'. Je wint spier wanneer je 'bulkt'.
Je verliest vet wanneer je 'cut'. Je wint geen spier wanneer je 'cut'.
Dus het is of bulken of cutten, onafhankelijk van je vetpercentage. Welk vetpercentage je wil is afhankelijk van je eigen wensen.
Maar wat bedoel je precies?

ja maar ik bedoel ik ken iemand die is vrij fors best een pens zeg maar maar hij wil gewoon spieren trainen maar meot hij dan toch bulken zodat hij nog dikker word, of heeft hij voldoende met ze eigen vetjes?? om spieren aan te maken?
 
Originally posted by Elmar


ja maar ik bedoel ik ken iemand die is vrij fors best een pens zeg maar maar hij wil gewoon spieren trainen maar meot hij dan toch bulken zodat hij nog dikker word, of heeft hij voldoende met ze eigen vetjes?? om spieren aan te maken?

Het is of bulken en dus meer vet aanzetten, of cutten en geen spier winnen. Als iemand echt last van overgewicht heeft kan het best zo zijn dat hij wat spier kan aanzetten en vet kan verliezen, maar toch is het verstandig om te kiezen voor: of bulken of cutten.
 
Originally posted by burn


Het is of bulken en dus meer vet aanzetten, of cutten en geen spier winnen. Als iemand echt last van overgewicht heeft kan het best zo zijn dat hij wat spier kan aanzetten en vet kan verliezen, maar toch is het verstandig om te kiezen voor: of bulken of cutten.

ja nee dat begrijp ik :D Maar ik snap wel als iemand een dikke pens heeft dat hij niet een nog grotere pens wil hebben.

Dus moet hij maar eerst flink cardio-en en dan pas op spieren trainen.
 
Back
Naar boven