AndroidHealthClinic

Beste suplimenten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beginner199

Novice
Lid geworden
1 dec 2012
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
59kg
Vetpercentage
15%
Dag iedereen, ik was vanaf vorig jaar goed bezig met fitnessen ik heb 9 maanden aan een stuk goed getraind en soms had ik eens proteineshakes genomen in juli tot nu train ik niet zoveel meer als die 9 maanden aan een stuk en ik zou graag terug goed willen beginnen maar ik wil een stap verder dan proteine kunnen jullie me zeggen wat het beste middel is voor spiermassa bij te komen liefst zonder nadelen en zonder het na de kuur terug alles te verliezen.. Ik ben 19 geworden ik ben 1m68 niet al te groot dus en ik weeg momenteel 59 niet veel zoals je ziet :p

Alvast bedankt voor te lezen.
 
Rijst, kip, kwark, havermout, eieren, noten..
3000+ kcal
En wat ik heb gedaan toen ik met supplementen begon was een eiwitshake (blend).
 
Dag iedereen, ik was vanaf vorig jaar goed bezig met fitnessen ik heb 9 maanden aan een stuk goed getraind en soms had ik eens proteineshakes genomen in juli tot nu train ik niet zoveel meer als die 9 maanden aan een stuk en ik zou graag terug goed willen beginnen maar ik wil een stap verder dan proteine kunnen jullie me zeggen wat het beste middel is voor spiermassa bij te komen liefst zonder nadelen en zonder het na de kuur terug alles te verliezen.. Ik ben 19 geworden ik ben 1m68 niet al te groot dus en ik weeg momenteel 59 niet veel zoals je ziet :p

Alvast bedankt voor te lezen.

Zit je nu serieus te denken aan kuurtjes met jouw stats..?
Maak een goed trainingsschema en een goed voedingsschema. Je kan naturel nog kiiiiiilos pakken met een beetje dedication.
 
Zit je nu serieus te denken aan kuurtjes met jouw stats..?
Maak een goed trainingsschema en een goed voedingsschema. Je kan naturel nog kiiiiiilos pakken met een beetje dedication.

Ik weet niet hoe dat allemaal in elkaar zit ..
 
Maak een toereikend voedingsschema, en een uitdagend trainingsschema, en durf ook te genieten van je ldven. Verwacht geen spontane veranderingen, en blijf (voorlopig) weg van AAS.
 
Hier ben ik ook benieuwd naar!
 
Hebben we een board sponsor die dat verkoopt ?!
 
Je bent 19jaar,ga je de rest van je leven vooruitgang willen boeken met kuurtjes? blijf er zo lang mogelijk van af,trouwens als je voeding niet inorde is dan zal het helemaal niets uithalen.
 
Back
Naar boven