Fitness Seller

Beste supplement dat je ooit gebruikt hebt... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Wat is het beste supplement dat je ooit gebruikt hebt?

Wat waren je resultaten?

Welk merk en welke prijs was het supplement?

Heb je bij opnieuw gebruiken weer een goed effect gehad?

Vond je het een goede prijs/kwaliteit verhouding?
 
Creatine

in 2 weken 15 kilo meer bankdrukken, een schommelend geicht van ongeveer 2 a 3 kilo aangekomen. Nadat ik gestopt was heb ik hier 0.5 a een 1 kilo aan over gehouden.

van perfect body, een kilo voor ongeveer 50 euries.

Ik ga het over 2 weken weer proberen.

Ik vond het een goede kwaliteit/prijs verhouding maar ik kan hier eigenlijk niet over oordelen want dit is de eerste creatine die ik ooit gebruikt heb.

Overigens acht ik de kans ook groot dat het zwaarden tillen psycholigisch is maar... Who gives a f*ck?
 
Volu cell en v12
 
Voor mij ook creatine. Alhoewel mijn kracht en massa toename vaak niet zo goed is als bij andere mensen.

Ik ga over twee weken methosterone force van j-tech proberen. Ben heel erg benieuwd.
 
Creatine van Eas, zelfgemengd met Glutamine van Eas. geen twijfel over mogelijk topspul vooral bij een kuur,,,,
 
Glutamine MDY
 
Zell tech2. in een aantal weken was ik qua kracht behoorlijk vooruitgegaan. Nadat ik t niet meer gebruikte merkte ik pas echt het voordeel. alhoewel ik ook denk dat bij mij ook t geestelijke aspect een hele grote rol daarin meespeelde.
ben net als Mich ook een 2 a 3 kilo aangekomen.

prijs was ook een goede verhouding tov de kwaliteit. 54.45 eorootjes voor 2500 gram. was aanbieding (25% extra):D
alhowel ik dat aantal ook nooit geloof.

Heb vorige week 3 kilo Rage besteld, ben benieuwd hoe ik daar op ga en hoe daar de ervaringen mee zijn hier...(hint hint)
;)
 
klinkt stom maar waar:

Calcium+ Vit D3 preperaat (1.75 voor 120 tabs bij de kruid vat, doe je een maand mee)

bankdrukken @65% lichaamsgewicht van 28reps naar 44 reps (ging plotseling heel snel vooruit)

squats (+75% lichaamsgewicht) van 1 rep met flinke pijn naar 55 reps zonder extreme pijn)

Het zal wel komen omdat ik een zwaar calcium tekort had
 
Stacker II van Eclips, na 15min al een hyper gevoel
 
Tribulus van vitalife
 
Efedrine HCL + Caffeine.. o man.. wat een bodemloze energyput is dat zeg!

Kost me.. 26 euro/maand.
 
Voor mij was het toch ook creatine. Verschilt erg per merk, maar voor mij was het CreatineHP van BMS. Gewoonweg fantastisch!
 
glutamine (maxmuscle en labrada)

Unidyne (Universal)

Lijnzaadolie, ik heb een merkbaar hogere stofwisseling door supplementie hiervan.
 
LAVA van Universal en Adipokinetix van Syntrax
 
V12 Fuel Injection (soort creatine) echt een topsupplement!
 
creatine van labrada. Werkte voor mij het beste van de creatines die ik heb geprobeert. De prijs weet ik niet meer, maar het was niet extreem duur. Ik ga hierna zell tech proberen. Ik heb gehoord dat het goed spul is.
 
hmm ik kan wel goedkoop aan universal lava komen dus ga ik eens proberen.

BOS je hebt echt geluk qua supplementen prijzen daar in de USA. Of kost het in verhouding evenveel?
 
Van een nederlands merk.. HMB.. groeide als kool..
 
Rage = goed spul... compleet creatine deliverysytem met een aantal toevoegingen....
Beter om te kiezen voor creatine delivery...
 
Back
Naar boven