MuscleMeat

Beste supplement om je honger gevoel weg te krijgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Zit voor mijn wedstrijd momenteel op een extreem strikt dieet waarbij ik letterlijk elke seconde van de dag honger heb zelfs na de 'kruimels' die ik maaltijden moet noemen.

Wat is het beste echt werkende supplement tegen een honger gevoel?

-Liefst geen fat burner, ik gebruik al clen (alleen als er geen andere optie is)
-Liefst iets wat je geen brandend maagzuur geeft (dat doen er veel) maar alleen het honger gevoel wegneemt
-Mag eventueel 'onder de toonbank' supp zijn, als het maar ECHT werkt (PM dit)

dankje!
 
Ik heb een paar OTC supps gebruikt en geeneen werkte.

Ben ook nog steeds op zoek naar iets dat werkt.Maar of die dingen werken wanneer je crepeert van de honger geen idee.
 
Ik gebruik momenteel Oxy Elite fatburner. Oude versie met Yohimbe en Dmaa.

Kan zeggen dat het wat helpt met hongeronderdrukking. Zeker na het sporten (neem een cap voor het sporten). Heb 's avonds voldoende aan een banaantje en 250g kwark.
 
Meridia is wat jij zoekt denk ik! Wel 'illegaal' Google maar eens.
 
Of gewoon groenten eten?
 
dit is geen grap bro.... ik meen wat ik je nu ga zeggen heeft mij goed geholpen altijd.... Cola zero drinken elke keer als je honger hebt
 
Cocaine werkt erg goed tegen hongergevoel. Helaas nog steeds erg duur.
 
Suck it up bro ;)

Honger is kut, maar hoort bij diep cutten.

Weet niet hoeveel ruimte aan kcal je in je schema hebt maar kale sla vult wel redelijk. Dacht 10 kcal per 100 gram.

Ik at kilo's per dag :roflol:
 
dit is geen grap bro.... ik meen wat ik je nu ga zeggen heeft mij goed geholpen altijd.... Cola zero drinken elke keer als je honger hebt
Dit ^ de bubbels vullen goed en caffeine remt honger een beetje.

5htp mogelijk ook.
 
Wat een reactie's ook. Maar denk dat je toch bij de vetburners terecht komt als je de honger wil onderdrukken.
 
Clen.
 
T5 van Zion labs. Dit product is niet normaal. Hierdoor kreeg ik zelfs geen zin om te eten terwijl mijn lichaam wel naar voedingstoffen snakte. Het onderdrukt je lust zo enorm. Imo iets te extreem maar dat kan jij natuurlijk anders ervaren.
 
Back
Naar boven