XXL Nutrition

Beste supplement voor herstel?

Bezoekers in dit topic

En waarom zou strectchen helpen?

Probeer 't maar eens. Stretch bvb maar eens je quads en hamstrings na een benentraining, en je zult zien dat je beduidend minder last zult hebben van stramme spieren.
 
Probeer 't maar eens. Stretch bvb maar eens je quads en hamstrings na een benentraining, en je zult zien dat je beduidend minder last zult hebben van stramme spieren.

Is het niet zo dat je meer kleine scheurtjes maakt ?
Keer een topic paar jaar trug over gelezen rekken en strekken na de training
 
Universal Torrent. Alleen is de smaak minder.
 
Probeer 't maar eens. Stretch bvb maar eens je quads en hamstrings na een benentraining, en je zult zien dat je beduidend minder last zult hebben van stramme spieren.

Ik heb geen last van spierpijn of stramme spieren ofzo eh. Ik voel me gewoon uitgeleefd de dag erna, tot 's middags ongeveer en dan betert dat. En niet te vergeten, ik geraak gewoon verschrikkelijk moeilijk uit men bed. :rolleyes:

Luppie, ik zie net dat die pwo45 whey bevat? Dat is voor mij nogal lastig want na mijn training eet ik altijd mijn avondeten, vlees dus en daar haal ik dan mijn eiwitten uit...
 
Snelle koolhydraten neem ik voor en na de training. Aan mijn dieet kan ik weinig verbeteren volgens mij om herstel te bevorderen...

Ik wacht op je bevindingen Luppie!
Bcaa's en Xtend staat genoteerd.

Xtend = bcaa's
 
carnicor intraveneus

Name medications : CARNICOR
Available doses/Quan/Pack: 40 Solution
Other greneric brand name CARNICOR
Manufacturer SIGMA TAU
 
inderdaad bcaa's van xxl
5 gr doe ik bv bij megagrow of creablast of vextrago.....dan is de walgelijke smaak weg
 
Ik eet meestal een bordje rijst met wat kip. Dat in combinatie met een goede nachtrust houdt mijn portemonnee dicht.
 
ik wist niet dat rijst en kip gratis te verkrijgen zijn.....waar ?????
 
Ik heb geen last van spierpijn of stramme spieren ofzo eh. Ik voel me gewoon uitgeleefd de dag erna, tot 's middags ongeveer en dan betert dat. En niet te vergeten, ik geraak gewoon verschrikkelijk moeilijk uit men bed. :rolleyes:

Luppie, ik zie net dat die pwo45 whey bevat? Dat is voor mij nogal lastig want na mijn training eet ik altijd mijn avondeten, vlees dus en daar haal ik dan mijn eiwitten uit...

Het uitgeleefde gevoel komt mij bekend voor. De een hersteld nu eenmaal sneller dan de ander. Het is een kwestie van uitproberen wat voor jou het beste werkt. Ik heb diverse supplementen geprobeerd om mijn herstel te bevorderen o.a. HMB, L-carnitine, Glutamine, Whey, BCAA's. Kijk ook eens goed naar je trainingsschema. Ik ben van 4 dagen trainen terug gegaan naar 3 dagen. Whey proteine kun je ook een half uur voor je training innemen je lichaam heeft namelijk tijd nodig om de eiwitten te verwerken.
 
Ik train 5x in de week, en daar ga ik niets aan veranderen. Het is niet zo dat ik overtrained ben dus... Ik zal zoals je zegt wel eens op iets stuitten dat mijn herstel bevorderd, en als dat niet zo is, ja sé, so be it. :D
 
Is het niet zo dat je meer kleine scheurtjes maakt ?
Keer een topic paar jaar trug over gelezen rekken en strekken na de training

ik deed vroeger ook stretching na elke kracht training, maar mee gestopt.. had geen effect voor mij..
met goeie voeding, trainingschema en rust de laatste jaren, ben ik zelden stijf :)

enkel na lange cardio, bijv 40min lopen stretch ik mijn benen..
 
Whey en caseine gecombineerd.na de training nemen.
 
Whey en creatine. Xtend is ook goed maar je gewone voeding is nog veel belangrijker dan gelijk welk supplement.
 
Back
Naar boven