Fitness Seller

Beste tijdstip injecties

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Er zijn heel wat verschillende theoriën over, de één zegt voor de training , de ander zegt na het wakker worden..


Wat is het beste tijdstip...s'avonds , na het wakker worden ?? of voor de training?



Groet

Levrone@
 
Ik doe het meestal voordat ik ga slapen, maar ik weet niet of dit ook het beste is.
 
ccnp zei:
Ik doe het meestal voordat ik ga slapen, maar ik weet niet of dit ook het beste is.

hmm , waarom heb je voor de avond gekozen en niet voor je training?



Groet


Levrone@
 
Dat voelt gewoon lekkerder aan, kan het lekker rustig opgenomen worden als je slaapt en daarbij doet mijn vriendin het altijd en die kan alleen s'avonds.
 
Als hij dat is op zen avatar zou ik iedereen aanraden het savonds te doen !
 
Moen zei:
Als hij dat is op zen avatar zou ik iedereen aanraden het savonds te doen !


nee, het is volgens mij een amerikaans pro..heb de pic eerder ergers anders gezien ;)
 
Ik zet ze wanneer het me op de betreffende dag het beste uitkomt. Aangezien het meeste enanthaat is maakt het ook geen moer uit natuurlijk.

Behalve bij Winstrol en zéker Tren....dat moet niet ´s avonds want met Tren lig je even een paar uurtjes wakker hehe
 
Volgens mij maakt het niet uit wanneer je de injectie zet als je het maar consequent doet, dus ongeveer op hetzelfde tijdstip je ED/EOD-injecties.
 
Altijd 's ochtends, aangezien je daarna de hele dag loopt en de doorbloeding van de spier dus goed op gang komt.
 
soulreaver zei:
Altijd 's ochtends, aangezien je daarna de hele dag loopt en de doorbloeding van de spier dus goed op gang komt.



's avonds voor het slapen gaan kan toch ook?, als je slaapt komen er hormonen vrij...dus extra hormonen kan alleen beter zijn.. :D
 
Maar voor een goede opname is doorbloeding (beweging nodig), vandaar dat dat een idealer tijdstip is. Plus dat een hoop mensen zeiknat wakker worden een paar keer 's nachts en sommige komen helemaal niet in slaap.. maar als het voor jouw wel goed werkt is er niks aan de hand hoor.
 
soulreaver zei:
Maar voor een goede opname is doorbloeding (beweging nodig), vandaar dat dat een idealer tijdstip is. Plus dat een hoop mensen zeiknat wakker worden een paar keer 's nachts en sommige komen helemaal niet in slaap.. maar als het voor jouw wel goed werkt is er niks aan de hand hoor.


Okey dan.... :)


Hey Soul..hoe gaat het trouwes met jouw training en dieet..?ik zie je het er niet meer over hebben.... :rolleyes:



Groet

Levrone@
 
Levrone@ zei:
Okey dan.... :)


Hey Soul..hoe gaat het trouwes met jouw training en dieet..?ik zie je het er niet meer over hebben.... :rolleyes:



Groet

Levrone@


Goed goed... Laatste bulkperiode van mei tot en met nu 12 kilo zwaarder geworden, weeg nu 112 kg. vet% is te hoog, maar daar ga ik vanaf sept. wat een doen, 3 maanden cutten tot ik weer op 6-7% zit.. ik blijf alleen gewoon nadeel hebben van me lengte, 1.85m en me lange armen en benen.. maargoed een mens is nooit tevreden zullen we maar zeggen.

Foto's komen binnenkort. Ik ben bezig een eigen internetsite over mij op te starten. Me hele ontwikkeling, voedingsschema's, trainingsschema's, foto's, alles zal daar opkomen. Ook een wekelijks bijgewerkte log mbt. training, voedingen, foto's.. oftewel het leven van sr...
 
Laatst bewerkt:
Cool, ben benieuwd...



Groet

Levrone@
 
soulreaver zei:
Maar voor een goede opname is doorbloeding (beweging nodig), vandaar dat dat een idealer tijdstip is. Plus dat een hoop mensen zeiknat wakker worden een paar keer 's nachts en sommige komen helemaal niet in slaap.. maar als het voor jouw wel goed werkt is er niks aan de hand hoor.
Kleine kanttekening; juist de bijwerkingen kunnen reden zijn het voor het slapen in te nemen; omdat de initiele piek in je slaap komt maak je de eerste (meest heftige) bijwerkingen minder mee.
Zoals je zegt, een ieder moet zijn eigen weg er in vinden.
 
Shadum zei:
Kleine kanttekening; juist de bijwerkingen kunnen reden zijn het voor het slapen in te nemen; omdat de initiele piek in je slaap komt maak je de eerste (meest heftige) bijwerkingen minder mee.
Zoals je zegt, een ieder moet zijn eigen weg er in vinden.


Idd. maar mijn ervaring is dan weer dat je er wakker van wordt, gaat liggen zweten en draaien en de slaap niet meer kan vatten, maar ieder moet voor zichzelf bepalen wat het beste bevalt..
 
Gaan er actieve stoffen verloren als het minder snel door de spier wordt opgenomen (dus 's avonds ipv 's ochtends injecteren)? Ik vind 's avond injecteren namelijk fijner maar als 's ochtends beter is, wie ben ik dan om het niet 's ochtends te doen.
 
Ik denk dat dat wel meevalt, maar je hebt mischien meer kans op schijven e.d.
 
Back
Naar boven