AndroidHealthClinic

Beste Tip die je ooit hebt gekregen

Bezoekers in dit topic

romano1986

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
1.297
Waardering
5
wat is de beste tip die je ooit hebt gekregen/gehoord/gelezen noem het maar op.
de tip die je echt geholpen heeft in je training/voeding.
kunnen er natuurlijk ook mee dan 1 zijn;)
ben benieuwd :D
 
1) Eet meer
2) Eet meer
3) Eet meer

;)
 
1) Stop er maar mee, dat wordt niks.

Serieus : Probeer zoveel mogelijk compounds in je training te verwerken.
 
Blijf er plezier in hebben...
 
Weet niet of je het een tip kan noemen, maar werd geinspireerd door Rubensossa's log, om met een UB/LB-schema te beginnen :D
 
De gewone benchpress verdoet me schouders, komt door de bouw van je schouder.. Meer mensen dan je denken kunne niet tegen een gewone bench..

Nadat ik de tip had gehad NIET me duimen om de stang te doen en me hand 45graden naar buiten te draaien, ging ik als een speer en me schouder is bijna weer helemaal goed... dit is een goude tip!!!

Je kunt dit ook herkennen dmv dumbbell pressen, als je het fijner vind je handen een beetje te draaien zodat het natuurlijk lijkt doe dit dan ook bij de barbell...
 
een hele tafel, en iedereen gaf 5 euro tip.

Heeft me heel erg geholpen met voeding en training, kon er mn abbo mee betalen! :o


maar serieus.... ik krijg niet al te vaak tips, laatst eentje van Ries, neem een rustweek :) was wel lekker die rustweek :)
 
hier bestaat toch al een topic van?
 
niet te serieus mee omgaan. Het is maar een hobby.
 
Don't do drugs, give them to me!
 
Bij de pec dec goed aanspannen aan het einde van de beweging om de binnekant borst goed te pakken.
 
Laat de eccentrische fase van de chest flye precies 3,8853 seconden duren voor optimale borst ontwikkeling.

of:

"Het lichaam is 1 geheel.. train em ook zo"
 
Stoppen met bene trainen
 
Veel tips gehad, maar de beste is toch wel; eerst zorgen voor een goed techniek, daarna pas op het gewicht gaan letten.
 
je lichaam telt geen herhalingen, alleen je geest.
 
Genoeg rust nemen tussen de trainingsdagen!!
 
Don't eat yellow snow
 
Back
Naar boven