XXL Nutrition

Beste top 5 producten per eiwit/kh/vet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen supplementen zei topicstarter. :p

Het valt me op dat veel mensen kwark hoog raten. De biologische waarde van vlees, vis en eieren zijn veel hoger dan die van zuivel. Daarnaast bevat kwark suikers, en dat is niet waar je kwark voor neemt.

Dat hele lijnzaad gebeuren ging om lijnzaadolie. Als je even zoekt op gebroken lijnzaad zul je zien dat dat veel positieve effecten heeft.

Om maar een voorbeeld te geven:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/lijnzaad-verhoogt-aanmaak-testosteron-223584/

Bedankt voor je bron :thumb:
 
Leuk topic!
 
Kan handig zijn om dit een sticky te maken of een link in 1 van de stickes uit de voedingssectie?

Denk dat de meeste dit wel weten, maar voor beginners wel makkelijk.

Vooral fijn als 't uiteindelijk niet meer een top 5 wordt voor elke categorie maar een lange lijst met suggesties, welke producten nu waar goed voor zijn.

Ben al bezig met een complete lijst :). Wordt zo snel mogelijk geupdate.

Grtz
 
Mijn lijstje:

Eiwitten:
- Kip
- Vis
- Mager rundvlees
- Mager varkensvlees
- Ei eiwit

KH:
- Havermout
- Rijst
- Pasta
- Brinta
- Volkoren brood

Vetten:
- Noten/pinda's
- Pindakaas
- Lijnzaad
- Olijfolie
- Eigeel

is allemaal beetje hetzelfde als ik het vergelijk met jullie
 
Mijn lijstje:

Eiwitten:
- Kip
- Vis
- Mager rundvlees
- Mager varkensvlees
- Ei eiwit

KH:
- Havermout
- Rijst
- Pasta
- Brinta
- Volkoren brood

Vetten:
- Noten/pinda's
- Pindakaas
- Lijnzaad
- Olijfolie
- Eigeel

is allemaal beetje hetzelfde als ik het vergelijk met jullie

Topic volledig geupdate! Zie aantal stemmen op 1ste pagina.

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Goed punt wat jullie zeggen. Zo zien/leren mensen ook weer de waarde van hun voedsel.
 
zo kun je natuurlijk alles wel overal neerzetten, in havermout zit bijvoorbeeld ook al 7 gram onverzadigd vet en 13 gram eiwit...
 
zo kun je natuurlijk alles wel overal neerzetten, in havermout zit bijvoorbeeld ook al 7 gram onverzadigd vet en 13 gram eiwit...

Deze post voegt helemaal geen waarde toe aan wat je ''probeert'' te vertellen, wist je dat ..
 
zo kun je natuurlijk alles wel overal neerzetten, in havermout zit bijvoorbeeld ook al 7 gram onverzadigd vet en 13 gram eiwit...

Denk je dat wij dit niet weten? Het gaat om een lijstje met producten die uitspringen in een bepaalde categorie.

In magere melk zit ook wel eens <0,3 gr vet per 100ml in. Denk je dat dit nuttige informatie is om dat onder ''Vetten'' te zetten?
 
Wat ik eet op een dag:


Eiwit
  • Kipfilet
  • Kwark
  • magere melk
  • Makreel, tonijn

Koolhydraten
  • Havermout
  • Volkoren brood

Vetten
  • Pindakaas
  • Pinda nooten
  • Eieren
 
ik reageerde eigenlijk op de post dat een heel ei beter zou zijn, ondanks dat er dus net zoveel eiwit als vet in zit. Daarom had ik ei-wit bij de eiwitten en ei-geel bij de vetten..
 
Ik noteer gewoon wat ik eet hehe.

Eiwit
  • Eieren
  • Kipfilet
  • Kwark
  • Tonijn

Koolhydraten
  • Brinta
  • Rijst
  • Spaghetti
  • Pasta

Vetten
  • Eieren
  • Noten
  • Zalm
 
Spaghetti = pasta ???
 
Back
Naar boven