MuscleMeat

Beste top 5 producten per eiwit/kh/vet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Free bump.

Nog steeds geen sticky? Beetje jammer.
 
Als ik zie waar de meeste votes heen gaan kan dit beter geen sticky worden. :roflol: Pagina terug heb ik al gepost waarom.
 
Misschien dat je de post beter kunt aanpassen op aantal ei-witten, etc. ipv hoeveel votes een bepaald product heeft gekregen.

Feiten zijn feiten, dus het aantal stemmen heeft eigenlijk vrij weinig zin.
Denk dat de meeste mensen hun top 5 maken van hoe vaak ze een bepaald product gebruiken en waarvan ze de meeste eiwitten binnen krijgen.

Denk dat als je de originele post wat aanpast dat dit wel een sticky waardig topic kan worden.
 
Als ik zie waar de meeste votes heen gaan kan dit beter geen sticky worden. :roflol: Pagina terug heb ik al gepost waarom.

Haha ja ik begrijp wat je bedoelt. Toch ben ik van mening dat deze post zeer handig is voor elke beginner (Niet om mijn eigen topic in bescherming te nemen :p). Het gaat er voor mij meer om dat beginners een beeld krijgen welke producten nu het beste gebruikt kunnen worden kwa voedingswaarde.

Misschien dat je de post beter kunt aanpassen op aantal ei-witten, etc. ipv hoeveel votes een bepaald product heeft gekregen.

Feiten zijn feiten, dus het aantal stemmen heeft eigenlijk vrij weinig zin.
Denk dat de meeste mensen hun top 5 maken van hoe vaak ze een bepaald product gebruiken en waarvan ze de meeste eiwitten binnen krijgen.

Denk dat als je de originele post wat aanpast dat dit wel een sticky waardig topic kan worden.

Ik probeerde inderdaad te achterhalen welke producten nu makkelijk mee te nemen zijn en hoge waarden hebben. Persoonlijk denk ik dat dit vrij goed gelukt is. Uiteraard heb je producten die bv een beter waarde hebben, maar die zijn misschien weer niet handig om mee te nemen. Misschien is het beter om mijn topic titel te veranderen :).

p.s: Ik zie dat het niet mogelijk is om mijn titel te veranderen.

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Niet meer als tonijn denk ik. Je hebt er ook in lekkere tomatensaus of dergelijke! ;) Is heerlijk om samen te eten met een bord volkorenpasta en daar lekkere ketchup bij!

Bij de AH verkopen ze ook voorfileerde verse makeel ! ff velletje eraf en eten maar ! Lekker makkelijk en heel smakelijk en goedkoop.
 
Eiwit
  • Kipfilet
  • Kwark
  • Tonijn
  • Verse vis
  • Rundvlees

Koolhydraten
  • Brinta
  • Brood
  • Pasta
  • Zilvervliesrijst

Vetten
  • Olijfolie
  • Noten
  • Eidooier/Heelei
  • Verse vis(zowel eiwitten als vetten)

Leuk topic :)
 
Eiwit
  • Kipfilet
  • Kwark
  • Tonijn
  • Verse vis
  • Rundvlees

Koolhydraten
  • Brinta
  • Brood
  • Pasta
  • Zilvervliesrijst

Vetten
  • Olijfolie
  • Noten
  • Eidooier/Heelei
  • Verse vis(zowel eiwitten als vetten)

Leuk topic :)

Leuk topic, alleen jammer om elke keer terug te zien dat kwark nr 1 of 2 is en vis vaker 4 of 5, terwijl vis juist vele malen beter als kwark is
 
En de mijne:

Eiwitten:
- Garnalen en schelpdieren
- Vis (heel veel tonijn, kabeljauw en zeebaars)
- Kip/ Kalkoen
- Ei eiwit
- Tofu en bonen

KH:
- Havermout!!!
- Oergranen (Quinoa, Amaranth, Kamut, Wilde rijst, Spelt, gebroken lijnzaad)

Vetten:
- Noten maar nooit pinda's
- Vette vis (zalm, makreel, sardines, haring)
- Cocos olie
- Eigeel
- Avocados

Ik eet wel heel heel erg veel vis, is dat slecht eigenlijk? Ik ben echt verslaafd aan vis en garnalen! Maar ik zou nooit Pangasius of Tilapia eten en eigenlijk probeer ik alles biologisch te kopen en waar hoort kwark thuis eigenlijk?
 
En de mijne:

Eiwitten:
- Garnalen en schelpdieren
- Vis (heel veel tonijn, kabeljauw en zeebaars)
- Kip/ Kalkoen
- Ei eiwit
- Tofu en bonen

KH:
- Havermout!!!
- Oergranen (Quinoa, Amaranth, Kamut, Wilde rijst, Spelt, gebroken lijnzaad)

Vetten:
- Noten maar nooit pinda's
- Vette vis (zalm, makreel, sardines, haring)
- Cocos olie
- Eigeel
- Avocados

Ik eet wel heel heel erg veel vis, is dat slecht eigenlijk? Ik ben echt verslaafd aan vis en garnalen! Maar ik zou nooit Pangasius of Tilapia eten en eigenlijk probeer ik alles biologisch te kopen en waar hoort kwark thuis eigenlijk?

Nee

En wtf ei-eiwit op nr 4? Je weet dat ei-eiwit alleen een van de laagste waarde heeft, toch?
 
Eiwitten:
Vetten:
- Noten maar nooit pinda's
- Vette vis (zalm, makreel, sardines, haring)
- Cocos olie
- Eigeel
- Avocados

[nerd-modus] pinda's zijn geen noten, maar peulvruchten. [Afbeelding niet meer beschikbaar][/nerd-modus]
 
Leuk topic, alleen jammer om elke keer terug te zien dat kwark nr 1 of 2 is en vis vaker 4 of 5, terwijl vis juist vele malen beter als kwark is
Helaas kan ik me geen meerdere malen per dag, of zelfs elke dag vis veroorloven. Anders had ik elke dag wel een paar boterhammen gerookte zalm naar binnen gewerkt. Kwark is goedkoop en zeer caloriearm, vandaar dat de meesten het bovenaan hebben denk ik...
 
Nee maar goed, de prijs zou niet mee moeten wegen in het lijstje wat je opstelt (zie openingspost). Het ging puur om de kwaliteit van de producten.
 
Waarom geen pinda's? Verklaar je nader.
 
Ow pinda's vind ik niet lekker en zoals nerdyboy al aangaf zijn het geen noten begrijp ik en minder goed? (weet ik eigenlijk niet) en cocosolie omdat ik hier op het forum had gelezen dat dat de beste olie was, toch? En ik dacht dat eieiwitten ook prima waren als je toch goede eiwitten wilde, maar niet altijd vlees of vis wilt eten, al zou ik de heel dag wel haring kunnen eten :-)
 
Eiwit
  • Eieren
  • Vis
  • Magere kwark
  • Kipfilet
  • Magere zuivel
  • Magere rundvlees

Koolhydraten
  • Zilvervliesrijst
  • Havermout
  • Brinta
  • Volkoren pasta
  • Bonen

Vetten
  • Kokosolie
  • Vette vis / visolie
  • Lijnzaadolie
  • Eieren
  • Pindakaas / noten
 
Back
Naar boven