Fitness Seller

BESTE Transformatie OOIT!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
Ervoor:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Jaar 2000

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Nu!!
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Full thread is op [Link niet meer beschikbaar]
 
Lekker hoor, die laaste foto maar ik geloof het niet zo,,,
 
toch dit is echt waar, ik was ook skeptisch eerst, check de forum url maar :)
 
Originally posted by capricik
toch dit is echt waar, ik was ook skeptisch eerst, check de forum url maar :)

Hey bro, ik heb de foto;s gezien gisteren van je abs bij mij poll.

Ben jij natural??? eerlijk


:rolleyes:
 
yep ben 100% natural of naturel hoe noemde da :)
ik pak wel creatine.

Ik heb me buikspieren eigenlijk ontwikkel terwijl ik nog niets wist van voeding/training. Ik zat daar met me dikke buik toen ik er genoeg van had. Ik trainde elke dag buikspieren (ong. 10-15 min.) thuis. Ik wist echt niets van voeding, dus at ik mischien 1000kcal per dag. Na een 2 maanden had ik de basis buikspieren ontwikkeld (blokjes).
Ik kreeg meer en meer motivatie, dus leerde ik meer over voeding & training en binnen een paar weken had ik ook die laatste stukjes vet weggewerkt voor mn buik. Sindsdien heb ik buikspieren maar train ze bijna nooit (1 x week).
 
lucky bastard:D :thumb:

en wat is jouw magische dieet dan ?

edit: die metamorfose is wederom een mooi voorbeeld van waar een wil is daar is een weg.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman
lucky bastard:D :thumb:

en wat is jouw magische dieet dan ?

gewoon 40/40/20 (heb wel vaak vreetbuien:D ) Keto vond ik ook wel goed maar dan kan ik niet zo goed trainen, voel me slapjes.
 
hahaha wie is zo naïef om dit te geloven! Dat mens heeft niet eens de lichaamsbouw van die onderste fotos, is zelfs niet dezelfde leeftijd :rolleyes:
 
Originally posted by StillStrong
hahaha wie is zo naïef om dit te geloven! Dat mens heeft niet eens de lichaamsbouw van die onderste fotos, is zelfs niet dezelfde leeftijd :rolleyes:

bravo, de "voor" fotos zijn van 1995
 
Originally posted by capricik


bravo, de "voor" fotos zijn van 1995
Dan nog, je kan van een vette bomma geen supermodel maken. Nog met de beste wil van de wereld niet.

Ten eerste zou een persoon die zo afvalt er nooit zo strak uitzien, omdat als je afvalt je huid niet meekrimpt. Je krijgt dan allemaal van die hangende huid en rimpels over heelje lichaam.

Verder is haar lichaamsbouw , en hiermee bedoel ik skeletbouw en spieropbouw totaal anders. Je klan de uiteindelijke vorm van je lichaam maar aanpassen tot aan de botstructuur, als je brede heupenhebt dan zal je die altijd houden ,als je brede romp hebt dan kan je geen slank figuurtje krijgen.

De fotos van de slanke vrouw zijn fotos van iemand met aanleg om slank te zijn. Zo iemand is van zichzelf mager en kan eigenlijk niet echt zo dik worden.
Waarschijnlijk is e eerste foto dus nep en heeft ze die gebruikt om beter over te komen en meer respect af te dwingen.
Trouwens, waarom kan ik niet posten op dat forum? (Na registratie)
 
Originally posted by StillStrong

Dan nog, je kan van een vette bomma geen supermodel maken. Nog met de beste wil van de wereld niet.

Ten eerste zou een persoon die zo afvalt er nooit zo strak uitzien, omdat als je afvalt je huid niet meekrimpt. Je krijgt dan allemaal van die hangende huid en rimpels over heelje lichaam.

Verder is haar lichaamsbouw , en hiermee bedoel ik skeletbouw en spieropbouw totaal anders. Je klan de uiteindelijke vorm van je lichaam maar aanpassen tot aan de botstructuur, als je brede heupenhebt dan zal je die altijd houden ,als je brede romp hebt dan kan je geen slank figuurtje krijgen.

De fotos van de slanke vrouw zijn fotos van iemand met aanleg om slank te zijn. Zo iemand is van zichzelf mager en kan eigenlijk niet echt zo dik worden.
Waarschijnlijk is e eerste foto dus nep en heeft ze die gebruikt om beter over te komen en meer respect af te dwingen.



totaal mee eens,,,,,
Trouwens, waarom kan ik niet posten op dat forum? (Na registratie)
 
Originally posted by StillStrong

Dan nog, je kan van een vette bomma geen supermodel maken. Nog met de beste wil van de wereld niet.

Ten eerste zou een persoon die zo afvalt er nooit zo strak uitzien, omdat als je afvalt je huid niet meekrimpt. Je krijgt dan allemaal van die hangende huid en rimpels over heelje lichaam.

Verder is haar lichaamsbouw , en hiermee bedoel ik skeletbouw en spieropbouw totaal anders. Je klan de uiteindelijke vorm van je lichaam maar aanpassen tot aan de botstructuur, als je brede heupenhebt dan zal je die altijd houden ,als je brede romp hebt dan kan je geen slank figuurtje krijgen.

De fotos van de slanke vrouw zijn fotos van iemand met aanleg om slank te zijn. Zo iemand is van zichzelf mager en kan eigenlijk niet echt zo dik worden.
Waarschijnlijk is e eerste foto dus nep en heeft ze die gebruikt om beter over te komen en meer respect af te dwingen.
Trouwens, waarom kan ik niet posten op dat forum? (Na registratie)

naah, wat denk je dan van de body for life deelnemers, bij hun lukt het toch ?

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb wel vaker zulke foto's gezien en het is goed mogelijk.

[Link niet meer beschikbaar]

Hier staat ook een vrouw die nu een goed figuur heeft. Met voldoende dicipline kom je een heel eind.
 
hmm, ik geloof er eerlijk gezegd geen kloten van van die body for life challenge, dikke bs volgens mij. tenzij BC hier meer over weet...
 
Ik geloof er ook geen snars van,,
 
Back
Naar boven