AndroidHealthClinic

beste uren fitness - minder volk

Bezoekers in dit topic

duckieduncie

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2005
Berichten
591
Waardering
7
Ik schreef me gisteren in een goedkopere fitness in rond 21u30, de zaak was nog open tot 23 u en het verwonderde mij hoeveel volk er toen nog was. Alle banken bezet en duidelijk nog mensen die zaten aan te schuiven.
Nu heb ik flexibele werkuren en zou dus regelmatig op een voormiddag kunnen gaan, maar had graag eens geweten wat de beste uren zijn in zo'n clubs om te gaan trainen.
 
Ligt aan de gym en het type volk wat bij je gym is ingeschreven
 
Zoiets vraag je het beste aan de eigenaar/bediende van de gym zelf
 
Ze zeiden me dat ik het zelf moest ontdekken of iedereen komt ineens op dat uur. Was gewoon verbaasd dat het er zo laat nog zo druk was.
 
Voormiddag zal normaal wel rustiger zijn

Maandagavonden zijn normaal het drukst, vrijdagavond het rustigst
 
ik ga altijd gelijk uit werk en als ik weg ga begint het echt druk te worden, ga ook bij zo'n goedkope die tot 11 open is :P
 
Eigen volk eerst?
 
Sowieso overdag minder druk dan 's avonds, als je kunt zou ik dus altijd overdag gaan. Als je pas na 5 uur kunt kun je het beste meteen om 5:15 gaan. Vaak (bij mij iig) is het tussen 17:00-19:00 (etenstijd) ook rustig. 19:00-22:00 is sowieso piekuren.
 
In ieder geval op maandagavond nooit borst trainen
 
Ligt aan de gym en het type volk wat bij je gym is ingeschreven
Ja, dat. Een gym waar overheersend beroepswerlozen trainen, zal in de ochtend lekker rustig zijn. Een healt center is dan juist weer stampvol met bejaarden.
 
Bij mij is het 24/7 rustig, 1 van de voordelen van een home gym
 
Heb een liftende vriendin dus ook daar is voor gezorgd
 
Bedankt allemaal. Had gewoon nooit gedacht dat er op maandag op dat uur nog zo'n massa zijn.
Hoe zit het met de weekends? De zaak is dan geopend van 10 tot 18 u.
 
Sommigen sportscholen hanteren een piek en daluren abonnement
Dus als je de keuze hebt.....
 
Ja hier kan je goedkoper als je enkel tussen 9 en 12 of 13-16 komt, moet je dan concluderen dat 12-13 in zo'n club beste uur is?
 
Snachts is er geen ruk te doen.
 
Ik ben er deze week in de voormiddag geweest, zeer rustig, veelal 70 plussers
 
Hangt idd van het type en volk af. Probeer eens:

- S'nachts
- Tussen 11 en 12 s ochtends
- Tussen 3 en 5 smiddags
- Na half 9 s'avonds
- Vrijdagavond
- Zondag
 
Back
Naar boven