AndroidHealthClinic

Beste van het beste

Bezoekers in dit topic

Looney-_-

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2020
Berichten
73
Waardering
28
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
In een gezond product heb je ook verschillende kwaliteit. Ik eet sinds kort chiazaad en ik kwam toevallig op een Duitse site via Amazone en die chiazaden zaten veel meer vezels etc in dan waar ik het vandaan haal (hoog aangeschreven website in NL.) Maar echt een opvallend groot verschil. Gelijk 3 zakken besteld en gister gearriveerd. Ik vroeg mij af of jullie ook bepaalde producten halen op specifieke websites? Of letten jullie daar niet zoveel op? En zo ja, welke producten zijn echte aanraders wat echt wel een verschil maakt? Bijvoorbeeld pindakaas etc.
 
https://www.pit-pit.com/ ben ik groot fan van. met name voor rauwe cacaopoeder.

 
In een gezond product heb je ook verschillende kwaliteit. Ik eet sinds kort chiazaad en ik kwam toevallig op een Duitse site via Amazone en die chiazaden zaten veel meer vezels etc in dan waar ik het vandaan haal (hoog aangeschreven website in NL.) Maar echt een opvallend groot verschil. Gelijk 3 zakken besteld en gister gearriveerd. Ik vroeg mij af of jullie ook bepaalde producten halen op specifieke websites? Of letten jullie daar niet zoveel op? En zo ja, welke producten zijn echte aanraders wat echt wel een verschil maakt? Bijvoorbeeld pindakaas etc.
Pindas en magere kwark heb ik het liefst van de aldi.
whey het liefst van xxl
Vind deze lekkerder dan gelijkaardige producten uit andere winkels. Dit is echter wel meer een smaak dingetje dan dat het met kwaliteit te maken heeft.
 
Zonnebloempitten bij Holland en barret
Eens per 2 maanden heb je dan 3 zakken voor de prijs van 1. Dus 1,5 kg voor 3,50 oid.

Verder hier alles op koopjes... :o
 
De notenshop hier voor het chiazaad. Laatst een tijdje lijnzaad gedaan maar mijn poep vind chiazaad fijner :d

Xxl alle day whey hier ook, betere reviews en betere smaak. Nu overgestapt op egg protein om te proberen en vind deze niet zo omdat ik meng met water, maar ook hier lijkt het alsof ik minder energiedips heb.

Kwaliteit/reviews moeten goed zijn, maar vooral dus testen wat er voor het lichaam het beste werkt. Kwark vind ik bijvoorbeeld erg lekker, maar maagzuur, vermoeidheid en slaapproblemen als gevolg hier. Dus dan maar extra kipfilet plakjes van de lidl!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven