XXL Nutrition

Beste vechtsport voor 15 jarige.

Bezoekers in dit topic

G10

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2007
Berichten
3
Waardering
0
Ik ben al een beetje rond aan het kijken, maar er is veel keus...
Boksen lijkt me wel wat, maar je bent dan in 'n vrij gevecht niet altijd sterk....je kent geen grepen enzo.. mma leek me wel wat maar dat is misschien wat te heftigg.....

hebben jullie n tip voor n goede vechtsport in de omgeving van KERKRADE....
 
MMA is niet te hard.. als je wedstrijden gaat doen moet je 1st togh 2 of 3 jr trainen raad ik je aan. dus dan ben je oud genoeg voor wedstrijden maar MMA is niet zo hard als je denkt... in de training hou je gewoon rekening met elkaar en je krijgt even harde klappen als dat je aan kickboxen of boxen doet....
 
boksen is en blijft een perfecte basis
 
kempo / boksen / taekwondo zijn de 3 mooiste vind ik.

Boeie dat je 15 bent, als je moet vechten, vecht je tegen leeftijd/niveau genoten.

succes met het maken van je keuze ;)
 
ok bedankt voor de reacties,, maar mma enzo is allemaal in 't noorden van 't land.. weten jullie ook wat in 't zuiden...??? trouwens wat is kempo>>??
 
thnx zal s kijke
 
begin gewoon met MMA of thaiboksen
 
mma kan ook onder yoseikan freestyle staan, of probeer anders een combo te zoeken. kickboxen en brazilian jijutsu.
 
Als je voor effectiviteit, heel goede conditie en sterker worden gaat, ga op boksen, kickboksen, thai boksen etc. Sporten als Judo zijn zeker handig om een gevecht snel te beindigen zonder dat er echt gevochten wordt. Karate/jiu jitsu achtige sporten duren naar mijn idee te lang voordat je die goed onder de knie hebt zodat je je mannetje kunt staan.
 
MMA, jong geleerd is oud gedaan.

Was ik maar op m'n 15e begonnen met MMA! Maar toen kende ik het nog niet.
 
Je kan ook beginnen met boksen. Daarna kan je ook overstappen naar muaythai/kickboksen en heb je iig het boksen al onder de knie
 
Hallo G10,

Ga lekker Kickboxen.

leuke sport waar je je tijdens training lekker kan uitleven.
 
ja ik wou ook dat ik op mijn 15e zou zijn begonnen met MMA....
 
tja kende je het maar toen ik ga denk ik 4jaar muay thai doen (1maand bezig) en voor mma op zelfde gym moet je16zijn na de 4jaar lekker mma doen
 
Vergeet al die mietige sporten, en zoek een sportschool die Kyokushinkai karate geeft. Dat is de enige sport die je hard maakt. Ik spreek uit ervaring.
 
Vergeet al die mietige sporten, en zoek een sportschool die Kyokushinkai karate geeft. Dat is de enige sport die je hard maakt. Ik spreek uit ervaring.

Niet zoeken, vertel gelijk waar jij deze sport beoefend.;)
 
Vergeet al die mietige sporten, en zoek een sportschool die Kyokushinkai karate geeft. Dat is de enige sport die je hard maakt. Ik spreek uit ervaring.

wax in, wax out, wax in, wax out.

face it, the karate kid is nep.

MMA, muay thai, of allebei, that's the shit.
 
Back
Naar boven