XXL Nutrition

Beste vervanger voor Universal Natural Sterol Complex

Bezoekers in dit topic

Poes_137

Novice
Waardering
0
Lengte
1m63
Hey,
Ik wilde weer een nieuwe voorraad Universal Natural Sterol Complex inslaan voor mijn man, maar zie dat het bijna nergens meer te krijgen is.. Het was de laatste keer al flink zoeken. 😅 Wat raden jullie aan ter vervanging? Wellicht is er inmiddels zelfs een beter product beschikbaar? Mijn man is bezig met een clean bulk. Traint vrijwel dagelijks, al jarenlang.

Deze dan?

Maar goed misschien kan iemand een ander product aanraden.

Ja, die. Ik lees alleen erg slechte reviews over die shop op trust pilot. En aangezien het product zo slecht verkrijgbaar is, wil ik graag eens advies vragen over vervangers.
Ik heb daar vroeger al wel eens een paar keer besteld zonder problemen.

Wat raden jullie aan ter vervanging? Wellicht is er inmiddels zelfs een beter product beschikbaar?
Waarvoor wil je/hij het gebruiken?

Edit: Never mind. Ik zocht naar een sterolen complex en kwam allerlei dingen tegen. Inmiddels heb ik de "echte" gezocht. Dat vind ik wel een bijzonder product.

Laatst bewerkt:
Hey,
Ik wilde weer een nieuwe voorraad Universal Natural Sterol Complex inslaan voor mijn man, maar zie dat het bijna nergens meer te krijgen is.. Het was de laatste keer al flink zoeken. 😅 Wat raden jullie aan ter vervanging? Wellicht is er inmiddels zelfs een beter product beschikbaar? Mijn man is bezig met een clean bulk. Traint vrijwel dagelijks, al jarenlang.

Back
Naar boven