AndroidHealthClinic

Beste vorm van cardio? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shahin

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2010
Berichten
139
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
27%
Haii

Bezig met afvallen wou weten wat nou het beste vorm van cardio is, weet dat om af te vallen je dieet in orde moet zijn enzo en dat de cardio afhangt van je hartslag maar van de verschillende soorten sporten en ervan uitgaan dat je het met ongeveer de zelfde soort intensiteit doet welke is dat het beste en val je het meeste van af?

Krachttraining (bij mij doe ik vooral compound oefeningen en op kracht maar z ou daar in de toekomst miss willen switchen na crossfit of na supersets enzo)
1 uur crossen?
1 uur fietsen?
1 uur snelwandelen/berbegklimmend joggend lopen op loopband
1 uur buiten joggen
1 uur zwemmen

ik heb nou een schema waar ik 3x in de week 5x5 doe (niet echt een programma om af te vallen maar ga wel vooruit op kracht) en dan eindig ik meestal met 30 min cardioen meestal fietsen om beetje extra calorien te verbranden
en dan wil ik op me overige 2 of 3 dagen een ander vorm van cardio doen wat is nou het beste om overall goed af te vallen en leaner te worden

en waar hebben jullie vooral goeie ervaringen mee?

Alvast bedankt
 
seks
 
Persoonlijk ben ik een fan van buiten rennen en crossen (binnen:D)

Maar probeer gewoon lekker af te wisselen zou ik zeggen
 
34d2b25339a00cddc8986797e0532240.jpg


Ben ik wel fan van.
 
serieus seks? val je zoveel af in 30 seconden? :P (aahaha joke ) meestal 2 min :'(
zie wel verschillende meningen, er is dus niet echt een cardio vorm wat THE WAY is om zoveel mogelijk kcalorieen mee te verbranden, ben nu wel een fan geworden van zwemmen vindt het rustgevend en merk achteraf wel degelijk dat ik goed getraind heb aangezien me hele lichaam pijn doet, vindt rennen buiten zwaarder dan normaal (vanwege het feit dat ik nu toch wat aan de zware kan ben merk ik dat het rennen erg zwaar is voor me knieen ) fietsen binnen kan ik lang volhouden en crossen ook maar na 30 min verveel ik me gauw kan dan wel door maar vindt het gwn zoooo SAAAAAAIII vandaar dat ik andere meningen wou aanhoren om te zien wat de gemiddelde bodybuilder doet en waar ze het beste resultaat mee halen..

ps het trap oploop apparaat hebben ze bij ons ook maar heb hem nooit gebruikt, zal de volgende keer is even proberen.
 
Je kunt ook gewoon geen cardio doen en net wat minder eten ;)
 
serieus seks? val je zoveel af in 30 seconden? :P (aahaha joke ) meestal 2 min :'(
zie wel verschillende meningen, er is dus niet echt een cardio vorm wat THE WAY is om zoveel mogelijk kcalorieen mee te verbranden, ben nu wel een fan geworden van zwemmen vindt het rustgevend en merk achteraf wel degelijk dat ik goed getraind heb aangezien me hele lichaam pijn doet, vindt rennen buiten zwaarder dan normaal (vanwege het feit dat ik nu toch wat aan de zware kan ben merk ik dat het rennen erg zwaar is voor me knieen ) fietsen binnen kan ik lang volhouden en crossen ook maar na 30 min verveel ik me gauw kan dan wel door maar vindt het gwn zoooo SAAAAAAIII vandaar dat ik andere meningen wou aanhoren om te zien wat de gemiddelde bodybuilder doet en waar ze het beste resultaat mee halen..

ps het trap oploop apparaat hebben ze bij ons ook maar heb hem nooit gebruikt, zal de volgende keer is even proberen.

Haha let goed op waar je je voeten plaatst, genoeg mensen onderuit zien gaan in het begin! :laugh:
 
Was interval training niet het beste voor afvallen, bijvoorbeeld 30 sprint gevolgd door 30 seconden looppas...
 
pff stairmaster, veel succes..:)
 
jaa minder eten idd maar dat is niet snel genoeg en met cardio heb ik toch wel een wat beter gevoel achteraf en voel ik me lekkerder maar ga het nou allemaal varieren en uit proberen, variatie kan zwz geen kwaad en hoop dat de kilos eraf vliegen thanks voor alle tips
 
Hoe intensiever de cardio hoe meer kcal je verbrandt. Nadeel van hele intensieve cardio is dat je het niet lang vol houdt.
 
Is de stairmaster ook interessant voor je kuiten te trainen?
 
Back
Naar boven