Fitness Seller

Beste weight gainer, reageer er op los (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FGVH

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2012
Berichten
144
Waardering
71
Lengte
1m91
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Goeiedag allemaal

Ik wil binnenkort een weight gainer bestellen maar zoals altijd zie ik door alle bomen het bos niet meer. Zoveel merken en quasi scheikundig gelul, ik wil gewoon van jullie weten wat het beste is. Ik weeg 75 kg en ga 4 a 5 keer per week naar de sportschool. Het liefst heb ik een gainer die ook mijn whey shakies vervangt. Alvast bedankt voor de hulp en succes met de maandag overleven!

FGVH
 
Goeiedag allemaal

Ik wil binnenkort een weight gainer bestellen maar zoals altijd zie ik door alle bomen het bos niet meer. Zoveel merken en quasi scheikundig gelul, ik wil gewoon van jullie weten wat het beste is. Ik weeg 75 kg en ga 4 a 5 keer per week naar de sportschool. Het liefst heb ik een gainer die ook mijn whey shakies vervangt. Alvast bedankt voor de hulp en succes met de maandag overleven!

FGVH

Volle melk.
 
Mass perfection. De beste ingrediënten en hoeveelheid calorieën ten opzichte van de prijs. Heb ik allemaal al eens uitgezocht dus bespaar je de moeite.
 
Dagelijks een pak chocomel, halve pot nutella en een klein bekertje slagroom
 
geen zin om zelf te researchen? weight gainers zijn niet nodig als je gewoon goed naar je doel toe eet. dus eet gewoon meer en behoud je whey shake.
 
100 gram havermout, handje cashewnoten, 450 ml magere melk en een scoop caseine koud in de blender.

Het is ff doordrinken maar heb je wel een gezonde caloriebom.
 
Mass perfection, weinig suikers i.v.m. andere gainers zoals Mammoth, smaak is wel niet zo denderend als whey shake en je voelt wel brokjes door je keel, is dus even wennen de eerste keren.
 
Wat is er mis met voedsel ?
 
ik eet wanneer ik kan alleen ik werk 5 dagen per week als bezorger dus is het lastig om zoveel te eten als ik wil, een weight gainer is echt de beste oplossing voor mij.
 
meer eten, weightgainer zal niks doen als je eetschema wack is
 
Havermout met melk en eventueel aangevuld met pindakaas, banaan, cacao en of whey...
Wees creatief ;)
 
Suikerbrood eten en liters volle melk drinken :p
 
meer eten, weightgainer zal niks doen als je eetschema wack is

Dit slaat natuurlijk nergens op, weightgainer = meer eten.
Je moet er idd wel voor zorgen dat het in je schema past, dus even uitrekenen hoeveel je nu eet en dan die weightgain shakes erbij rekenen.
 
Als je echt een weightgainer wilt wat ik zelf verkies.
Whey + Ultra fine oats + Melk
 
Als je echt een weightgainer wilt wat ik zelf verkies.
Whey + Ultra fine oats + Melk
beter whey+ havermout+ melk in blender, scheelt weer hoop sentjes en is precies hetzelfde ;)
 
ik heb juist serious mass besteld morge of overmorge in huis :)
iemand er ervaring mee ?
 
ik heb juist serious mass besteld morge of overmorge in huis :)
iemand er ervaring mee ?
eerst bestelle en dan ervaring vragen???

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 22:23 ----------

btw voor alle weight gainer vragen: ben ook begonnen met topic welke grainer etc.. heeft voor mij een minimaal percentage spiermassa opgeleverd. Wss is voor de meeste hier hun voeding niet op orde waardoor het niks gaat uitmaken, dit wat bij mij namelijk ook zo.
Zolang je voeding niet goed is heb je niks aan geld uitgeven voor gainers. En als je toch wilt kopen ga dan voor whey/melk/havermout in blender, lust je dit niet kun je nog ect chocomel pakken. maar chocomel heeft weer extra slechte suiker en vet.
 
eerst bestelle en dan ervaring vragen???

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 22:23 ----------

btw voor alle weight gainer vragen: ben ook begonnen met topic welke grainer etc.. heeft voor mij een minimaal percentage spiermassa opgeleverd. Wss is voor de meeste hier hun voeding niet op orde waardoor het niks gaat uitmaken, dit wat bij mij namelijk ook zo.
Zolang je voeding niet goed is heb je niks aan geld uitgeven voor gainers. En als je toch wilt kopen ga dan voor whey/melk/havermout in blender, lust je dit niet kun je nog ect chocomel pakken. maar chocomel heeft weer extra slechte suiker en vet.
men voeding is in orde ik track men macro's :)
en een weight gainer is makkelijk voor op school ,werk
als ik thuis zit doe ik ook havermout+whey+pindakaas+melk :)
 
men voeding is in orde ik track men macro's :)
en een weight gainer is makkelijk voor op school ,werk
als ik thuis zit doe ik ook havermout+whey+pindakaas+melk :)
dan kan idd dit een oplosing zijn voor school ;) zolajg voeding maar goed is anders vergooi je geld ;P
 
Back
Naar boven