Fitness Seller

Beste weight gainer, reageer er op los (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bwa ;p kben benieuwd of ik wat meer massa ermee kan opzette ;p
 
hele dag door melk drinken. Wel volle he want die halfvolle is voor wijven met een te dikke reet.

Oja en boterhammen met pindakaas. wel bruin brood. Ik gebruik de calvé creamy, vind ik persoonlijk da bomb.
 
hele dag door melk drinken. Wel volle he want die halfvolle is voor wijven met een te dikke reet.

Oja en boterhammen met pindakaas. wel bruin brood. Ik gebruik de calvé creamy, vind ik persoonlijk da bomb.
persoonlijk denk ik dat je beter mager kunt drinken. volle zit vol met slechte vetten wat ook weer nergens voor nodig is. dus naar mijn mening beter mager
 
persoonlijk denk ik dat je beter mager kunt drinken. volle zit vol met slechte vetten wat ook weer nergens voor nodig is. dus naar mijn mening beter mager

idd mager kan ook vanwege het hogere eiwit gehalte. ik wissel weleens af moet ik zeggen. persoonlijk vind ik halfvol niet te zuipen dus voor mij is het vol of mager..

Er wordt trouwens ook veel beweerd over magere melk, dat het productieproces weer kankerverwekkend is. blabla zo is er bij alles wel weer wat denk ik.
 
ik denk dat je sowieso heel veel melk moet drinken (niet om pussy tree hugger reden). gewoon omdat het veel eiwitten bevat wilt niet zeggen dat je je vol moet zuipen met melk en je eiwitten ook uit andere bronnen moet halen. BTW ook je koolhydraten en vetten ;)
 
idd mager kan ook vanwege het hogere eiwit gehalte. ik wissel weleens af moet ik zeggen. persoonlijk vind ik halfvol niet te zuipen dus voor mij is het vol of mager..

Er wordt trouwens ook veel beweerd over magere melk, dat het productieproces weer kankerverwekkend is. blabla zo is er bij alles wel weer wat denk ik.
had ik nog niet van gehoord, maar tot nu toe neem ik dat met korreltje zout als het echt zo is. volgens mij krijg je het tegewoordig van zuurstof opnemen ook dus zolang ik nog geen studie zie laat ik het hierbij :P neem het ook meestal alleen in herfst en winter daarna bouw ik langzaam af
 
Ik vind mammouth wel goed als je puur wil verdikken, wel veel brol in maar goedkoop.
Mutant mass is wel beter.
 
mutant mass
 
Back
Naar boven