Ik zoek momenteel naar een goede weight gainer die ook niet te duur is. Welke kunnen jullie me aanraden? want als ik 40 euro per maand voor 'n weight gainer moet betalen vind ik dit wat veel als student...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik op kot ga en ik het dus heel moeilijk ga hebben om op m'n voeding te letten en wil het zo wat vergemakkelijken.
gebruik de zoekfunctie eens..
topic nummer 999999 beste ....
gebruik de zoekfunctie eens..
topic nummer 999999 beste ....
Ik zoek momenteel naar een goede weight gainer die ook niet te duur is. Welke kunnen jullie me aanraden? want als ik 40 euro per maand voor 'n weight gainer moet betalen vind ik dit wat veel als student...
Mass Perfection B&F, smaak banaan is jummieGoedkoper en beter ga je niet vinden...
Wat is er eigenlijk zo goed aan dan? 240 kcal is best weinig.
Zo'n pot bevat ~8000 kcal en kost 2 tientjes, 8000 kcal aan havermout kost nog geen 2 euro..
Ik stem hier mee in! 4 weken en 2 kilo aangekomen. Voor mij doen is dat erg veel.Mass Perfection B&F, smaak banaan is jummieGoedkoper en beter ga je niet vinden...
Voedingswaarde is per 100 gram h, niet 1 gram.
Heb trouwens een gratis sachet gekregen, zal het morgen is proberen![]()
Mijn manier is ook best makkelijk hoor, mits je alles binnen handbereik hebt is t zo gepiept![]()
Ik stem hier mee in! 4 weken en 2 kilo aangekomen. Voor mij doen is dat erg veel.
Vult als een baas. Ik heb choco...![]()