AndroidHealthClinic

Beste weight gainer

Bezoekers in dit topic

Slegers

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Ik zoek momenteel naar een goede weight gainer die ook niet te duur is. Welke kunnen jullie me aanraden? want als ik 40 euro per maand voor 'n weight gainer moet betalen vind ik dit wat veel als student...

Wat verwacht je van een weight gainer? Is het mogelijk om het met voeding te redden of heb je deze gainer 'nodig'?

Ikzelf gebruik: http://www.sportfood.nl/raw-iron-professional-weightgainer/ met melk en een bevroren banaan in de blender als postworkout (door het werk geen tijd om een maaltijd na het trainen te nuttigen vandaar de shake)

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik op kot ga en ik het dus heel moeilijk ga hebben om op m'n voeding te letten en wil het zo wat vergemakkelijken.

gebruik de zoekfunctie eens..
topic nummer 999999 beste ....

gebruik de zoekfunctie eens..
topic nummer 999999 beste ....

Denk dat ik wel 30 keer dit jaar de ingredienten van mijn zelfgemaakte shake hier heb gepost. :o

Als je die van B&F al te duur vindt dan moet je hem zelf maken, want goedkoper ga je niet vinden zonder dat er 3 kilo suiker in zit. Zoek maar ff op het forum.. zijn wel 100 topics over.

Dat is de goedkoopste die je gaat vinden. Je kunt er ook 1 per dag pakken en de rest voeding. Of 0 per dag en gewoon zorgen dat je een fatsoenlijk maar eenvoudig schema hebt waar je je elke dag aan kunt houden.

Ik zoek momenteel naar een goede weight gainer die ook niet te duur is. Welke kunnen jullie me aanraden? want als ik 40 euro per maand voor 'n weight gainer moet betalen vind ik dit wat veel als student...

Mass Perfection B&F, smaak banaan is jummie :D Goedkoper en beter ga je niet vinden...

kwark, havermout, eitjes, pasta, blikjes tonijn...

kost niet zo veel toch

• Like
Waarderingen: Ot92
Om toch maar te antwoorden in een topic die al 100x gemaakt is

De weightgainer mass perfection van b en f
Top kwaliteit, zeer goeie/cleane samenstelling en lekkere smaak en valt ook niet zwaar.
En dan die naar grote aanpassen in je schema

400 ML melk,15 gr kokosolie/pindakaas,200 gram havermout en een banaan in de blender.
Kokosmelk kan ook, scheelt je wel eiwitten.

Mass Perfection B&F, smaak banaan is jummie :D Goedkoper en beter ga je niet vinden...

Wat is er eigenlijk zo goed aan dan? 240 kcal is best weinig.
Zo'n pot bevat ~8000 kcal en kost 2 tientjes, 8000 kcal aan havermout kost nog geen 2 euro..

Wat is er eigenlijk zo goed aan dan? 240 kcal is best weinig.
Zo'n pot bevat ~8000 kcal en kost 2 tientjes, 8000 kcal aan havermout kost nog geen 2 euro..

Het gaat ook om het gemak he...

Een pot van 2200gram bevat voor mij genoeg:)
Verder bestaat het uit 4 soorten koolhydraten
Hij smaakt heerlijk
Zit protene in, zit weer niet in havermout in deze hoeveelheid

Laatst bewerkt:
Een pot van 2200gram bevalt 854.920 kcal!

Voedingswaarde is per 100 gram h, niet 1 gram.
Heb trouwens een gratis sachet gekregen, zal het morgen is proberen :)

Mijn manier is ook best makkelijk hoor, mits je alles binnen handbereik hebt is t zo gepiept :p

BROOOO, koop gewoon rice powder bij b&f. Is gewoon vermalen zilvervliesrijst. Gooi 80 gram in een beker, schepje whey der bij en je hebt een perfecte maaltijd. Kost iets van 2-3 euro per kilo geloof ik.

Voedingswaarde is per 100 gram h, niet 1 gram.
Heb trouwens een gratis sachet gekregen, zal het morgen is proberen :)

Mijn manier is ook best makkelijk hoor, mits je alles binnen handbereik hebt is t zo gepiept :p

Ben benieuwd wat je ervan vindt ;)

---------- Toegevoegd om 03:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:50 ----------

Ik stem hier mee in! 4 weken en 2 kilo aangekomen. Voor mij doen is dat erg veel.
Vult als een baas. Ik heb choco...:cheer:

2 kilo in 4 weken is ook erg netjes hoor kun je blij mee zijn :D

Terug
Naar boven