Fitness Seller

Beste weightgainer

Bezoekers in dit topic

joeyvdv

Cool Novice
Lid geworden
8 mrt 2016
Berichten
68
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Welk is de beste weight gainer van het moment? Mijn is op en was wel een redelijk goeie maar zoek eens wat anders
 
Whey + volle melk en een shitload aan havermout.

Weightgainers zijn imo geldverspilling
 
Melk en havermout (eventueel whey) of als dat zelfs te moeilijk is kan je chocomel proberen.
 

Weightgainers zijn gewoon erg handig als snel tussendoortje of om ergens mee naar toe te nemen maar je moet het ook as dusdanig zien en niet je hele voedingspatroon er rond opbouwen
 
chocomelk met pindakaas whey en havermout
 
Weightgainers zijn gewoon erg handig als snel tussendoortje of om ergens mee naar toe te nemen maar je moet het ook as dusdanig zien en niet je hele voedingspatroon er rond opbouwen
Dan zou ik toch de voorkeur geven aan chocomelk, pindkaas, havermout etc.
 
Als je massas kcals moet binnen krijgen en het lukt niet met vast voedsel dan is dat een oplossing.

Maar dan zou ik hem zelf maken. Havermoutpoeder of rijstpoeder met whey en eventueel mct olie.

Maar als je aan je kcals komt met vast voedsel dan zou ik die geejner gewoon laten.
 
Als je massas kcals moet binnen krijgen en het lukt niet met vast voedsel dan is dat een oplossing.

Maar dan zou ik hem zelf maken. Havermoutpoeder of rijstpoeder met whey en eventueel mct olie.

Maar als je aan je kcals komt met vast voedsel dan zou ik die geejner gewoon laten.

Ikzelf doe ook elke dag brinta, whey, notenolie en melk maar evengoed heb ik hier ook een pot complex carbs gainers staan voor gewoon af en toe eens een ander tussendoortje te hebben
 
Afwisseling is altijs prettig
 
Oké bedankt voor de reacties zal eens wat gaan experimenteren :brew: :) en zal eens kijken naar Shakes van board sponsors, voor toch een snlle tussendoor te hebben :bierbang:
 
Back
Naar boven