AndroidHealthClinic

Beste Whey deals op dit moment (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Klopt Ghost is heel duur. Binnen 6 weken wordt er wel een distributie centrum van ghost in NL geopend waardoor de prijzen zo'n 30 euro per pot worden. Alsnog tering duur natuurlijk :p
Als het echt lekker is heb ik dat nog wel ervoor over :p

iemand hiermee bekend?

kwam op FB langs als reclame
Hi Allemaal,

ik heb een hoop tijd hier doorgebracht rond 2012. Alles een beetje uit het oog verloren, sport nog steeds 4x per week en ben blijkbaar vroeg gepiekt aangezien mijn stats nu niet veel anders zijn:rolleyes:. Sinds een maand heb ik een webshop geopend met het doel: "zo goedkoop mogelijk eiwitten bij sporters te krijgen". Binnen ons clubje waren we telkens aan het zeiken als de prijzen weer omhoog gingen en vergeleken we bonnetjes uit 2017 met die van nu om te zien dat prijzen minimaal verdubbelt zijn. Deze irritatie heb ik omgezet in actie en daar een webshop bij gemaakt om te kijken of er meer interesse is.

Nu heb ik nog niet heel veel verkeer dus zie ik in mijn ooghoek, als ik gewoon voor de baas aan het werk ben, af en toe URL's voorbij komen waar bezoekers vandaan navigeren. Opeens zag ik bodybuilding.nl en schrok ik mij een hoedje. Ik Link naar dit topic en zie opeens onze site staan. Na veel graven en oude email accounts doorzocht te hebben kon ik mijn oude account weer openen. Zodat ik nu kan zeggen dat de site legit is en gewoon "basic whey" aanbiedt voor een normale prijs. Weet niet of het helpt om het te horen van een random dude die al 8jaar niet online is geweest maar ik probeer oprecht eiwitten zo goedkoop mogelijk bij sporters te krijgen :D

Neem vooral contact op als je vragen hebt dan ga ik mij ondertussen onderdompelen in nostalgie, onwetendheid en testosterongebrabbel van een jonge 20er. Door alles terug te lezen in deze tijdscapsule waar al mijn opmerkingen zijn opgeslagen:roflol:

Gr. Tristan

5KG Whey concentraat 82% voor 84,- met kortingcode ELLENA
Bekijk bijlage 595687
:thumbup:
Screenshot_20230906-154638_Chrome.jpg

Hi Allemaal,

ik heb een hoop tijd hier doorgebracht rond 2012. Alles een beetje uit het oog verloren, sport nog steeds 4x per week en ben blijkbaar vroeg gepiekt aangezien mijn stats nu niet veel anders zijn:rolleyes:. Sinds een maand heb ik een webshop geopend met het doel: "zo goedkoop mogelijk eiwitten bij sporters te krijgen". Binnen ons clubje waren we telkens aan het zeiken als de prijzen weer omhoog gingen en vergeleken we bonnetjes uit 2017 met die van nu om te zien dat prijzen minimaal verdubbelt zijn. Deze irritatie heb ik omgezet in actie en daar een webshop bij gemaakt om te kijken of er meer interesse is.

Nu heb ik nog niet heel veel verkeer dus zie ik in mijn ooghoek, als ik gewoon voor de baas aan het werk ben, af en toe URL's voorbij komen waar bezoekers vandaan navigeren. Opeens zag ik bodybuilding.nl en schrok ik mij een hoedje. Ik Link naar dit topic en zie opeens onze site staan. Na veel graven en oude email accounts doorzocht te hebben kon ik mijn oude account weer openen. Zodat ik nu kan zeggen dat de site legit is en gewoon "basic whey" aanbiedt voor een normale prijs. Weet niet of het helpt om het te horen van een random dude die al 8jaar niet online is geweest maar ik probeer oprecht eiwitten zo goedkoop mogelijk bij sporters te krijgen :D

Neem vooral contact op als je vragen hebt dan ga ik mij ondertussen onderdompelen in nostalgie, onwetendheid en testosterongebrabbel van een jonge 20er. Door alles terug te lezen in deze tijdscapsule waar al mijn opmerkingen zijn opgeslagen:roflol:

Gr. Tristan
Ziet er prima uit. Binnenkort weer nieuwe nodig, zal deze zeer zeker overwegen.

Hi Allemaal,

Gr. Tristan
Mooi dat het naturel is, dat is de meest gekochte door mij.

Nou net als shake gedronken, maar idd ook erg veel schuim. Niet chill. Gelukkig geen 4kg van gekocht.. ga het door de havermout of kwark gebruiken

ik denk niet dat ik nog eens voor 17 nutrition ga, ik heb ook twijfels over de kwaliteit. nog nooit een shake gehad die zo ontzettend schuimt en waarna er een waterige heldere substantie overblijft.

Heeft iemand ervaring met Empose Nutrition? Ik kan geen reviews vinden.

Momenteel via iBood € 38 voor 2270 gram.

Heeft iemand ervaring met Empose Nutrition? Ik kan geen reviews vinden.

Momenteel via iBood € 38 voor 2270 gram.

2kg potten met maar 30 porties.

Is wel weinig.

2kg potten met maar 30 porties.

Is wel weinig.
Een portie is 30 gram, dus waarschijnlijk foutief gekopieerd aangezien ze ook 900 gram potten verkopen. Je haalt er dus 76 porties uit.

Gebruik tijdje 17, geen last van schuim of iets dergelijks en mixt super goed. Heb een beker van bodylab en dacht dat het mix schijfje wat erin zit van hun gewoon slecht ontworpen is omdat ik altijd veel stukjes had. Maar gebruik nu dezelfde beker maar dan met whey van 17 en geen een stukje te bekennen.. Heb vanille en die smaakt ook goed. Fijn spul!

Back
Naar boven