MuscleMeat

Beste eiwitdeals op dit moment (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thurston op Myprotein geeft op dit moment nog 20% korting. Niet heel best, maar vgm op dit moment de grootste korting...
matt was gister nog 25%. Jammer dat ze nu zgn korting hebben, maar aantal hoeveelheden er uit hebben gehaald
 
matt was gister nog 25%. Jammer dat ze nu zgn korting hebben, maar aantal hoeveelheden er uit hebben gehaald
Wat bedoel je met hoeveelheden er uit hebben gehaald? De 25% werkt nog wel zie ik iig!
Merkte dat er voor wat voor reden dan ook ik meer totale korting kreeg met een code van 20% dan een andere code van 28% en begreep er niks van.
 
Wat bedoel je met hoeveelheden er uit hebben gehaald? De 25% werkt nog wel zie ik iig!
Merkte dat er voor wat voor reden dan ook ik meer totale korting kreeg met een code van 20% dan een andere code van 28% en begreep er niks van.
verkrijgbaarheid van inhoud
 
Wie gek is op OptimumNutrition ?
2e Pot whey voor 1,- (900g) 1e kost iets van 45 euro. Bij Holland & Barrett
 
Iemand nog goede deals?
Onder de 90€ voor 5kilo kom je het niet meer tegen..
Manmanman had echt veel meer moeten halen toen bij myprotein begin vh jaar 5kilo/50€..
 
Iemand nog goede deals?
Onder de 90€ voor 5kilo kom je het niet meer tegen..
Manmanman had echt veel meer moeten halen toen bij myprotein begin vh jaar 5kilo/50€..
Klopt, zag gister dat mijn laatste zakken Iso ook 56,- waren. Ik koop het nu niet meer, te gek voor woorden. Bulk had pas nog 5kg concentraat voor 93,- dat was gister al 111,-
 
Iemand nog goede deals?
Onder de 90€ voor 5kilo kom je het niet meer tegen..
Manmanman had echt veel meer moeten halen toen bij myprotein begin vh jaar 5kilo/50€..
Bizar hè… zag het ook… Nu 4 kilo gehaald bij XXL
 
Ik bestel nu niets meer vanuit Nederland. Ik bestelde alles eerst via XXL of Body en Fit, maar nu niet meer. Ik bestel alles nu via Duitse sites. Ik betaal nu voor 2.5 kilo whey rond de 40 euro.

Het liefst geef ik mijn geld uit aan Nederlandse bedrijven, zoals het hoort. Maar de prijzen in NL zijn belachelijk duur.
 
Ik bestel nu niets meer vanuit Nederland. Ik bestelde alles eerst via XXL of Body en Fit, maar nu niet meer. Ik bestel alles nu via Duitse sites. Ik betaal nu voor 2.5 kilo whey rond de 40 euro.

Het liefst geef ik mijn geld uit aan Nederlandse bedrijven, zoals het hoort. Maar de prijzen in NL zijn belachelijk duur.
Linkjes?
 
Ik bestel nu niets meer vanuit Nederland. Ik bestelde alles eerst via XXL of Body en Fit, maar nu niet meer. Ik bestel alles nu via Duitse sites. Ik betaal nu voor 2.5 kilo whey rond de 40 euro.

Het liefst geef ik mijn geld uit aan Nederlandse bedrijven, zoals het hoort. Maar de prijzen in NL zijn belachelijk duur.
Gun ons ook die prijzen dan 😂
 
Daar eindig ik altijd maar ik wacht nog steeds op z'n eigen whey :( heb nu die van usn maar die tikt aardig aan :roflol:
Yep dat is zo. Hopelijk komt het snel.
 
Ik bestel nu niets meer vanuit Nederland. Ik bestelde alles eerst via XXL of Body en Fit, maar nu niet meer. Ik bestel alles nu via Duitse sites. Ik betaal nu voor 2.5 kilo whey rond de 40 euro.

Het liefst geef ik mijn geld uit aan Nederlandse bedrijven, zoals het hoort. Maar de prijzen in NL zijn belachelijk duur.
Zouden we allemaal moeten doen en niks meer in ons land zelf kopen tot prijzen weer dalen

Al kun je in nederland ook wel kilo whey kopen voor 20 euro

Jaar geleden betaalde ik maar 10/11 euro gemiddeld per kilo, nu drink ik nog maar 1 shake ipv 3 per dag😅
 
Laatst bewerkt:
Zouden we allemaal moeten doen en niks meer in ons land zelf kopen tot prijzen weer dalen

Al kun je in nederland ook wel kilo whey kopen voor 20 euro

Jaar geleden betaalde ik maar 10/11 euro gemiddeld per kilo, nu drink ik nog maar 1 shake ipv 3 per dag😅

Waarom uberhaupt 3 shakes? Eet meer/beter?
 
Heb nu 4 kilo voor 89.95 bij XXL
 
Waarom uberhaupt 3 shakes? Eet meer/beter?
Shakes zou ik ook niet doen nee maar whey is niks mis mee
Whey met oats kan ik de hele dag wel eten
 
Back
Naar boven