XXL Nutrition

Beste eiwitdeals op dit moment

Bezoekers in dit topic

Bij Bodylab.nl 2kg Whey voor 41,99 met actiecode NY40. Gebruik al jaren de vanille smaak drool:
 
Whey hydrolisaat 65 euro 2kg bij body supplies. Dat is een Nederlandse webshop. Alleen in de smaak vanille, en hij is heel goed te doen.

Er zijn ook kortingscodes van 7.5-10% er af. Goedkope whey Hydro voor onder de 60 euro dus.
 
Laatst bewerkt:
Hier repost van, want nieuwe voorraad:

60 euro 2.27 kg Hydro

En er gaat wellicht via de kortingscode nog wat vanaf. Chocolade is erg goed!

 
Hier repost van, want nieuwe voorraad:

60 euro 2.27 kg Hydro

En er gaat wellicht via de kortingscode nog wat vanaf. Chocolade is erg goed!

+ 8,50 euro verzendkosten....
 
Volgens mij moet je wel groter inslaan voor gratis verzendkosten. Bij grotere bestellingen krijg je wel tot 12% extra korting. Verrekenen ze bij betalen
 
Volgens mij moet je wel groter inslaan voor gratis verzendkosten. Bij grotere bestellingen krijg je wel tot 12
Niet duur als je 2 potten koopt, totaal 4.5kg Hydro 120,-
 
Die webshop heeft ook wel andere goede producten, pre workouts uit Amerika, en allemaal nieuwe sarms/prohormonen waarvan ik niet weet of ik er in moet geloven/of het werkt. Maar de whey is zeker goed te betalen daar, inderdaad 120 euro voor 4.5kg Hydro
 
Die webshop heeft ook wel andere goede producten, pre workouts uit Amerika, en allemaal nieuwe sarms/prohormonen waarvan ik niet weet of ik er in moet geloven/of het werkt. Maar de whey is zeker goed te betalen daar, inderdaad 120 euro voor 4.5kg Hydro
Idd, ken de site ook al maar betrouw het niet 100% :p
 
Idd, ken de site ook al maar betrouw het niet 100% :p
site is gewoon betrouwbaar, al vaker besteld en altijd geleverd. bestelde daar mijn pre workouts in prep. en melatonine nu nog want verkopen per 10 mg in plaats hier in nl met die lage doseringen
 
site is gewoon betrouwbaar, al vaker besteld en altijd geleverd. bestelde daar mijn pre workouts in prep. en melatonine nu nog want verkopen per 10 mg in plaats hier in nl met die lage doseringen
Ok thanks!
 
Hebben jullie nog merken met voordelige eiwitshakes (zoals soja eiwit enzo)?

Ik kocht iets minder dan een half jaar geleden 2x2,5kg soja eiwit voor 52 euro in totaal, maar ik zie nu dat bulk het ongeveer even duur heeft gemaakt als whey (ong 100 eu)
 
Hebben jullie nog merken met voordelige eiwitshakes (zoals soja eiwit enzo)?

Ik kocht iets minder dan een half jaar geleden 2x2,5kg soja eiwit voor 52 euro in totaal, maar ik zie nu dat bulk het ongeveer even duur heeft gemaakt als whey (ong 100 eu)
Als het vega moet zijn (en cheap) kun je eens kijken naar erwten- en rijsteiwit. Los kan ook, maar door die twee te combineren heb je een beter aminoprofiel. Smaak is gruwelijk, maar goed te camoufleren met bv zero siroop.
 

Kathlinoo
Had net vorige week 5 kilo gekocht :(
OIP.wdXG2C9QK6WEUuktPtFOCgHaFj
 
Back
Naar boven