MuscleMeat

Beste eiwitdeals op dit moment

Bezoekers in dit topic

  • 02 december 2021........... nu ?
    flying lets go GIF by John Artur

    Bekijk bijlage 582656
    Februari 2021
    18DD5171-D3F3-45DC-B53D-0EB88604CEFA.jpeg
     
    Screenshot_2023-05-18-13-29-47-55_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

    T zou een keer naar beneden moeten gaan..... Huidige prijzen zijn nu rond de koers van 2017-2019.
     
    klopt als mensen toch blijven bestellen.
     
    Momenteel bij Myprotein, korting van 5% op Eiwitten nog voor de komende 3uren
    Extra korting met code JASON van 38%
    43% totaalkorting

    Bijv. Whey 5kg voor iets meer dan 82 euro.
    Beste deal die ik in tijden heb langs zien komen. Doe er je voordeel mee :-)
     
    Laatst bewerkt:
    Momenteel bij Myprotein, korting van 5% op Eiwitten nog voor de komende 3uren
    Extra korting met code JASON van 33%
    38% totaalkorting

    Bijv. Whey 5kg voor iets meer dan 82 euro.
    Beste deal die ik in tijden heb langs zien komen. Doe er je voordeel mee :-)
    ok en maak je daar speciaal een account voor aan? Jason?
     
    Ik ben Jason niet, heb nog wel een andere code die ook zoveel korting geeft. Code LOTTE geeft dat ook.
    Lees al een tijdje mee, maar had geen account. Heb al een tijdje codes verzameld, waarmee ik regelmatig check (met een scriptje) of het alweer interessant is om eiwitpoeder te kopen.
    Nu kwam er iets langs van interesse, dus denk ik maak het account aan en help wat leden hier.
     
    Ik ben Jason niet, heb nog wel een andere code die ook zoveel korting geeft. Code LOTTE geeft dat ook.
    Lees al een tijdje mee, maar had geen account. Heb al een tijdje codes verzameld, waarmee ik regelmatig check (met een scriptje) of het alweer interessant is om eiwitpoeder te kopen.
    Nu kwam er iets langs van interesse, dus denk ik maak het account aan en help wat leden hier.
    Wat zijn je stats?
     
    Waar vul ik dat in?
    39jr
    83kg
    13% vet
    1m82
    Squat 150kg
    Bench 100kg
    DL 170kg
     
    onder account details
     
    Ik ben niet zo van het 1 rep max proberen, zodoende vrij ronde getallen haha
    Train zo ongeveer 7-8 jaar goed nu, 5-6x in de week meestal.
     
    Back
    Naar boven