Fitness Seller

Beste eiwitdeals op dit moment (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker die code, scheelt toch weer een hap! Kocht voorheen altijd bij XXL Nutrition, goed te drinken en geen klonten :D
 
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is toch ook apart om online aankoop te doen. Denken ze dat ik iemand anders ben
Vind t ook apart, maar lijkt legitiem. Staat dat het maandag bezorgd (in postnl app)
 
Vind t ook apart, maar lijkt legitiem. Staat dat het maandag bezorgd (in postnl app)
Ik zou zo geen bsn nummer doorgeven bij regular online aankoop. het is een nummer voor overheidsinstanties, krijg dan al rare gedachte wat ze ermee gaan doen.
 
Ik zou zo geen bsn nummer doorgeven bij regular online aankoop. het is een nummer voor overheidsinstanties, krijg dan al rare gedachte wat ze ermee gaan doen.
Heb zelf een kvk nummer dus was voor mij ook niet van toepassing
 
BSN-nummer moet voldoen aan de 11-proef, dus je kan niet zomaar een paar cijfers aanpassen :)
 

14€ / kg

Creatine kost hier trouwens ook 13€ / 500gr
btw zojuist hier besteld. je hoeft helemaal geen KVK of BSN in te vullen maar het ID nummer van je CC wat op de achterkant staat vul je daar in :P

heb 12 kilo besteld dus voorlopig heb ik even voldoende :P
Hopelijk zijn tegen die tijd de whey prijzen overal zoals ze daar zijn :P 2 kilo voor 32 euro is mooi
 
btw zojuist hier besteld. je hoeft helemaal geen KVK of BSN in te vullen maar het ID nummer van je CC wat op de achterkant staat vul je daar in :P

heb 12 kilo besteld dus voorlopig heb ik even voldoende :P
Hopelijk zijn tegen die tijd de whey prijzen overal zoals ze daar zijn 2 kilo voor 32 euro is mooi
Ze durven van jou geen BSN te vragen of KVK, je bent zo'n beest :P
 
Back
Naar boven