XXL Nutrition

Beste eiwitdeals op dit moment

Bezoekers in dit topic

Raphie

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
1.901
Waardering
2.105
Lengte
1m92
Massa
102kg
Vetpercentage
25%
Welke whey vinden jullie op dit moment de beste prijs/kwaliteit hebben en waarom?
verpakkingen variëren van 1.5 - 2.5kg maar hoeveelheid eiwit per serving ook van 20-40gr
daarnaast is het ook wel fijn als hij niet klontert in de shake beker en BCCA en creatine erin scheelt misschien ook weer.
ik hoor graag jullie favo aanbiedingen van het moment.
 
MyProtein is de goedkoopste denk ik. Af en toe zijn er lijpe acties waar je wel 50-75% off kan krijgen. Met code BEAST of beast heb je iig nu 40% off. Hun isolaat is erg lekker en goede macros.
 
bodylab24 also good, price to quality
2kg+2kg around 45e -> But this is not isolate / is mix
 
Laatst bewerkt:
MyProtein jest najtańszym moim zdaniem. Czasami zdarzają się fajne promocje, w których można uzyskać nawet 50-75% zniżki. Z kodem BEAST lub bestia masz teraz 40% zniżki. Ich izolat jest bardzo smaczny i ma dobre makra.
I need check this firm , i never try but i see is good prices. For now BULK 35% corting and for MYPROTEIN 45% Now.
I quess will decide to myprotein.
 
Laatst bewerkt:
Bump bump! Waar kopen jullie nu je whey? Ik gebruik het niet heel veel en koop dan altijd meteen een grote zak/pot, zodat ik weer even vooruit kan. Die is nu echter zo ongeveer leeg, maar de prijs is bijna verdubbeld. Ik schrok me rot haha.
 
Ik blijf steevast de delicious whey van XXL kopen, heb al myprotein enzo geprobeerd maar geen enkele mixed en smaakt even goed.
 
Bodylab is oké en goedkoop, alleen zijn de levertijden vaak iets langer. (Afhankelijk waar je woont natuurlijk).
Body & fit, oké tegenwoordig. ( de isolaat althans) Maar nog steeds vrij chemische smaken.
XXL whey delicious beste keuze, maar te duur geworden. supp shop in de buurt is zelfs goedkoper nu voor een standaard whey.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Bodylab is oké en goedkoop, alleen zijn de levertijden vaak iets langer. (Afhankelijk waar je woont natuurlijk).
Body & fit, oké tegenwoordig. ( de isolaat althans) Maar nog steeds vrij chemische smaken.
XXL whey delicious beste keuze, maar te duur geworden. supp shop in de buurt is zelfs goedkoper nu voor een standaard whey.
Je zal merken dat alle merken en shops de prijzen verhoogt hebben of snel gaan verhogen. Sommige (zoals je lokale supp shop) verkopen hoogstwaarschijnlijk nog oude voorraad. Zodra deze opnieuw in moeten kopen zullen ze ook schrikken van de nieuwe inkoopprijzen.
Daar heeft iedereen mee te maken. Wij hebben er voor gekozen geen andere kwaliteit whey in te gaan kopen als dat we altijd deden, daarmee zouden we de prijs wel iets kunnen drukken nog. Maar dan krijg je een afwijkend product. We hopen dat de prijzen gaan stabiliseren
en later weer gaan zakken.

De beste deal die we tegenwoordig hebben is https://xxlnutrition.com/nl/perfect-whey-protein = omgerekend €19,24/kg , dat is in ieder geval scherper dan de Whey Perfection van B&F. Mogelijk de kortingsacties steeds afwachten en dan kijken....
 
Ik zelf koop myprotein omdat het gewoon zoveel goedkoper met de kortingcodes. Maar als je puur voor kwaliteit gaat is XXL Whey Delicious wel een van de beste.
 
Je zal merken dat alle merken en shops de prijzen verhoogt hebben of snel gaan verhogen. Sommige (zoals je lokale supp shop) verkopen hoogstwaarschijnlijk nog oude voorraad. Zodra deze opnieuw in moeten kopen zullen ze ook schrikken van de nieuwe inkoopprijzen.
Daar heeft iedereen mee te maken. Wij hebben er voor gekozen geen andere kwaliteit whey in te gaan kopen als dat we altijd deden, daarmee zouden we de prijs wel iets kunnen drukken nog. Maar dan krijg je een afwijkend product. We hopen dat de prijzen gaan stabiliseren
en later weer gaan zakken.

De beste deal die we tegenwoordig hebben is https://xxlnutrition.com/nl/perfect-whey-protein = omgerekend €19,24/kg , dat is in ieder geval scherper dan de Whey Perfection van B&F. Mogelijk de kortingsacties steeds afwachten en dan kijken....
Zal altijd wel blijven bestellen bij jullie, het gaat maar over een klein pleisverschil van 2-3 euro uiteindelijk bovenop nog vaste klant korting van 10-20% afhankelijk van het bedrag. Maar inderdaad dit zal voornamelijk oude stock zijn momenteel.
en ik ben nogal lui op dat gebied om er speciaal naar toe te rijden :o
de whey perfection van B&F heb ik sowieso weinig vertrouwen in na het herbekijken van het oude topic met die ''labotests''. Niet persee daarom maar om hun gebrek aan professionalisme. Waar XXL altijd wel correct reageerde ondanks concurrentie.
 
Je zal merken dat alle merken en shops de prijzen verhoogt hebben of snel gaan verhogen. Sommige (zoals je lokale supp shop) verkopen hoogstwaarschijnlijk nog oude voorraad. Zodra deze opnieuw in moeten kopen zullen ze ook schrikken van de nieuwe inkoopprijzen.
Daar heeft iedereen mee te maken. Wij hebben er voor gekozen geen andere kwaliteit whey in te gaan kopen als dat we altijd deden, daarmee zouden we de prijs wel iets kunnen drukken nog. Maar dan krijg je een afwijkend product. We hopen dat de prijzen gaan stabiliseren
en later weer gaan zakken.

De beste deal die we tegenwoordig hebben is https://xxlnutrition.com/nl/perfect-whey-protein = omgerekend €19,24/kg , dat is in ieder geval scherper dan de Whey Perfection van B&F. Mogelijk de kortingsacties steeds afwachten en dan kijken....
Zat ik indd naar te kijken, alleen jammer dat je alleen maar 750 gr of 4 kilo kan kopen.

Merk indd dat de prijzen ineens flink gestegen zijn zeg.
 
MyProtein is de goedkoopste denk ik. Af en toe zijn er lijpe acties waar je wel 50-75% off kan krijgen. Met code BEAST of beast heb je iig nu 40% off. Hun isolaat is erg lekker en goede macros.
Myprotein inderdaad. Er loopt altijd een kortingscode van minimaal 30%. Natural chocolate is een aanrader.
 
Code beast geeft nu 30% bij myprotein.
 
Back
Naar boven