XXL Nutrition

Beste eiwitdeals op dit moment

Bezoekers in dit topic

Mensen ervaring met 17 nutrition, Trustpilot is positief. Creatine is er ook erg goedkoop. 15euro voor 500gr.
Naast de Isolaat is normale Whey er maar 27,50 per 2kg. (Helaas wel uitverkocht)\
Er is zelfs een 15kg whey zak voor €150. :p
 
Laatst bewerkt:
Mensen ervaring met 17 nutrition, Trustpilot is positief. Creatine is er ook erg goedkoop. 15euro voor 500gr.
Naast de Isolaat is normale Whey er maar 27,50 per 2kg. (Helaas wel uitverkocht)\
Er is zelfs een 15kg whey zak voor €150. :p
Volgens mij blend van meer dan alleen whey protein
 
Volgens mij blend van meer dan alleen whey protein
Welke, deze ? https://17nutrition.com/product/whey-protein-2250g-eiwitshake-hi-tec/


Schermafdruk van 2023-06-09 11-18-37.png
 
Is 't een beetje kwaliteit? Bijzonder dat 't de helft ofzo goedkoper is dan bulk en dergelijke.
Zou het niet weten. Mode is tegenwoordig clear Iso, water waterachtig mixt. Mijn caseine mixt nu ook dunner dan 2 aankopen (20kg) terug.
Nam vroeger altijd Nectar van Syntrax wat nu amper meer te koop is, maar was ook erg duur(kreeg het via via) Prometeus was importeur (NL)
hier in CAD https://www.supplementscanada.com/syntrax-nectar-2lb.html
 
btw zojuist hier besteld. je hoeft helemaal geen KVK of BSN in te vullen maar het ID nummer van je CC wat op de achterkant staat vul je daar in :P

heb 12 kilo besteld dus voorlopig heb ik even voldoende :P
Hopelijk zijn tegen die tijd de whey prijzen overal zoals ze daar zijn :P 2 kilo voor 32 euro is mooi
zojuist ontvangen en is dus legit
 
Welke smaak(smaken) heb of naturel ?
iso kocht ik altijd naturel
Ik heb nu caramel biscuit die heb ik in de oven gedaan met oats dus ben heel benieuwd over 15 minuten.
Verder had ik.
Witte chocolade
Bosbessen
Caramel zeezout
Chocolade pinda
Appel strudl
 
Ik heb nu caramel biscuit die heb ik in de oven gedaan met oats dus ben heel benieuwd over 15 minuten.
Verder had ik.
Witte chocolade
Bosbessen
Caramel zeezout
Chocolade pinda
Appel strudl
Benieuwd naar white chocolate 😊
 
Wei eiwit melkeiwit en tarweeiwit staat er
Dus denk blend van 3 eiwitsoorten ipv alleen whey


de belachelijke prijzen van de grote spelers bulk xxl myprotein en body&fit lijken wel voor meer concurrentie te zorgen want er komen steeds meer merkjes bij met stuk betere prijzen
Hopen dat die niet bepaalde 'kwaliteitscontrolles' omzeilen.
 
Ik koop m'n supplementen altijd bij XXL, maar de prijzen beginnen me tegen te staan. Toen hier gelezen over 17 Nutrition, 2KG voor 35 euro is een goede prijs. Potje oogde alleen heel erg klein vergeleken met een XXL pot. En er stond ook geen gewicht op. Maar het is netjes 2KG, of zelfs iets meer. Volgende dag meteen bezorgd.
IMG_3256.JPEG
 
2 kg isolaat voor 35 euro is zeker mooi. Heb je bijna niet eens concentraat voor
 
Back
Naar boven