AndroidHealthClinic

Beste Whey Eiwitshake

Bezoekers in dit topic

L.O.V.E

Novice
Lid geworden
6 jul 2016
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
80kg
Beste mensen,

Ik ben 21 jaar en op zoek naar een de beste whey eitwit shake. Graag een met de beste prijs/kwaliteit verhouding en zo min mogelijk vet. Ik heb natuurlijk gegoogled maar dan kwam ik vaak uit op de body en fit merken + xxxl nutrition. Ik was niet zeker of die merken werkelijk goed zijn of er sprake is van propaganda (aangezien body en fit een webshop is)

Daarnaast zou een goede creatine en aminozuren aanrader ook welkom zijn.
 
B&f is kut.

Beste prijs/kwaliteit is imo bulkpowders
 
Ik ben fan van xxl.
 
Je bent een beetje onduidelijk, want je wilt een goede p/k verhouding, maar je vindt een (B&F) webshop propaganda?
Waar ben je nou specifiek naar opzoek?
 
Je bent een beetje onduidelijk, want je wilt een goede p/k verhouding, maar je vindt een (B&F) webshop propaganda?
Waar ben je nou specifiek naar opzoek?

Nee, ik weet niet of B&F whey eiwit werkelijk zo goed is als het wordt aangeraden op het internet. Ik ben opzoek naar een goed Whey eiwitshake.... Als iemand mij daarmee zou kunnen helpen zoh ik dat waarderen
 
Je bent een beetje onduidelijk, want je wilt een goede p/k verhouding, maar je vindt een (B&F) webshop propaganda?
Waar ben je nou specifiek naar opzoek?
Een goede prijs kwaliteit verhouding dus
Toch duidelijk.
Dat is dus geen b n f. Kwaliteit is daar niet.
 
Nee, ik weet niet of B&F whey eiwit werkelijk zo goed is als het wordt aangeraden op het internet. Ik ben opzoek naar een goed Whey eiwitshake.... Als iemand mij daarmee zou kunnen helpen zoh ik dat waarderen

Als je de tijd had genomen om mijn geposte link na te kijken wist je dat B&F onder gedoseerde whey verkoopt ... Die link van XXL onder je post is een goede prijs/kwaliteit
 
Nee, ik weet niet of B&F whey eiwit werkelijk zo goed is als het wordt aangeraden op het internet. Ik ben opzoek naar een goed Whey eiwitshake.... Als iemand mij daarmee zou kunnen helpen zoh ik dat waarderen
dude
 
Beste mensen,

Ik ben 21 jaar en op zoek naar een de beste whey eitwit shake. Graag een met de beste prijs/kwaliteit verhouding en zo min mogelijk vet. Ik heb natuurlijk gegoogled maar dan kwam ik vaak uit op de body en fit merken + xxxl nutrition. Ik was niet zeker of die merken werkelijk goed zijn of er sprake is van propaganda (aangezien body en fit een webshop is)

Daarnaast zou een goede creatine en aminozuren aanrader ook welkom zijn.

Wat een manier om merk te pushen prachtig.
 
Beste mensen,

Ik ben 21 jaar en op zoek naar een de beste whey eitwit shake. Graag een met de beste prijs/kwaliteit verhouding en zo min mogelijk vet. Ik heb natuurlijk gegoogled maar dan kwam ik vaak uit op de body en fit merken + xxxl nutrition. Ik was niet zeker of die merken werkelijk goed zijn of er sprake is van propaganda (aangezien body en fit een webshop is)

Daarnaast zou een goede creatine en aminozuren aanrader ook welkom zijn.

Waarom aminozuren. Ga je niet nodig hebben.
 
Als je de tijd had genomen om mijn geposte link na te kijken wist je dat B&F onder gedoseerde whey verkoopt ... Die link van XXL onder je post is een goede prijs/kwaliteit

Ja, ik was op mobiel dus het lukte niet echt om de link goed te bekijken. Excuses, maar ik heb het bekeken!
 
Deze! Goeie smaak en kwam goed uit de test.

P.S. Vanille is nog lekkerder als je er wat kaneelpoeder bij doet. :zuip:

Hoe is aardbei? Ik vond de aardbei van Gold Whey perfect. Zacht van smaak en geen klontjes. Alleen het is prijzig
 
Back
Naar boven