XXL Nutrition

Beste Whey Eiwitshake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wats verschil

Perfect whey is whey proteïne concentraat
All day protein is een blend

De zes eiwitbronnen in All Day Protein
Om tot de perfecte allround proteïne te komen hebben we gekozen uit de beste eiwitten en deze in een unieke verhouding bijeengebracht.
  • 20% Whey concentraat - de meest gebruikte whey met een snelle opname
  • 15% Micellar caseïne - eiwit met een langzame opname
  • 15% Calcium caseinaat - melkeiwit met een langzame opname
  • 15% Ei-albumine - zeer compleet eiwit van kippeneieren, met een middelsnelle opname
  • 15% Whey isolaat - whey met een zeer snelle opname
  • 15% Whey hydrolisaat - whey voorverteerd naar di- en tripeptiden voor een directe opname
  • 5% Glutaminepeptiden - de best opneembare vorm van glutamine
Copy van eerder geposte link
 
Er is geen beste eiwitshake.. het beste middel is voldoende en goed eten.. shakes zijn zo overrated
 
Er is geen beste eiwitshake.. het beste middel is voldoende en goed eten.. shakes zijn zo overrated

Shakes zijn naar mijn mening underrated, ik denk voornamelijk omdat de supplementenmarkt een kutindustrie is en er veel doorgetrokken wordt naar supps die wél goed werken. Je komt misschien niet zo snel aan vits, mins en co-factoren met een eiwitshake maar hoge kwaliteit eiwitten zijn ook belangrijk (alhoewel het niet zo is dat whey niets heeft, zo bevat het bv. calcium en heeft whey concentraat IgGI/IgG2a/IgG2b/IgG3). Het is ook niet erg duur.
 
Shakes zijn een concentratie van eiwitten met een goed aminoprofiel. Niks overrated aan
 
Voor sommige mensen wel. Denken dat het iets magisch is :D

Sinds ik een kuur doe met creatine en eiwit shakes erbij drink maak ik de gainzzz van me leven joh
 
Sinds ik een kuur doe met creatine en eiwit shakes erbij drink maak ik de gainzzz van me leven joh

als ik whey neem dan flip ik helemaal man. Ghaaaaa,!!!!!
 
Voor sommige mensen wel. Denken dat het iets magisch is :D

Sinds ik een kuur doe met creatine en eiwit shakes erbij drink maak ik de gainzzz van me leven joh

als ik whey neem dan flip ik helemaal man. Ghaaaaa,!!!!!
afAybTq.gif
 
Hoe goed is platinum whey van muscletech? Hij is in aanbieding en juiste hoeveelheid
 
Kon niks op supplementlabtest over vinden
 
Na alle trieste onthullingen van de afgelopen tijd zou ik altijd voor geteste whey gaan!
 
Doe niet zo moeilijk man, haal gewoon een lekkere shake. Er zijn belangrijkere dingen in het leven! :p
 
Back
Naar boven