Fitness Seller

Beste whey op de markt?

Bezoekers in dit topic

nekkaj

Novice
Lid geworden
17 jan 2012
Berichten
1
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
73kg
Kunnen jullie, ervaren guys, mij zeggen wat momenteel de beste eiwitten zijn om in te nemen? Merk, type en dergelijke?
Alvast THX
 
Whey perfection of whey isolaat perfection, top spul! keuze uit 15 smaken, dus zal er vast wel 1 tussenzitten die bij jou past.
 
Whey perfection isolaat vind ik prima spul :), echter die van gaspari vind ik ook zwaar lekkkker :D
 
Nu weet je niet alleen welke whey je moet pakken maar hebt ook een verzameling van site's voor je supps. Maar www.xxlnutrition.nl de beste bigger is better.
 
Ikzelf gebruik een neutrale whey, zodat je het overal voor kan gebruiken. Goed geprijsd en snelle levering: http://www.myprotein.com/uk/products/essential-whey-60
Heeft maar 1 ingrediënt, nl. "Undenatured Whey Protein Concentrate"
Erg prettig, omdat er in veel poeders allemaal chemische troep zit.
 
Ikzelf gebruik een neutrale whey, zodat je het overal voor kan gebruiken. Goed geprijsd en snelle levering: http://www.myprotein.com/uk/products/essential-whey-60
Heeft maar 1 ingrediënt, nl. "Undenatured Whey Protein Concentrate"
Erg prettig, omdat er in veel poeders allemaal chemische troep zit.
Zag er wel goed uit alleen per 30gr maar 18,5 eiwit??? bij B&F is dit per 33gr rond de 25 toch? Wel interresant want de prijs is wel erg laag... :)
 
Bodylab - Whey pro smaak Blue Berry is echt TOP..!
 
De beste is de Whey Isolaat van Berry de Mey Nutrition. Bestaat ui gecertificeerde Europese grondstoffen dus gegarandeerde kwaliteit. De Whey bestaat uit 93% tot 98% pure Whey. Hier een link naar alle eiwitten van hen.
http://www.berrydemey.nl/voedingssupplementen/eiwitten/

Jij werkt zeker voor Berry? Ik zou jou echt alleen reclame maken voor zijn producten :roflol: (die overigens enorm overpriced zijn).
 
Ik vind de Whey Perfection en de isolaat de beste whey op de markt. Persoonlijk kies ik altijd voor de isolaat aangezien dat in mijn ogen de puurste vorm is.
 
Jij werkt zeker voor Berry? Ik zou jou echt alleen reclame maken voor zijn producten :roflol: (die overigens enorm overpriced zijn).
idd echt enorm duur. moet je haast rijk voor zijn denk ik :rolleyes: maarja, kwallitatief zal het zeker wel zijn. geef mij maar b&f, bodylab of xxl.
 
whey perfection is super van smaak, goede kwaliteit en beste prijs..!
 
Je hebt niet de beste WHEY nodig. Je hebt gewoon goede whey nodig en dan kom je uit op de huismerken van de supplementensponsoren van dit forum (zie supplementen - webwinkels).
 
ok, je hebt nu alle grote merken en board sponsors wel voorbij zien komen. Kortweg zijn deze allemaal prima. Hier zul je nergens een miskoop op doen. Het nu uitzoeken welke smaak je het lekkerst vindt.

Omdat het je eerste post is, en ik er dus vanuit ga dat je nieuw bent hier, is het je nu vergeven, maar als je de zoekfunctie had gebruikt, had je kunnen weten dat er heeeeel veeeeel topics zijn over dit onderwerp. En nu nog 1 erbij ;-)

Kan me voorstellen dat je met nog 100 andere vragen in je hoofd zit, dus ik wil je vooral aanraden om eerst de stickies te lezen. Hierin zit bijna alle info die je als beginnen nodig hebt. Heb je daarna nog vragen, gebruik dan eerst de zoekfunctie. Is je vraag dan nog niet beantwoord, dan mag je uiteraard nieuwe topics aanmaken en zal iedereen je hier proberen zo goed mogelijk te helpen!

Suc6
 
Back
Naar boven