Fitness Seller

bestellen epistane en andere PH´s

Bezoekers in dit topic

Rogerio

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2007
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
96kg
goedenavond,
Ik lees hier in al die logjes over mensen die toevallig allemaal epistane hebben staan. Ikzelf vraag me dan dan hoe mensen die nederland inkrijgen als ze bij een engelse webshop bestellen want de douane controleert toch alle pakjes? Als ik fout zit, verbeter me gerust, ik vraag me gewoon af hoe mensen hier dan toch "verboden middelen" het land in krijgen.
 
Binnen de EU is vrij verkeer van goederen, dus kans op controle is vrijwel nihil.
 
ik heb vorigeweek woensdag besteld en had het woensdag in huis ;)

gewoon in de UK btw!!
 
Laatst bewerkt:
Vanuit de UK is het risico het kleinst.
 
ik heb vorigeweek woensdag besteld en had het woensdag in huis ;)

gewoon in de UK btw!!


Waar bestel je dat? site?
Wil dat ook doen maar weet niet waar
grts
 
Vanuit de UK is het risico het kleinst idd. Maar ik heb ook een aantal keren ph besteld uit amerika en nooit problemen gekregen. Van bodybuilding.com, nutraplanet, 1fast400 allemaal binnengekregen zonder problemen.
 
Same here, alles zonder problemen van GB...


Als ik jou was zou ik me drukker maken of je het nodig hebt en wat voor effecten het/kan heeft/hebben. Het is raar spul en van een hele andere categorie dan wat creatine ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Same here, alles zonder problemen van GB...


Als ik jou was zou ik me drukker maken of je het nodig hebt en wat voor effecten het/kan heeft/hebben. Het is raar spul en van een hele andere categorie dan wat creatine ofzo.


Heb je tips? Altijd welkom eh,kweet er ni zoveel van
 
sorry voor de bump hier maar ik snap niet hoe ik het kan betalen
heb een Rabo wereld pas ( maestro) en die staat vaak wel in de lijst, wil ik betalen moet ik een 3 cijferige code invullen die ik er dus niet op staan heb..
ook pay pal lijkt niet goed te werken..

heb et antwoord op 1e vraag al btw.
 
Bestellen met cc, anders met iban/bic code
 
jah het is inmiddels al gelukt via predatornutrition.
nu mijn keuze maken tussen nolva / legale pct
 
jah het is inmiddels al gelukt via predatornutrition.

Hoe heb je dat gedaan? Ik heb namelijk ook een Maestro pas.
En kun je de bestelling ook naar een ander adres sturen dan je huisadres, zoals ik altijd met PakjeGemak doe?

Alvast bedankt.
 
hmm, ik weet niet of het zoals pakjegemak is maar je kunt wel naar bijv. adres van een vriend ofzo sturen lijkt me,

www.predatornutrition.com en dan kun je via bankoverschrijving geld over maken enz.
 
Back
Naar boven