AndroidHealthClinic

bestellen in het buitenland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chopper

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
33
Waardering
0
Hoe groot is de kans dat je zending gepakt word aan de grens, als je iets besteld wat hier niet legaal is..

In amerika is het nl allemaal stukken goedkoper...

Vanuit duitsland en belgie hoef ik zeker niet zoveel problemen te verwachten??
 
ligt eraan wat je wil hebben.

waarom kun je het overigens niet gewoon in Nederland bestellen ?
 
het gaat om test-100 of 1-tu,

hier kan je test-100 wel bestellen via bardolino maar dat kost 130euro..

In amerika kost het 45dollar+10 dollar verzendkosten, dit scheeld behoorlijk...

test-100 is illegaal hierzo...1-tu naar mijn weten niet?? weet iemand dit toevallig 100% zeker??
 
Originally posted by chopper
het gaat om test-100 of 1-tu,

hier kan je test-100 wel bestellen via bardolino maar dat kost 130euro..

In amerika kost het 45dollar+10 dollar verzendkosten, dit scheeld behoorlijk...

test-100 is illegaal hierzo...1-tu naar mijn weten niet?? weet iemand dit toevallig 100% zeker??

Test-100 zou ik dan bij www.affordablesupplements.co.uk bestellen.
Dat dan net zo duur als in Amerika maar komt zeker aan.
Heb daar 2x besteld en is 2x helemaal goed gegaan.
Heb een keer om info gevraagd in Amerika en daar zeiden ze dat 90% gewoon aankomt maar als het niet door de douane komt dan moet je alle kosten zelf betalen voor retouzending etc.
 
Ik zou gewoon helemaal geen illegale spullen uit het buitenland bestellen. Als je gepakt wordt ben je goed de l*l. Grote kans dat je pakjes die je ooit daarna besteld ook allemaal opengemaakt gaan worden.
 
Je kan toch ontkennen, je krijgt eerst een berichtgeving van de douane met de melding dat er een pakje aan de grens is gestop met wat erin zit. Vervolgens zeg jij dan gewoon dat je geen idee hebt waarom dat bedrijf dat naar jou zou willen opsturen.... Zo werkt het toch ook met steroiden?
 
Weet het niet hoor, vader van een vriend van mij werd opgepakt door de politie, wist echt niet waarom, paar dagen vast gezeten, bleek dat zijn broer hem via de post wat coke toegestuurd had, wat dus onderschept was. hij heeft dus een aantal dagen vastgezeten terwijl die echt van niks wist. dus of je simpel zegt "ik ken het niet" en of zij dan zeggen "okee" dat weet ik niet.
 
Originally posted by soulreaver
Weet het niet hoor, vader van een vriend van mij werd opgepakt door de politie, wist echt niet waarom, paar dagen vast gezeten, bleek dat zijn broer hem via de post wat coke toegestuurd had, wat dus onderschept was. hij heeft dus een aantal dagen vastgezeten terwijl die echt van niks wist. dus of je simpel zegt "ik ken het niet" en of zij dan zeggen "okee" dat weet ik niet.

Inderdaad, anders zou immers iedereen dat doen. Je moet maar zien te bewijzen dat het zo is... anders heb je gewoon een prob.
 
in nederland kan ik het nergens bestellen ..ja heb er een gevonden voor 135euro... :-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Coke is wat anders, daarvan is het bezit verboden.... Van steroiden is alleen de verkoop verboden (in nederland), het kopen, het gebruik en bezit niet.... (maar als je honderd ampullen koopt wordt je er gedacht dat je gaat handelen en kan je consequenties verwachten). Maar het kan ook zijn met kleine hoeveelheden dat de douane zegt: 'er was een pakje naar u onderweg met spul dat u niet mag importeren'

Dus ik betwijfel of ze andere regelingen hebben voor Pro-Hormonen..... Steroiden en PRo-hormonen zijn nauwer met elkaar verbonden dan coke en steroiden of pro-hormonen.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Robin


Inderdaad, anders zou immers iedereen dat doen. Je moet maar zien te bewijzen dat het zo is... anders heb je gewoon een prob.

Wrong, JIJ wordt beschuldigd, en in Nederland ben je onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Dus dat betekend dat ZIJ moeten bewijzen dat jij schuldig bent. Dat jij ze bewust gekocht/besteld hebt....

En als jou verhaal goed in elkaar zit, hebben ze geen poot om op te staan.
 
Je ontkent gewoon dat je het besteld hebt, de douane kan nooit bewijzen dat jij het besteld hebt en ze kunnen je ook niet pakken voor bezit, want je hebt het nog helemaal niet:D

Iemand anders kan het ook onder jouw naam besteld hebben.
Het kost je alleen geld als ze het onderscheppen.
 
Ik zou de bestelling proberen binnen een sjengen land te houden. (Vrije uitwisseling van personen en goederen). Bedenk, oostenrijk is tegenwoordig een sjengen land en is een stuk makkelijker als het om prohormonen etc. gaat.
 
Inderdaad gewoon binnen de schengen landen bestellen ( Engeland bijvoorbeeld ) en er is niks aan de hand hoor.
De mensen bij de douande hebben echt wel iets beters te doen dan prohormonen tegen te houden.
En ersget wat er dan kan gebeuren is dat het in beslag genomen word of teruggestuurd naar de leverancier.
Bestellen van 1 a 2 potjes pro-hormonen word echt niet als misdrijf beschouwd.
Heb zelf 2x in Engeland test-100 en equimax besteld en alletwee de keren gewon aangekomen.
 
engeland is GEEN schenegen/sjengen land
 
Originally posted by Shadum
engeland is GEEN schenegen/sjengen land

Ow klopt ja.... Maar zelfs dan komt het nog gewoon aan :)
 
Hmm :D linkje naar een goede engelse site toevallig? (waar ze 1-TU verkopen?)
 
voor norandrostenedione binnen de sjengen landen probeer eens met google te zoeken op de volgende 2 termen:

norandrostenedione ( site:.at OR site:.be OR site:.dk OR site:.fi OR site:.fr OR site:.de OR site:.is OR site:.it )

norandrostenedione ( site:.gr OR site:.lu OR site:.nl OR site:.no OR site:.pt OR site:.sp OR site:.se )

met name in oostenrijk maak je goed kans om postorder bedrijven te vinden:

norandrostenedione site:.at

Technisch gezien is het niet 'legaal' om zo te bestellen maar de douane mag binnen de sjengen landen geen pakketjes controleren zolang er geen gerede aanleiding toe is. (let op ze MOGEN het zelfs niet)
 
Voorbeeld van een gevonden site:

http://www.usa-direkt.de/

WAARSCHUWING:

Sommige sites lijken in bijvoorbeeld duitsland te zitten maar laten de goederen direct van uit amerika naar jou toe sturen en ben je dus als nog het haasje. Even goed uit zoeken hoe een zaak als deze te werk gaat voor je bestelt
 
Back
Naar boven