Fitness Seller

bestellen supplementen bij bodybuilding.com (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben ?

zo ja...


Hoelang duurt het bezorgen?

wat zijn de verzendkosten?

Is het goed verpakt?
 
Ja robin is te vertrouwen meestal een weekje! en het zit goed verpakt, ik kreeg mijn 5 kilo proteine in een grote kartonnen doos met een soort piepschuim erin en 2 grote tonnen proteines!
 
Ik denk dat hij bodybuilding.com bedoeld.. ik heb het 1 keer gedaan en daarna nooit meer, moest 3 maanden wachten op de levering en als die uiteindelijk aankwam mocht ik de postbode nog wat extra betalen omdat er BTW opkwam, uiteindelijk dure zaak geworden ipv goede zaak.
 
:D KORT SAMENGEVAT JE BENT GENAAID :D
 
hmmz meer mensen met ervaringen?

ze hebben er namelijk goedkope whey..

en levertabletten...

en die tabletten kan ik hier nergens vinden..
 
Ja, ik heb het een keer gedaan, en doe het nooit meer. Zoiezo lijkt het goedkoper, maar je krijgt nog eens verzendkosten per product erbij ($9,95). Daarna heb je nog eens de kans dat het aangeslagen wordt bij de douane. Mijn pakket was zelfs terug gestuurd, en ze beloofde me een reductie van het bedrag. Ik heb ****in' 7 maanden op mn geld moeten wachten. en het grapje koste me door de verzendkosten en wisselkoers alsnog een ruime €30...helemaal voor nix! Zeker geen aanrader dus. :(
 
gewoon bij Robin zijn :thumb:, lekker goedkoop! :D :p
 
wie is die robin?
 
U gaat 3 plekken terug en u bent bij robin
 
of eigenlijk is het u gaat 3 stappen terug nou jha het is nu dus, u gaat 4 stappen terug en u bent bij robin
 
en nu? :D

ff serieus: wat is ook alweer de site van J-tech Robin?
 
Volgens mij [Link niet meer beschikbaar] :D
 
Het is dus inderdaad die laatste, die Admin je gaf. Als je naar athletes-nutrition gaat dan zal je de normale eindverbruikersprijzen betalen, en dus niet de Dutchbodybuilding.com board prijzen.
 
btw. deze naam heeft zich wel als een hoer gedragen.. (of ik) dan verwees ie door naar mijn site en toen weer een tijdje naar Koerts ergogenics... maar hij heeft die support niet meer nodig. toen robin hier begon met j-tech heb ik www.ergogenics.nl naar robins afdeling hier door gestuurd en dat zal ik zo laten ook. Afgelopen met de hoererij :)
 
Originally posted by ErEf
btw. deze naam heeft zich wel als een hoer gedragen.. (of ik) dan verwees ie door naar mijn site en toen weer een tijdje naar Koerts ergogenics... maar hij heeft die support niet meer nodig. toen robin hier begon met j-tech heb ik www.ergogenics.nl naar robins afdeling hier door gestuurd en dat zal ik zo laten ook. Afgelopen met de hoererij :)

ErEf = CyberPimp :D
 
Back
Naar boven