MuscleMeat

bestellen via deze site (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

klempic

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2003
Berichten
1.640
Waardering
0
[Link niet meer beschikbaar] als je via deze site bestelt is dat veilig?
is jammer dat je niet onder rembours kunt betal
 
post gewoon even door. dan kun je diezelfde producten tegen flinke reductie hier bestellen. vooruit betalen is geen probleem. Het is een betrouwbaar bedrijf
 
e

ja dat zou ik ook het liefste willen, alleen heb ik nog niet die benodigde 150 posts. Maar maakt mij eigenlijk niets uit. Wil nog ff wachten met het aanschaffen van supplementen. Dat zie ik allemaal nog wel. Tot die tijd heb ik wel 150 zinnige posts geschreven. Ik ben me nu aan het verdiepen in de anatomie van de mens, het bodybuilden en natuurlijk voeding en supplementen. Ben er echt verslaafd aan geraakt.:D :cool:
 
MS-distribution is de officiele importeur en fabrikant. Dus ook van de spullen die hier te krijgen zijn. Wij zijn enkel de nederlandse distributeur. De verkoop hier op het forum is puur een service van het forum, en is dus exclusief.
MS-Distribution is uiteraard wel te vertrouwen, en bestellingen kunnen wel gewoon onder rembours gedaan worden hoor... :)

Post nog even door, dan kan je van de DBB service gebruik maken... :thumb:
 
Re: e

Originally posted by klempic
ja dat zou ik ook het liefste willen, alleen heb ik nog niet die benodigde 150 posts. Maar maakt mij eigenlijk niets uit. Wil nog ff wachten met het aanschaffen van supplementen. Dat zie ik allemaal nog wel. Tot die tijd heb ik wel 150 zinnige posts geschreven. Ik ben me nu aan het verdiepen in de anatomie van de mens, het bodybuilden en natuurlijk voeding en supplementen. Ben er echt verslaafd aan geraakt.:D :cool:

goede voorbereiding is het halve werk :thumb:
 
df

thanx guys...idd met een goede basis pluk je dadelijk wel de vruchten ervan
 
Back
Naar boven