Fitness Seller

Bestellen via internet (1 bezoeker)

Zijn internet suppliers betrouwbaar

  • Geen ervaring maar totale BS

    Stemmen: 9 25,0%
  • Slechte ervaring

    Stemmen: 5 13,9%
  • Goede ervaring

    Stemmen: 16 44,4%
  • Geen ervaring maar vertrouw het wel

    Stemmen: 6 16,7%

  • Totaal stemmers
    36

Bezoekers in dit topic

Goede ervaring met bestellen via internet, maar dan wel geen Anabolen. Wel Elektrische apparaten Tv etc etc en Supps :D hier onboard. Dat is toch ook via itnernet :D
 
Originally posted by Elmar
Goede ervaring met bestellen via internet, maar dan wel geen Anabolen. Wel Elektrische apparaten Tv etc etc en Supps :D hier onboard. Dat is toch ook via itnernet :D

Touche ! maar eehmmm dan had ik dit niet in de steroiden sectie geplaatst !
 
Ik zou er iig niet zomaar bestellen. Ik heb er geen ervaring mee, maar je weet maar nooit.....
 
hehe... right! Squuze me! :(
 
vam sites zou ik persoonlijk nooit as betellen
 
Stom..kost veel en kans om gepakt te worden....
 
wanneer je weet of een dealer betrouwbaar is, ja.
 
Tsja de dagen dat ik nog wist waar ik veilig mijn prozac en seresta kon verkopen om vervolgens goede XTC te scoren ...... dat is erg lang geleden......

Tegenwoordig ben ik ook meer geintresseerd in lichaamsverruimende middelen dan geest verrruimende middelen.

En ja las ik iemand ken die ik kan vertrouwen, tsja dan doe ik het liever het buiten het internet om.
 
Ach, wat valt er te traceren dat je een potje aas voor eigen gebruik hebt aangeschaft?

GRtz
 
Originally posted by Riki
Ach, wat valt er te traceren dat je een potje aas voor eigen gebruik hebt aangeschaft?

GRtz

Het gaat er vaak meer om dat je 250 euro of meer betaald aan iemand die je niet kent via het internet, dan maar hopen dat je je spullen krijgt opgestuurd en als er dan iets wordt verstuurd dat het goed spul is en geen slaolie of iets anders wat ruk is.

De kans dat het bij de grens wordt onderschept is redelijk groot, dan krijg je een brief van de douane dat je spullen zijn onderschept en moet je tekenen dat je er afstand van wilt nemen. Hoor je verder niks meer van mits het voor eigen gebruik is.

Probeer als je iets wilt bestellen via members van dit board of mod aan betrouwbare email adressen te komen.

succes
 
Ah, oki, dacht dat ik wel 2 redelijk goed betrouwbare sites had, weet niet of ik die hier mag posten?

Grtz
 
Originally posted by Riki
Ah, oki, dacht dat ik wel 2 redelijk goed betrouwbare sites had, weet niet of ik die hier mag posten?

Grtz

Weet niet of dat verstandig is. De site die ik poste poste ik omdat ie wel heel overduidelijk te vinden was. Persoonlijk vind ik dat dit soort dingen op het gesloten deel van het forum gepost moeten worden alleen heb ik daar (nog) geen toegang toe
 
Huisregels zijn duidelijk, geen adressen of bronnen posten.

greetz
 
Ook hier geen AS, wel 2x weipoeder, 1x ephedrine en de laatste keer zuivere ephedrine, caffeïne en yohimbine-gel.
Eerste 2x besteld bij iemand die ik via een forum ken. Eerste keer ging goed, tweede keer is de lading verloren gegaan in de kerstdrukte (achterovergedrukt?) maar er werd zonder problemen voor een tweede maal verzonden zonder dat ik bij hoefde betalen. Hier liet zich het enorme voordeel gelden van iemand persoonlijk kennen!
Heb ook via dit board ephedrine besteld maar de laatste keer yohimbine gel en de EC-rataplan via een webstek. Met kromme tenen heb ik het pakketje afgewacht.. het was er heel snel (al was ik zelf minder snel, heb het pas na 5 weken bij mijn broer afgehaald en ben gisteren voor het eerst Y-gel gaan gebruiken).

Dus... het gaat vaak goed, maar soms fout en dan is het plezierig als je een soort van relatie met iemand hebt opgebouwd zodat je goede klantenservice krijgt!

Espi
 
Back
Naar boven