MuscleMeat

bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bo

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
567
Waardering
0
Zit nog niet aan de 150posts maar aantal van jullie kennen me misschien via EHF is dat voldoende om hier eventueel iets te bestellen of..?
 
Tja...deze beslissing zal ik aan de anderen (mods en admin) moeten overlaten. Ik ken je verder niet zo goed....
 
Originally posted by Dom!nator
Zit nog niet aan de 150posts maar aantal van jullie kennen me misschien via EHF is dat voldoende om hier eventueel iets te bestellen of..?

Ik heb ea overlegd. Je moet de verkoop hier zien als een soort service van het board. Uitzonderingen worden zo nu en dan gemaakt, maar dan ligt het aantal post meestal een stuk hoger.
13 is gewoonweg veel te weinig. Als je eerder in aanmerking komt (door oa regelmatig zinvolle posts) dan laat ik je dat weten...
 
oke no problem. Zal dan nog even wachten met het gebruik maken van de service ;)

Nog een vraag: willen jullie onder de prijs van andere producten zitten? Dus als een product van jullie lijst op een andere site goedkoper te vinden is, gaan jullie daar dan onder zitten of is het onveranderlijk.
 
Borut, vuile gierige nederlander :D
 
ergens anders goedkoper vinden??? you must be kidding
 
hahaha

Tja Borut, denk niet dat je dat lukt tenzij je inkoopsprijs kunt krijgen.
 
uit Amerika kan dit zeker wel. maar geeft wel gedoe qua verzenden etc
 
hoeveel moet je dan wel niet voor de verzendkosten betalen Dom!nator?? :p
 
Hij heeft ook niet gezegd dat zijn idee waterdicht was.
hhahaha
 
Was gewoon benieuwd. Of ik het goedkoper kan krijgen is ook niet echt belangrijk. Om maar wat te noemen uit jullie supplement Simply Whey 2,2kg €55,00 in USA voor 25 dollar te krijgen. Ik heb mijn redenen om het hier te bestellen en nee niet de verzendkosten.. :)
 
Laatst bewerkt:
Veel dingen zijn in de VS goedkopern simpelweg omdat het producten zijn die daar gemaakt worden.
Als je ze dan als winkelier moet invoeren dan kost dat geld.
vandaar dat import producten hier zo duur zijn.
Als je ze dan zelf gaat bestellen vanuit de VS zal je praktisch evenduur uitkomen, en met wat pech betaal je invoer taxen of nemen ze je product zelfs in beslag omdat het hier illegaal is.
 
Back
Naar boven