XXL Nutrition

Bestellijstje USA.. nog dingen??

Bezoekers in dit topic

Winner

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 feb 2008
Dit is mijn lijstje momenteel:

*supercharge (goede dingen van gehoord, wil ik eens testen)
*JP8 (goede dingen van gehoord, wil ik eens testen)
*omega-3 NOW (basics, much cheaper)
*AST BCAA's (voor voor m'n cardio & erna)
*M-stak (naar aanleiding van de positieve dingen die ik ervan hoor, voor in m'n volgende bulk)
*B-100 complex NOW (basics)
*C-1000 complex NOW (basics)
*L-carnitine NOW (voor de komende cut)
*Man scorch (voor de komende cut)

Iemand nog aanbevelingen of dingen die ik er echt moet bijhebben met het oog op de volgende k*t voornamelijk?

MacB

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 jun 2007
Weg die BCAA's, Xtend in de plaats

die vitames weg en Orange Triad in de plaats (multi + gewricht + schijtondersteuning)

OP
Winner

Winner

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 feb 2008
Okaaay... nog suggesties?

Bjerner

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 feb 2007
Laat die Carnitine ook maar weg.. heb je er zelf al goede ervaringen mee? Dan zou ik het zeker weglaten omdat het gewoon niet werkt..

OP
Winner

Winner

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 feb 2008
Laat die Carnitine ook maar weg.. heb je er zelf al goede ervaringen mee? Dan zou ik het zeker weglaten omdat het gewoon niet werkt..
Ok, thanks!
Neen, nog geen ervaring mee... Ging het eens uitproberen:p
Jij blijkbaar wel al slechte ervaring mee?

MacB

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 jun 2007
en probeer zo een pot orange triad he, ik heb nog nooit zo goed gescheten dan toen ik die had!!! :D

als ik centjes overheb ga ik die ook weer halen, stukke completer en beter dan die massive vitamin overdose van animal pack :roflol:

supreme

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2005
Lengte
1m93
Massa
83kg
Wat een epic waste of money. Bespaar je het geld en importeer een iPhone of iets waar je wel wat aan hebt.

OP
Winner

Winner

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 feb 2008
Wat een epic waste of money. Bespaar je het geld en importeer een iPhone of iets waar je wel wat aan hebt.
En waar kan ik die halen als ik niemand heb die het voor mij daar kan aanschaffen en opsturen naar hier?;)

OP
Winner

Winner

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 feb 2008
en probeer zo een pot orange triad he, ik heb nog nooit zo goed gescheten dan toen ik die had!!! :D

als ik centjes overheb ga ik die ook weer halen, stukke completer en beter dan die massive vitamin overdose van animal pack :roflol:

Kan toch deugd doen é:D

Bjerner

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 feb 2007
Ok, thanks!
Neen, nog geen ervaring mee... Ging het eens uitproberen:p
Jij blijkbaar wel al slechte ervaring mee?

Ik heb 20 ampullen met 1000mg geprobeerd in een periode van veel cardio.. merkte 0 verschil.. zelfs iets meer naar de negatieve kant toe.. voelde me niet slanker worden en ook sneller een ammoniaklucht :(

OP
Winner

Winner

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 feb 2008
Nog fancy dingen die ik zeker moet hebben ?
Bestel namelijk niet iedere maand in USA...;)

Redfish

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 jan 2008
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Wat is je doel? gewoon wat stuff uitproberen? Als je toch al pakt voor de cut, neem dan ook nog wat groene thee mee. Eventueel kun je ook psyllium capsules van Now doen. Maken je voedsel lastiger te verteren, dus als je in de cut bent pikt dat weer wat extra calorietjes mee die je niet hoeft te verbranden met cardio. En je gaat er goed van schijten, maar pak aub de capsules, los krijg je het niet weg in poedervorm, echt te goor.

OP
Winner

Winner

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 feb 2008
Wat is je doel? gewoon wat stuff uitproberen? Als je toch al pakt voor de cut, neem dan ook nog wat groene thee mee. Eventueel kun je ook psyllium capsules van Now doen. Maken je voedsel lastiger te verteren, dus als je in de cut bent pikt dat weer wat extra calorietjes mee die je niet hoeft te verbranden met cardio. En je gaat er goed van schijten, maar pak aub de capsules, los krijg je het niet weg in poedervorm, echt te goor.
Goede tip!

Redfish

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 jan 2008
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Zelf ga ik binnenkort aan de st janskruid, verlaagt cortisol op lange termijn omdat het relaxing is en verhoogt GH na inname.

GABA ga ik ook proberen, dit verhoogt ook groeihormoon.

En verder gingkgo voor het verlagen van cortisol en knoflookcapsules. Beiden werken anti katabool en knoflook zorgt ook voor meer vasthouden van eiwitten en sneller herstel.

Maar ik denk dat deze supplementen slecht een paar procentjes schelen hooguit. Zelf ben ik enorm bezig met anti katabool en cortisolverlagende middelen op dit moment om zo het maximale uit elke training te halen en te voorkomen dat je lichaam ook weer (deels) afbreekt wat je wilt opbouwen.

bart452

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 aug 2006
lean green voor de groene thee

amp 2 voor een boost+ vetverbrander tenzij je toch je scorch wil gebruiken

lean extreme 2 (hier kunnen ze wel moeiljk over doen aan de grens, ma kans is niet zo groot)

voor de rest heb je meer dan voldoende volgens mij (veronderstellend dat je eiwitten liggen hebt)

grtz

bart

OP
Winner

Winner

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 feb 2008
lean green voor de groene thee

amp 2 voor een boost+ vetverbrander tenzij je toch je scorch wil gebruiken

lean extreme 2 (hier kunnen ze wel moeiljk over doen aan de grens, ma kans is niet zo groot)

voor de rest heb je meer dan voldoende volgens mij (veronderstellend dat je eiwitten liggen hebt)

grtz

bart
Eiwitten haal ik in NL.
Gewicht doet de verzendingsprijs té hoog klimmen;)

Exige

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 jan 2005
Erg apart dat mensen toch weer steeds naar de 'moderne' supplementen grijpen. Voor mij is het Whey, af en toe creatine en heel af en toe NO Xplode, maar dat was het dan ook wel.

Tenzij je een geldboom hebt, waarom zou je dan al die andere shit kopen? Gewoon een goed voedingsschema en beulen in de gym. DAAR word je groot van.

Naar boven