AndroidHealthClinic

BESTELLING Body&Fitshop.nl niet aangekomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

flipmacinne

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
256
Waardering
14
Beste mensen,

Deze topic om na te gaan of er nog zijn met volgend probleem:

Dinsdag 08/01 online een bestelling geplaatst bij bodyenfitshop.nl. Dit werd onmiddellijk betaald waardoor ik mijn pakket de volgende dag of de dag erna thuis geleverd ging krijgen (via PostNL).

Ik laat het altijd bij mijn ouders aankomen omdat deze mensen gans de dag thuis zijn.

Vandaag begon ik te denken dat het wel heel lang duurt. Dus ik besluit om de track&trace te openen via de site van PostNL. Daar zag ik dat het op 10/01 (gisteren dus) afgeleverd werd op het opgegeven adres. Voor de zekerheid nog eens gevraagd aan mijn oudjes, maar deze zeggen dat er niemand iets heeft komen afleveren.

Als ik kijk naar de online handtekening dan staat er een krabbel waaruit je niks kan uitmaken.

Voor het zekerste rond het huis gekeken, de buren gevraagd maar alles was tevergeefs.

Ik heb geprobeerd naar het contactnummer van PostNL te telefoneren, maar dit is al ruim twee uur bezet.

Nu heb ik al een mailtje gestuurd naar body&fit maar ik weet ook dat hen niets te verwijten valt.

Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die dit hebben meegemaakt en wat ze daaraan hebben kunnen doen... Want het is een kleine 10 kg aan whey & gainer waardoor ik redelijk de pineut ben (ook al omdat ik door mijn voorraad zit).

Dank je wel en karma wordt uitgedeeld (niet via PostNL want die komt niet aan)

Grtzzz C.
 
Klachtenformulier/onderzoeks formulier invullen van PostNL. Dan moet de bezorger zich gaan verantwoorden.
 
Meld het in het topic van b&F of bel B&F even op, volgens mij kunnen zij hier wel voor je achteraan gaan.
 
KLachtforum invullen, dan controleren ze wie het afgetekend heeft en dergelijke. Als jij dit niet bent moeten zij dit regelen via hun verzekering etc.
 
Heb eens wat gehad met bestelling, gewoon contacteren en werdt direct en serieus snel geholpen. Volgende dag in huis.
 
Gast, dat is drie dagen geleden.... ben je nou helemaal een mongool ofzo? Wacht gewoon even, of ga het zelf halen als het te lang duurt.
 
Yup ooit gehad bij een ander bedrijf waar ik iets had besteld. Via Track en Trace hadden ze het bij mij afgeleverd. Er was immers een handtekening gezet. Ik had niks ontvangen en mijn ouders ook niet (en mijn ouders waren die dag thuis en op die tijdstip). Heb het bedrijf gecontact dat ik niks had ontvangen en mailtjes over en weer gestuurd. Uiteindelijk kreeg ik alsnog het pakketje van het bedrijf. Waarde van circa 100 euro.
Wat bleek veel later, ze hadden het een paar straten verder afgeleverd. Na een paar weken bracht de persoon mijn pakketje. Hij was op vakantie en een of andere bekende van hem had het pakketje aangenomen.

Track en Trace en een handtekening zetten zegt niks. Wij als koper kunnen de dupe ervan zijn als iets niet geleverd is maar wel bij iemand anders, maar je kunt natuurlijk als koper ook zeggen dat je niks hebt ontvangen terwijl je dat wel hebt (tenzij de leveraar jou goed kent, dan wordt het moeilijk).
En of PostNL kan nagaan waar het pakketje is afgeleverd? Hell no, dat kunnen ze niet, of nemen de moeite er niet voor (kost te veel tijd en daardoor geld).
 
Laatst bewerkt:
Heb het ook eens gehad, toen hadden ze mijn pakketje bij de buren afgezet. Zou nog eens rond vragen
 
Sowieso bellen naar b&f, zij moeten dan contact opnemen met postnl hierover, en evt klacht indienen geloof ik. Zelf ook al eens gehad dat mn pakje kwijtgeraakt was door postnl, afzender moet het dan regelen.
 
Meeste bezorgers kijken alleen naar postcode en huisnummer, zo wordt er ook nog wat bij mij bezorgd met zelfde postcode als de mijne en zelfde huisnummer. Maar dan kijk ik de naam en denk WTF! dan lees je verder en zie je dat straatnaam anders is.
 
ik heb het ook deze week gehad met een bestelling via B&F, toevallig ook in belgisch Limburg? Heb het geluk gehad dat de man in kwestie die het pakketje had gekregen via zijn buurvrouw omdat die het had aangenomen want hij was ook niet thuis, mij gebeld heeft om te zeggen dat er een pakketje op mijn naam bij hem was geleverd... Dus ben ik het daar gaan kunnen halen...

Bezorger was Ken....

grtz!
 
ik heb het ook deze week gehad met een bestelling via B&F, toevallig ook in belgisch Limburg? Heb het geluk gehad dat de man in kwestie die het pakketje had gekregen via zijn buurvrouw omdat die het had aangenomen want hij was ook niet thuis, mij gebeld heeft om te zeggen dat er een pakketje op mijn naam bij hem was geleverd... Dus ben ik het daar gaan kunnen halen...

Bezorger was Ken....

grtz!

Deze week ook een bestelling gedaan, dinsdag nammidag bestelt, donderdag kreeg ik het pas geleverd. Ik ben ook van Belgisch limburg
 
Ga eens horen boj de buren of overburen er was misschien niemand thuis bij u en hebben ze het ergens anders gedropt
 
Dat is inderdaad een vervelende situatie.:rolleyes: Gelukkig zijn dit geen dagelijkse praktijken bij de post, dus dit gaan we gewoon netjes voor je oplossen. Normaal gesproken is het niet de bedoeling dat dit soort dingen gebeuren. De postbode hoort het natuurlijk direct bij je aan de deur te komen. We gaan hier natuurlijk ook direct actie op ondernemen. Daarnaast stuur ik je nog even een berichtje.

Ralf
 
Beste mensen,

Deze topic om na te gaan of er nog zijn met volgend probleem:

Dinsdag 08/01 online een bestelling geplaatst bij bodyenfitshop.nl. Dit werd onmiddellijk betaald waardoor ik mijn pakket de volgende dag of de dag erna thuis geleverd ging krijgen (via PostNL).

Ik laat het altijd bij mijn ouders aankomen omdat deze mensen gans de dag thuis zijn.

Vandaag begon ik te denken dat het wel heel lang duurt. Dus ik besluit om de track&trace te openen via de site van PostNL. Daar zag ik dat het op 10/01 (gisteren dus) afgeleverd werd op het opgegeven adres. Voor de zekerheid nog eens gevraagd aan mijn oudjes, maar deze zeggen dat er niemand iets heeft komen afleveren.

Als ik kijk naar de online handtekening dan staat er een krabbel waaruit je niks kan uitmaken.

Voor het zekerste rond het huis gekeken, de buren gevraagd maar alles was tevergeefs.

Ik heb geprobeerd naar het contactnummer van PostNL te telefoneren, maar dit is al ruim twee uur bezet.

Nu heb ik al een mailtje gestuurd naar body&fit maar ik weet ook dat hen niets te verwijten valt.

Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die dit hebben meegemaakt en wat ze daaraan hebben kunnen doen... Want het is een kleine 10 kg aan whey & gainer waardoor ik redelijk de pineut ben (ook al omdat ik door mijn voorraad zit).

Dank je wel en karma wordt uitgedeeld (niet via PostNL want die komt niet aan)

Grtzzz C.

als ik jou was zou ik geen contact met b en f opnemen maar er een topic over openen.
 
Gast, dat is drie dagen geleden.... ben je nou helemaal een mongool ofzo? Wacht gewoon even, of ga het zelf halen als het te lang duurt.

Ik ben alles nagegaan via Track&trace en daar kon ik zien dat men donderdag de bestelling op 'mijn' adres heeft afgeleverd en dat er iemand heeft getekend.
Het gaat mij niet over drie dagen wachten!! Moest er daar staan dat de bestelling nog onderweg was dan ging ik wel geduldig wachten en er niet over zagen.
Dat kon je toch wel uit mijn topic afleiden?? O neen, jij niet... Wie is er dan de mongool?!

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 16:46 ----------

En eeuhm aan iedereen bedankt voor de info en moeite. Ik heb net mijn bestelling ontvangen. Blijkbaar heeft men deze donderdag een paar straten verder afgeleverd en heeft die gast nu pas de moeite genomen om mij te verwittigen. Ik wil er bij vermelden dat Body&fit onmiddellijk hebben gereageerd en initiatief hebben genomen om het probleem op te lossen. Hartelijk dank!!
 
En zo zie je maar weer dat geduld een schone zaak is.
 
De buren zouden beter hun huisnummer als handtekening zetten, dan kan je zien waar het is afgeleverd. maar de meeste zijn zo slim niet.

:verneder:
 
Ik ben alles nagegaan via Track&trace en daar kon ik zien dat men donderdag de bestelling op 'mijn' adres heeft afgeleverd en dat er iemand heeft getekend.
Het gaat mij niet over drie dagen wachten!! Moest er daar staan dat de bestelling nog onderweg was dan ging ik wel geduldig wachten en er niet over zagen.
Dat kon je toch wel uit mijn topic afleiden?? O neen, jij niet... Wie is er dan de mongool?!

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 16:46 ----------

En eeuhm aan iedereen bedankt voor de info en moeite. Ik heb net mijn bestelling ontvangen. Blijkbaar heeft men deze donderdag een paar straten verder afgeleverd en heeft die gast nu pas de moeite genomen om mij te verwittigen. Ik wil er bij vermelden dat Body&fit onmiddellijk hebben gereageerd en initiatief hebben genomen om het probleem op te lossen. Hartelijk dank!!


Bedankt voor je bericht! Excuses voor het ongemak! In elk geval goed om te horen dat het pakket alsnog in goede orde is ontvangen! ;)Mochten er in de toekomst nog problemen zijn horen wij dat uiteraard graag van je, dan gaan we dat zo snel mogelijk voor je oplossen! :D

Tim
 
Back
Naar boven