- Lid geworden
- 6 dec 2004
- Berichten
- 256
- Waardering
- 14
Beste mensen,
Deze topic om na te gaan of er nog zijn met volgend probleem:
Dinsdag 08/01 online een bestelling geplaatst bij bodyenfitshop.nl. Dit werd onmiddellijk betaald waardoor ik mijn pakket de volgende dag of de dag erna thuis geleverd ging krijgen (via PostNL).
Ik laat het altijd bij mijn ouders aankomen omdat deze mensen gans de dag thuis zijn.
Vandaag begon ik te denken dat het wel heel lang duurt. Dus ik besluit om de track&trace te openen via de site van PostNL. Daar zag ik dat het op 10/01 (gisteren dus) afgeleverd werd op het opgegeven adres. Voor de zekerheid nog eens gevraagd aan mijn oudjes, maar deze zeggen dat er niemand iets heeft komen afleveren.
Als ik kijk naar de online handtekening dan staat er een krabbel waaruit je niks kan uitmaken.
Voor het zekerste rond het huis gekeken, de buren gevraagd maar alles was tevergeefs.
Ik heb geprobeerd naar het contactnummer van PostNL te telefoneren, maar dit is al ruim twee uur bezet.
Nu heb ik al een mailtje gestuurd naar body&fit maar ik weet ook dat hen niets te verwijten valt.
Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die dit hebben meegemaakt en wat ze daaraan hebben kunnen doen... Want het is een kleine 10 kg aan whey & gainer waardoor ik redelijk de pineut ben (ook al omdat ik door mijn voorraad zit).
Dank je wel en karma wordt uitgedeeld (niet via PostNL want die komt niet aan)
Grtzzz C.
Deze topic om na te gaan of er nog zijn met volgend probleem:
Dinsdag 08/01 online een bestelling geplaatst bij bodyenfitshop.nl. Dit werd onmiddellijk betaald waardoor ik mijn pakket de volgende dag of de dag erna thuis geleverd ging krijgen (via PostNL).
Ik laat het altijd bij mijn ouders aankomen omdat deze mensen gans de dag thuis zijn.
Vandaag begon ik te denken dat het wel heel lang duurt. Dus ik besluit om de track&trace te openen via de site van PostNL. Daar zag ik dat het op 10/01 (gisteren dus) afgeleverd werd op het opgegeven adres. Voor de zekerheid nog eens gevraagd aan mijn oudjes, maar deze zeggen dat er niemand iets heeft komen afleveren.
Als ik kijk naar de online handtekening dan staat er een krabbel waaruit je niks kan uitmaken.
Voor het zekerste rond het huis gekeken, de buren gevraagd maar alles was tevergeefs.
Ik heb geprobeerd naar het contactnummer van PostNL te telefoneren, maar dit is al ruim twee uur bezet.
Nu heb ik al een mailtje gestuurd naar body&fit maar ik weet ook dat hen niets te verwijten valt.
Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die dit hebben meegemaakt en wat ze daaraan hebben kunnen doen... Want het is een kleine 10 kg aan whey & gainer waardoor ik redelijk de pineut ben (ook al omdat ik door mijn voorraad zit).
Dank je wel en karma wordt uitgedeeld (niet via PostNL want die komt niet aan)
Grtzzz C.