MuscleMeat

Bestelling CFM Whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bandiet

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
99
Waardering
0
De in PM besproken CFM Whey 2750 g wil ik graag bestellen Robin, ik heb je al een mailtje gestuurd.

Greetz Bandiet
 
Heb ik ook .. Hij's nog lekker ook! :D

edit: euh, dit is geen bestelling, als ik weer meer wil, mail ik je wel, Robin :)
 
CFM Whey

Hi

die whey is niet zo goed vind ik ;) , daarom heb ik maar 4 meteen besteld :D

Xerxes
 
Robin, misschien dat ik je dan zo kan bereiken want erg veel respons krijg ik niet op mail en PM :(

Ik wilde even weten hoe het met de zending staat, nogmaals geld is al enige tijd afgeschreven
 
Klopt...ik het weekend reageer is meestal niet zo veel op mails over verkoop ed. Anders ben ik 24/7 aan het werk...
Je geld is inderdaad gestort (28e) en de whey wordt je zo spoedig mogelijk opgestuurd. Er was wat fout gegaan met een levering van onze leverancier (pakket zoekgeraakt) waardoor ea vertraging heeft opgelopen. Excuses daarvoor...
 
Hé Robin,

luister s ik vind t nu wel erg lang gaan duren, ik heb nog steeds niet ontvangen. Het is 2 weken geleden dat het geld is afgeschreven, hoe lang kan het duren om een pakketje op de bus te doen???
 
Ik heb in m'n kristallen bol gekeken en ik vermoed dat je in de loop van volgende week je spullen zal ontvangen.....
 
Originally posted by man_of_magic
Ik heb in m'n kristallen bol gekeken en ik vermoed dat je in de loop van volgende week je spullen zal ontvangen.....

Is dit een grap, of werk jij mee aan het verkopen van de supplementen?
 
Nee, ik ziet niet in de verkoop, Laten we zeggen dat ik een vooruitziend blik heb :D

Ik hoop mijn bestelling volgende week ook binnen te krijgen.
Robin moet die spullen ook eerst bestellen en dan weer doorsturen naar ons kost allemaal wat tijd, maaaaaar scheelt ons wel flink wat Euro's !!!!
 
Voorraad

Hi

Ja Robin kan er volgens mij er ook niet veel aan doen, anders dan wachten...

Of misschien is het een optie om een grote voorraad aan te leggen thuis? Maar geloof me dat gaat weer tenkoste van de prijzen.... Dus het is een of ander ....

veel wachten of veel betalen....

Xerxes
 
*zucht* nou dan wachten we nog maar even
 
Bandit, ik denk dat het niet goed is overgekomen. Ik had je eerder al uitgelegd dat je cfm niet op voorraad was, dat is dus de reden. Vorige week is er ook nog eens een pakket zoek geraakt bij de ptt, vandaar dat het nog wat langer duurt. We krijgen voor zover ik nu kan kijken maandag een pakket binnen met een flinke berg, waaronder jou spullen ook zitten. We gaan wat aan de grote van de voorraad te doen zodat dit soort problemen in de toekomst niet meer zullen voorkomen.
 
yes

Hi

Yoepi, mooi dan hoef ik voortaan niet meer 4 tegelijk bestellen.

Xerxes
 
Oké dan, ik dacht dat het pakketje weer terecht was en je de bestelling zo snel mogelijk zou op sturen. Vandaar dus, maar het is nu duidelijk, we wachten nog even :D
 
Komt goed Bandiet ik heb het ook iets later gekregen door wat "leverings problemen" bij Robin.

Maar nu is het binnen, dus nog effe geduld :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Hehe bij mij was het 2 dagen na aanvraag binnen :p
 
Jij heb toch geen voorkeursbehandeling hoop ik he :D :D
 
Originally posted by admin
Hehe bij mij was het 2 dagen na aanvraag binnen :p

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH *slap* *slap* *slap* :D
 
Volgens mij kan het in jouw geval 2 dingen zijn:
Of Robin heeft het heel erg druk met het verwerken van alle bestellingen. Of er is 'onderweg' iets niet helemaal oke gegaan is.

Ikzelf heb enige weken geleden een bestelling gedaan via Robin en dit duurde ongeveer een week (is acceptabel) Over het algemeen ben ik erg tevreden over de bestelling.

Het beste wat je kunt doen is dit gezamelijk met Robin proberen op te lossen. Het heeft geen enkele zin om ons daarin te betrekken. Ik wens je in ieder geval succes.
 
Back
Naar boven