XXL Nutrition

Bestelling Nootropics check

Bezoekers in dit topic

WilliamSB

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
1.876
Waardering
71
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,

Ik heb de volgende bestelling bij powder city open staan.
Wellicht hebben jullie nog aanvullingen?

Tot nu toe heb ik dit:
PEA (Phenylethylamine HCL)
Mucuna Pruriens Extract (Dopa Mucuna) 98% L-DOPA
Acetyl L-Carnitine Powder (ALCAR)
L-Theanine Powder
N-Acetyl L-Tyrosine (NALT)
Sulbutiamine Powder
Choline Bitartrate
Aniracetam Powder
Noopept

Bedoeling is een aantal stacks te maken, of wellicht één grote met als doel stemmingsverbetering en algeheel verbeterd gezondheidsbeeld. Ik heb een drukke baan, train 5x in de week en in het weekend wil ik wel eens door het dak gaan.

Alvast bedankt.
 
Hallo allemaal,

Ik heb de volgende bestelling bij powder city open staan.
Wellicht hebben jullie nog aanvullingen?

Tot nu toe heb ik dit:
PEA (Phenylethylamine HCL)
Mucuna Pruriens Extract (Dopa Mucuna) 98% L-DOPA
Acetyl L-Carnitine Powder (ALCAR)
L-Theanine Powder
N-Acetyl L-Tyrosine (NALT)
Sulbutiamine Powder
Choline Bitartrate
Aniracetam Powder
Noopept

Bedoeling is een aantal stacks te maken, of wellicht één grote met als doel stemmingsverbetering en algeheel verbeterd gezondheidsbeeld. Ik heb een drukke baan, train 5x in de week en in het weekend wil ik wel eens door het dak gaan.

Alvast bedankt.

Aniracetam is crap. Vind ik zelf werd er totaal niet "beter" van maar had last van een mistig brein om het zo maar eens te verwoorden. Als je beter wilt presteren kun je mss beter (tijdelijk) ritalin proberen.
 
Bedankt voor je reactie. Aniracetam krijgt toch veel goede beoordelingen op diverse (ook onafhankelijke) websites.

Ritalin wil ik niet gebruiken.
 
Aniracetam is ook geen crap. Zo moet je er niet naar kijken. Bij mij deed het ook niks.

Het probleem met nootropics is dat de werking totaal verschilt van persoon tot persoon.
Voor sommige is Ani een wondermiddel voor andere doet het niks.

De stack Aniracetam Noopept(200mg) en Oxiracetam werkte goed bij mij. In die zin zou ik je dus kunnen adviseren om oxi erbij te pakken. Chille aan oxi is ook dat het wateroplosbaar is en naar suiker smaakt.

Je zult dus echt zelf moeten expirimenteren.

Zelf vind ik L-theanine heel fijn uit je lijst. Ik wordt normaal een soort van gestresst van veel koffie maar met L-theanine op totaal niet. Maakt me wel relaxet ofzo. is verder geen nootropic uiteraard.
 
Aniracetam is crap. Vind ik zelf werd er totaal niet "beter" van maar had last van een mistig brein om het zo maar eens te verwoorden. Als je beter wilt presteren kun je mss beter (tijdelijk) ritalin proberen.

Ritalin heeft nogal wat bijwerkingen en is minder subtiel dan racetams.


Aniracetam is ook geen crap. Zo moet je er niet naar kijken. Bij mij deed het ook niks. Het probleem met nootropics is dat de werking totaal verschilt van persoon tot persoon. Voor sommige is Ani een wondermiddel voor andere doet het niks. De stack Aniracetam Noopept(200mg) en Oxiracetam werkte goed bij mij. In die zin zou ik je dus kunnen adviseren om oxi erbij te pakken. Chille aan oxi is ook dat het wateroplosbaar is en naar suiker smaakt. Je zult dus echt zelf moeten expirimenteren. Zelf vind ik L-theanine heel fijn uit je lijst. Ik wordt normaal een soort van gestresst van veel koffie maar met L-theanine op totaal niet. Maakt me wel relaxet ofzo. is verder geen nootropic uiteraard.

L-theanine is voor zover ik weet wel een nootropic.

http://examine.com/supplements/theanine/

https://en.wikipedia.org/wiki/Theanine

Sorry voor wiki, maar er staan wat links in naar studies.
 
Misschien combinatie van phenibut en gaba toevoegen?
 
@Chreiz: Tja of het nu wel of niet een nootropic is, maakt voor de werking weinig uit. Hij staat overigens niet tussen http://en.wikipedia.org/wiki/Nootropic

En inderdaad Phenibut is imo zeer de moeite waard! (gaba merkte ik niks van, behalve wazig slapen)

edit: oops, excuus, theanine is inderdaad een nootropic zie ik ja
 
Laatst bewerkt:
Van Phenibut moet ik gelijk 125gr a 35 euro halen.

Zit nu al 125, wordt me ff te gortig.
Wellicht wat dingen eraf nog?
 
Heb voor men examen de oxi - noopept - citicholine stack gebruikt. Je voelt er niets echt iets van maar de concentratie en motivatie was stukken beter. Had ook veel minder moeite om informatie te verwerken, kon ook beter op mn woorden komen en was veel creatiever. Geen idee of het hieraan lag maar was op al men vakken geslaagd met onderscheiding haha.
 
Back
Naar boven