XXL Nutrition

Bestelling verkeerd geleverd

Bezoekers in dit topic

Hokaatje

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2013
Berichten
98
Waardering
45
Lengte
1m70
Massa
60kg
Vetpercentage
11%
Gister heb ik bij bij een bedrijf whey pannenkoekenmix besteld en vandaag netjes geleverd.
Ze kwamen mooi rond etenstijd.
Gauw pannenkoeken gebakken alleen kwam ik erachter dat het de verkeerde smaak was.:eek:
Direct een mail gestuurd en gauw antwoord, ze vonden het vervelend maar konden het niet retour nemen, wat heel begrijpelijk is.
Ze boden mij wel 10% korting...
Daar ging ik niet mee akkoord omdat hun de fout maakten om het verkeerde te sturen.
Dat medegedeeld aan ze en kwamen met het laatste aanbod van wel €5 korting :mad:

Kan ik verder nog iets doen hieraan, het blijft bar weinig en schuiven zo de schuld bij bij omdat ik hem open gemaakt had voor mijn gevoel.
 
Normaal gezien zijn ze verplicht om het product kosteloos te vervangen, alleen is het nu het geval dat je het product al open hebt gemaakt. Volgens mij zijn ze dan niet meer verplicht om het te vervangen.
 
Het open maken van een voedingsmiddel maakt het onverkoopbaar. Kun je dus niet meer ruilen.

Ik denk dat een kortingsbon voor de volgende keer een sympathiek gebaar is. Hoeven ze niet te doen.
 
Altijd checken of je het juiste binnen hebt gekregen. Neem aan dat je dat met meer producten doet die je besteld en niet alleen supps.

Vind 5 euro dan nog wel redelijk.
 
Jouw manco om de aankoop niet te controleren, Je hebt het product opengemaakt en daardoor onverkoopbaar.
De coulance van de kortingsbon is erg prettig maar niet noodzakelijk.

Bij "welk bedrijf" heb je het gekocht ?
 
Webshop houdt zich niet aan de overeenkomst.
Hij moet het product terugnemen en alsnog de juiste bestelling leveren.
 
Sorry voor de late reactie, bedankt voor t meedenken.
 
Jouw manco om de aankoop niet te controleren, Je hebt het product opengemaakt en daardoor onverkoopbaar.
De coulance van de kortingsbon is erg prettig maar niet noodzakelijk.

Bij "welk bedrijf" heb je het gekocht ?

XXL
 
Het open maken van een voedingsmiddel maakt het onverkoopbaar. Kun je dus niet meer ruilen.

Ik denk dat een kortingsbon voor de volgende keer een sympathiek gebaar is. Hoeven ze niet te doen.
Precies, in een reguliere winkel nemen ze het ook niet terug, eens geopend.
 
Hmm ik ben daar nog niet zo zeker van of ze het in een reguliere winkel niet zouden vergoeden... Op veel plaatsen wel volgens mij. Uiteindelijk maakt de winkel hier de fout om de verkeerde smaak te leveren, dan mogen ze wel iets meer doen dan dit vind ik. Best begrijpelijk dat je het pas merkt wanneer je het proeft. Alsof zij er iets van gaan voelen dat ze nog eens de goeie verpakking opsturen?
 
Hmm ik ben daar nog niet zo zeker van of ze het in een reguliere winkel niet zouden vergoeden... Op veel plaatsen wel volgens mij. Uiteindelijk maakt de winkel hier de fout om de verkeerde smaak te leveren, dan mogen ze wel iets meer doen dan dit vind ik. Best begrijpelijk dat je het pas merkt wanneer je het proeft. Alsof zij er iets van gaan voelen dat ze nog eens de goeie verpakking opsturen?

Nee, valt gewoon onder derving. Het is incidenteel dus voelen ze niets van. 5,00 bon is toch prima, kun je daar geen nieuwe pannenkoeken voor kopen?
 
Ik weet niet wat het kost om pannenkoeken bij XXL te bestellen :) Ik vond gewoon dat uit veel reacties hierboven naar voor kwam dat het aan de klant is om te checken of hij het goeie heeft gehad terwijl ik toch eerder van mening ben dat het bedrijf de goeie bestelling moet opsturen.
 
Ik weet niet wat het kost om pannenkoeken bij XXL te bestellen :) Ik vond gewoon dat uit veel reacties hierboven naar voor kwam dat het aan de klant is om te checken of hij het goeie heeft gehad terwijl ik toch eerder van mening ben dat het bedrijf de goeie bestelling moet opsturen.

Eens :)
 
Hmm ik ben daar nog niet zo zeker van of ze het in een reguliere winkel niet zouden vergoeden... Op veel plaatsen wel volgens mij. Uiteindelijk maakt de winkel hier de fout om de verkeerde smaak te leveren, dan mogen ze wel iets meer doen dan dit vind ik. Best begrijpelijk dat je het pas merkt wanneer je het proeft. Alsof zij er iets van gaan voelen dat ze nog eens de goeie verpakking opsturen?

Maar dan moet je als webwinkelier de klant geloven op zijn blauwe ogen, helaas kan je dat niet zomaar in elk geval doen.

In dit geval heeft de consument verzaakt tijdig te controleren of het ontvangen product het juiste is. De verkopende partij heeft een compensatie aangeboden van €5 wat vrij fors is op een aankoop van maximaal €32,95. Vergeet niet dat het product gewoon bruikbaar is, het heeft alleen een andere smaak.
 
Maar dan moet je als webwinkelier de klant geloven op zijn blauwe ogen, helaas kan je dat niet zomaar in elk geval doen.

In dit geval heeft de consument verzaakt tijdig te controleren of het ontvangen product het juiste is. De verkopende partij heeft een compensatie aangeboden van €5 wat vrij fors is op een aankoop van maximaal €32,95. Vergeet niet dat het product gewoon bruikbaar is, het heeft alleen een andere smaak.

32,95 voor een paar pannenkoeken? :roflol:
 
inb4 sample van 30gr besteld. :o
 
Maar dan moet je als webwinkelier de klant geloven op zijn blauwe ogen, helaas kan je dat niet zomaar in elk geval doen.

In dit geval heeft de consument verzaakt tijdig te controleren of het ontvangen product het juiste is. De verkopende partij heeft een compensatie aangeboden van €5 wat vrij fors is op een aankoop van maximaal €32,95. Vergeet niet dat het product gewoon bruikbaar is, het heeft alleen een andere smaak.
Ze kunnen makkelijk de bestelling nakijken, misschien kunnen ze zelfs terugvinden dat inderdaad de verkeerde doos opgestuurd is. Indien dit laatste niet gaat kan er toch nog altijd om een foto gevraagd worden?

Ik kan best begrijpen dat je pas merkt dat het de verkeerde smaak is wanneer je ervan eet omdat alle dozen er hetzelfde zullen uitzien. Dan vind ik nog altijd niet dat €5 het compenseert, ze waren gewoon fout en moeten dan maar het goeie product opsturen. Wanneer ik online een medium tshirt bestel en ik een xxl krijg ben ik daar ook niets mee. Nogmaals wat voelen zij er van dat ze die extra doos opsturen, gewoon fout erkennen en opnieuw opsturen zou ze sieren en veel klantvriendelijker overkomen.
 
Ik snap jouw beredenering, maar dan kan je dus met een trainingsmaatje allebei een andere smaak bestellen en claimen dat ze een verkeerde smaak hebben geleverd als bewijs maak je gewoon een foto van de ander pot. Geloof me, dit komt voor en je kan dan alle webwinkels af gaan op deze manier.

XXL en andere huidige sponsoren laten vaak genoeg zien klantvriendelijk te zijn, dit keer vind ik 10% en daarna €5 korting ook klantvriendelijk. Als de TS In het verleden al vaker (grote) bestellingen had geplaatst hadden ze wellicht wel een grotere compensatie aangeboden.
 
Back
Naar boven