Fitness Seller

Bestelling verkeerd geleverd

Bezoekers in dit topic

Ik snap jouw beredenering, maar dan kan je dus met een trainingsmaatje allebei een andere smaak bestellen en claimen dat ze een verkeerde smaak hebben geleverd als bewijs maak je gewoon een foto van de ander pot. Geloof me, dit komt voor en je kan dan alle webwinkels af gaan op deze manier.

XXL en andere huidige sponsoren laten vaak genoeg zien klantvriendelijk te zijn, dit keer vind ik 10% en daarna €5 korting ook klantvriendelijk. Als de TS In het verleden al vaker (grote) bestellingen had geplaatst hadden ze wellicht wel een grotere compensatie aangeboden.

5,00 is een prima tegemoetkoming. Verder; fouten worden overal gemaakt. Soms is er coulance, soms kun je de boom in ;)

Case Closed..

/Wateengezeik
 
Klopt allemaal wat je zegt maar teneur in dit topic was wat in de zin van "doe nou gewoon niet moeilijk en wees tevreden, je had maar beter moeten nakijken, jouw fout" terwijl we best wel wat moeilijker mogen doen tegen zulke bedrijven wanneer de fout duidelijk bij hen ligt en jij niet krijgt wat je gevraagd hebt maar er wel voor betaalt. Vandaar dat ik reageerde :rolleyes:

Voor de rest hoop ik gewoon dat deze pannenkoeken hem ook gesmaakt hebben en rest my case ;)
 
Ze kunnen makkelijk de bestelling nakijken, misschien kunnen ze zelfs terugvinden dat inderdaad de verkeerde doos opgestuurd is. Indien dit laatste niet gaat kan er toch nog altijd om een foto gevraagd worden?

Ik kan best begrijpen dat je pas merkt dat het de verkeerde smaak is wanneer je ervan eet omdat alle dozen er hetzelfde zullen uitzien. Dan vind ik nog altijd niet dat €5 het compenseert, ze waren gewoon fout en moeten dan maar het goeie product opsturen. Wanneer ik online een medium tshirt bestel en ik een xxl krijg ben ik daar ook niets mee. Nogmaals wat voelen zij er van dat ze die extra doos opsturen, gewoon fout erkennen en opnieuw opsturen zou ze sieren en veel klantvriendelijker overkomen.
Kleding kun je niet vergelijken met reeds geopende voedingswaren. Ik weet niet hoe het met de doorsnee mens zit maar ik check altijd het label voor ik iets open :dunno:
 
In een winkel sta je face-to-face met iemand, en zijn ze sneller geneigd om het om te ruilen want je kan andere klanten met luide stem laten horen dat jij niet tevreden bent !
Bij een webwinkel zitten ze toch ver van je af achter een computer, geen probleem met eventueel getier of geroep, andere klanten horen het toch niet "direct"...
Heb het zelf meegemaakt... triestig soms...
 
Kleding kun je niet vergelijken met reeds geopende voedingswaren. Ik weet niet hoe het met de doorsnee mens zit maar ik check altijd het label voor ik iets open :dunno:

Je kunt ook gewoon naar een pannenkoekenhuis gaan...
 
wat een gedoe...
Vreet die pannekoeken nou gewoon op man en bestel de volgende keer gewoon een andere doos...
 
Back
Naar boven