MuscleMeat

Bestelling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fred

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 apr 2003
Berichten
2
Waardering
0
1 x Secretagogue-One € 82,00

Hopelijk doe ik dit goed??
 
lees dit eerst even, met name dat wat vet gedrukt staat
 
stom, de link vergeten..

Thanks Dandyman om het alsnog te plaatsen
 
Ik moet dus eerst 150 post produceren? dat lukt mij niet, ik ben geen bodybuilder maar een Ambulanceverpleegkundige. Dan gaat het dus over, ok bedankt voor de moeite


Fred
 
Dit is een extra service naar de trouwe leden van het board. geen standaard online winkel.
 
Originally posted by Fred
Ik moet dus eerst 150 post produceren? dat lukt mij niet, ik ben geen bodybuilder maar een Ambulanceverpleegkundige. Dan gaat het dus over, ok bedankt voor de moeite


Fred

Wat moet een ambulanceverpleegkundige hiermee dan??
 
Originally posted by Fred
Ik moet dus eerst 150 post produceren? dat lukt mij niet, ik ben geen bodybuilder maar een Ambulanceverpleegkundige. Dan gaat het dus over, ok bedankt voor de moeite


Fred

ik heb toch ook nog een leven naast BB. wat denk jij dan, dat we allemaal pro's zijn hier?
:p :D :laugh: :laugh: :p :D :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:


:rolleyes: :rolleyes: :(
 
hmm. Jong blijven?

Boost your HGH with this age reversing formula.
Secretagogue-One™ is your best defense against aging. This revolutionary natural dietary supplement will help you restore Growth Hormone production to youthful levels whether you are male or female.
.
Human Growth Hormone (HGH) is the body's messenger for repair and maintenance. Secretagogue-One™ is your best path to higher hormone levels which promote these benefits:
• Increase in Lean Body Mass
• Stronger Bones
• Decrease in Body Fat Without Exercise
• Tighter and Smoother Skin
• Enhanced Energy Levels
• Improved Heart and Kidney Function
• Sharper Memory and Concentration
• Strengthened Immune System
• Improved Exercise Capacity
 
lol @ age reversing formula
 
Back
Naar boven