MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Bestemming donaties Big-T (1 bezoeker)

Waar moet het resterende bedrag van de donaties aan worden geschonken?

  • De donatie moet naar DBB gaan

    Stemmen: 26 50,0%
  • De donatie moet naar een goed doel gaan

    Stemmen: 25 48,1%
  • De donaties moeten in evenredigheid teruggestort worden aan de donateurs

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal stemmers
    52
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

HillR

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest
Lid geworden
2 dec 2012
Berichten
7.261
Waardering
17.107
Lengte
1m50
Vetpercentage
17%
Hoi allemaal,

Op 28 juli 2016 kregen wij allemaal het onverwachte en verdrietige nieuws dat Big-T zijn strijd tegen de Leukemie verloren heeft. Voor velen een shock. We hadden allemaal gedacht dat hij aan de beterende hand was, en met zijn doorzettingsvermogen en zijn karakter had ik verwacht dat hij het zou overwinnen.. Niets is helaas minder waar.

Big-T heeft zoveel voor deze community betekend. Door hem kunnen wij hier met zijn allen ouwehoeren, informatie delen en van anderen leren op allerlei gebieden. Ik hoop dat Tijl weet wat hij voor de meesten hier betekent, door dit voor ons mogelijk te maken, de veranderingen die hij teweeg heeft gebracht in zoveel verschillende levens.

Wij hebben met zijn allen voor de rouwdienst een rouwboeket laten bezorgen. De kosten hiervan bedroegen € 84,-. Vele DBB'rs hebben gedoneerd.

In totaal hebben wij van 28 donateurs € 361,- ontvangen. Echt een enorm bedrag en een heel mooi gebaar. Ik wil dan ook iedereen bedanken voor zijn donaties.

Als we de kosten van het rouwboeket hiervan aftrekken is er nog een bedrag van € 277,- over.

Dit topic is bedoeld om te stemmen waar deze donaties naar toe moeten gaan.

Alleen de stemmen van degene die gedoneerd hebben tellen. En het geld zal gaan naar de optie die de meeste stemmen krijgt. Mochten jullie nog opties aan de poll willen toevoegen dan hoor ik dit graag.


Optie 1: De donatie moet naar DBB gaan.
Hierbij rekening houdende met dat het geld pas overgemaakt zal worden wanneer duidelijkheid bestaat over de toekomst van DBB.

Optie 2: De donatie moet naar een goed doel gaan.
Wanneer je hier voor stemt, graag in een aparte post dikgedrukt de naam van het doel noemen waar je de donatie graag naar toe ziet gaan.

Optie 3: De donaties moeten in evenredigheid teruggestort worden aan de donateurs.

Wil ik tot slot iedereen die gedoneerd heeft nogmaals bedanken, een erg mooi gebaar en erg bijzonder dat er zoveel zijn geweest die daadwerkelijk hebben gedoneerd.

Degenen die in het topic riepen heel graag te willen doneren omdat dat het minste is wat ze kunnen doen, en dat waren er nog al wat, maar die vervolgens niet gedoneerd hebben wil ik vriendelijk vragen uit dit topic te blijven. De stemmen zijn alleen voor de mensen die echt gedoneerd hebben.
 
DBB imo..

Ben benieuwd wat de toekomst van DBB is. Hopelijk is hier snel iets over bekend. Voor we dat weten hou ik wel een slag om armen natuurlijk met mijn vote.
 
Dbb en anders goed doel.
 
Ik ga ervan uit dat alle sponsors DBB sowieso blijven ondersteunen, dus gezien de ziekte van Tijl zou ik een goed doel een mooie optie vinden.

De stemmen van de donateurs zouden echter het zwaarste moeten tellen. Mochten zij voor DBB kiezen dan zal de donatie vast en zeker goed besteed worden zodat alle leden er iets aan hebben :)
 
Heb voor een goed doel gestemd. Geld teruggestort krijgen lijkt me geen optie en zo krijgt het geld een goede bestemming. Tenzij dbb ineens noodlijdend is uiteraard maar lijkt me met de vele boardsponsors en elite member niet het geval.

Ben wel stiekem nog wel erg benieuwd hoe het stuk geworden is en hoe de waardering ervoor was.
 
Vind dit een beetje dubbel.
Voorkeur voor goed doel, ervan uitgaande dat er voldoende geld voor het forum binnenkomt.
Is dit niet zo het geval, schiet het te kort van de sponsors, dan vind ik dbb ook geen probleem uiteraard.

Terug storten denk ik niet eens over na.
Bedankt voor de moeite in ieder geval voor het organiseren, hoop dat zijn familie er toch iets van een steun in hebben gevonden.
 
We hopen een van de komende dagen meer te kunnen zeggen over wat dbb juist nodig heeft, momenteel gaat mijn stem dan ook uit naar een goed doel!
 
Goed doel.
 
Eerste instantie als het nodig blijkt te zijn het forum anders gewoon een goed doel.
 
We hopen een van de komende dagen meer te kunnen zeggen over wat dbb juist nodig heeft, momenteel gaat mijn stem dan ook uit naar een goed doel!
Ik sluit me hier bij aan
 
DBB imo..

Ben benieuwd wat de toekomst van DBB is. Hopelijk is hier snel iets over bekend. Voor we dat weten hou ik wel een slag om armen natuurlijk met mijn vote.

Dit.
 
Ik heb gestemd voor DBB. Mocht het totaal niet nodig zijn dan mag het geld van mij ook naar een goed doel, terugstorten hoeft van mij niet...
 
We hopen een van de komende dagen meer te kunnen zeggen over wat dbb juist nodig heeft, momenteel gaat mijn stem dan ook uit naar een goed doel!

Je haalt me de woorden uit de mond, mijn voorkeur gaat voorlopig ook uit naar een goed doel maar het moet de komende tijd nog duidelijk worden of we het al dan niet nodig hebben voor het forum.
 
Ik heb gestemd voor DBB. Mocht het totaal niet nodig zijn dan mag het geld van mij ook naar een goed doel, terugstorten hoeft van mij niet...
Dit dus.
 
in voor uitkomst
 
Gestemd voor een goed doel, maar als het naar DBB zou gaan heb ik daar ook geen problemen mee.
 
Goed doel!

Iets met onderzoek naar leukemie of kanker in het algemeen.
 
Back
Naar boven