MuscleMeat

Beta-Alanine - Bulk Powders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 + Aanrader


[IMGREV]
BETA_ALANINE_BulkPowders.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Beta-Alanine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De beta-alanine van BULK POWDERS™ is een volledige pure bron van deze pre-workout versterker. Oorspronkelijk werd beta-alanine aangeprezen als de 'nieuwe creatine'. Het heeft nu zijn plaats gevonden, niet zozeer als alternatief voor creatine, maar als de perfecte aanvulling hiervan.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Beta-alanine verhoogt de carnosine-concentratie in de spieren en voorkomt de vorming van waterstofionen die de pH-waarde in de spieren verlagen. Onderzoekers stellen dat lage pH-waarden in de spieren voor vermoeidheid zorgen. Beta-alanine bestrijdt de vermoeidheid stelt de gebruikers in staat langer en harder te trainen. Dit biedt voordelen aan allerlei soorten atleten en maakt het geschikt voor zowel krachtsporters als duursporters.
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Dit product is smaakloos (ruikt wel beetje naar alcoholstift maar merkje niet in een shake of dergelijke)
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen omdat er al in mijn Pre workout 3g Beta-alanine zit neem ik nog 2g post workout. Anders neem ik 5g versprijd over de dag om tinteling iets te verkommen. FYI meestal neem ik mijn creatine ook bij deze.
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bulkpowders.nl/beta-alanine-nl.html
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Hoe groter de hoeveelheid je koopt, hoe groter je voordeel. Bij de eerste aankoop kan je 15% korting krijgen met volgende code (15NLF). Ook kan je nog €5 korting krijgen bij je eerste aankoop boven €15 als je een referral code gebruikt (bv mijn code: TVL4AK ) Ook is er een systeem met punten die je verdient bij je aankoop (2 punten pet €1) en deze punten kun je gebruiken om korting te krijgen op uw volgende aankoop (100punten = 1€).
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €25.49 voor 1kg (=200porties=€0,13/portie)(Als er beta-alanine in je pwo zit hoef je echter al afhankelijk minder beta-alanine te nemen, dus €/portie gaat dan nog omlaag)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Gegarandeerd, vanwege strenght gains, prijs, kwaliteit, ...

Mijn review:

Iedereen kent Beta-alanine nu onderhande wel van in zijn Pre workout producten....maar wat als er meer aan is dan enkel stofje te zijn dat je vel doet tintelen wanneer je jouw pre workout op zuipt? Na over dit product gelezen te hebben en beetje onderzoek te doen heb ik besloten om het te testen. Niet enkel als Pre workout product maar iedere dag neem ik een dosis van +- 5g in totaal. (Note: als er beta-alanine in je pre workout zit mag je dien van je dagelijkse hoeveelheid aftrekken).

Op het moment dat ik dit product heb getest en wanneer ik dit nu post ben ik bezig aan mijn cut (20% deficiet oftewel 540calorieën). Ik ben hier al enkele maanden aan bezig en verwacht dus echter geen kracht toename. Na het toevoegen van beta-alanine is er hier echter wel sprake van! Geen enorme hoeveelheid maar ik merk wel dat ik her en der omhoog ben in mijn compound lifts en over het algemeen meer reps kan behalen.

Een maand is mogelijks wel een korte test procedure aangezien het pas effect zou beginnen tonen na 3 a 4 weken. Maar dit is het enige dat verandert is aan mijn voeding, supplementen, rust, training... etc en ik boek wel degelijk iets van vooruitgang tijdens mijn cut nu.

Is het een wondermiddel? neen zeker niet.... Maakt het een verschil? JAZEKER! Het lijkt inderdaad een goede aanvulling in combinatie met het gebruik van creatine. Mix mogelijkheid: Fantastisch, lost na enkele seconden op! Het word geleverd in een zak en een maatscoop (Scoop is echter wel 5g, iet wat groot voor dit product).

Conclusie: Combinatie van de kwaliteit, smaak en prijs maakt dit product zeker een aanrader.
(Ik geef het momenteel een 8 omdat ik nog bezig ben met dit product uit te testen, maar als ik blijf deze resultaten zien zal dit zeker omhoog gaan naar een 9 a 9.5!)

Als je beslist voor het eerst een product te kopen bij deze producent kan je gebruik maken van extra kortingscodes: Bij de eerste aankoop kan je 15% korting krijgen met volgende code (15NLF). Ook kan je nog €5 korting krijgen bij je eerste aankoop boven €15 als je een referral code gebruikt (bv mijn code: TVL4AK )
 
Back
Naar boven