XXL Nutrition

Beta Alanine Pre Workout

Bezoekers in dit topic

Ano_081222

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 jul 2021
Berichten
6.195
Waardering
7.507
Lengte
2m30
Massa
69kg
Vetpercentage
42%
Hoi, pre workout is handig maar op sommige dagen train ik gewoon te laat om zoveel caffeine te nemen. Dus is mijn vraag:

Is het het waard om Beta Alanine alleen te nemen zonder andere compounds? Zo ja, hoeveel mg/g raad je aan?

Dit moet trouwens een 'goedkope' optie zijn. Zou graag zelf pwo maken met alles erop en eraan maar heb helaas het geld er momenteel niet voor. :)

Alvast bedankt.
 
Eerlijk, gewoon niet kopen en je geld besparen. Zelf gebruik ik 0 pre. En als ik zin heb ik een kick dan pak ik zo nu en dan wat koffie/monster:D
 
Eerlijk, gewoon niet kopen en je geld besparen. Zelf gebruik ik 0 pre. En als ik zin heb ik een kick dan pak ik zo nu en dan wat koffie/monster
Drink in het algemeen al veel koffie en 1 blikje energy per dag. Wil beta alanine meer voor het energie in de laatste paar oefeningen van mn workout.
 
Beta-alanine vermindert vooral verzuring in je spieren, kunt er misschien ietwat langer op door, ik vond zelf het effect (behalve die tintelingen) niet echt heel erg merkbaar.
Hoeveel je moet pakken? Zo'n 5g.
Toen ik dat spul nog gebruikte pakte ik altijd deze:

Misschien dit eens doorlezen?
 
Beta-alanine vermindert vooral verzuring in je spieren, kunt er misschien ietwat langer op door, ik vond zelf het effect (behalve die tintelingen) niet echt heel erg merkbaar.
Hoeveel je moet pakken? Zo'n 5g.
Toen ik dat spul nog gebruikte pakte ik altijd deze:

Misschien dit eens doorlezen?
Top man precies wat ik zocht, bedank!
 
Beta-alanine vermindert vooral verzuring in je spieren, kunt er misschien ietwat langer op door, ik vond zelf het effect (behalve die tintelingen) niet echt heel erg merkbaar.
Hoeveel je moet pakken? Zo'n 5g.
Toen ik dat spul nog gebruikte pakte ik altijd deze:

Misschien dit eens doorlezen?
Ik heb altijd geweten dat je het best stacked met citruline :dunno:
Vroeger wel eens gedaan maar dat was echt smerig :roflol:
 
Hoi, pre workout is handig maar op sommige dagen train ik gewoon te laat om zoveel caffeine te nemen. Dus is mijn vraag:

Is het het waard om Beta Alanine alleen te nemen zonder andere compounds? Zo ja, hoeveel mg/g raad je aan?

Dit moet trouwens een 'goedkope' optie zijn. Zou graag zelf pwo maken met alles erop en eraan maar heb helaas het geld er momenteel niet voor. :)

Alvast bedankt.
Bakje havermout met jam/banaan voor het sporten knal je de workout wel door. Kan zelf ook niet tegen pre workout, moet mee schijten na 10min.
 
Beta-alanine moet je net als creatine dagelijks innemen. zelf doe ik beide pre workout en op rustdagen smorgens voor het werk. Inpricipe hoeft het niet pre workout maar mix er gelijk wat citruline malaat door voor de pomp. Verder neem ik weekends het zelfde alleen dan icm een blik monster ultra:cool: zou er trouwens niet teveel van verwachten maarja alle kleine beetjes helpen. De dosis die ik gebruik zijn 5gr creatine, 5gr beta-alanine en 8 gr citruline malaat.
 
Bakje havermout met jam/banaan voor het sporten knal je de workout wel door. Kan zelf ook niet tegen pre workout, moet mee schijten na 10min.
Denk dat dat meer te maken heeft met de caffeine die erin zit. Had dat zelf ook altijd van kant en klare pre workout of caffeine capsules :omaak daarom liever mijn eigen pre workout dan kun je het ook beter doseren.
 
Bakje havermout met jam/banaan voor het sporten knal je de workout wel door. Kan zelf ook niet tegen pre workout, moet mee schijten na 10min.
Eet altijd 50-55gr brinta, 15gr honing, 10gr pindakaas, 1 grote banaan en natuurlijk kaneel voordat ik ga trainen.
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Beta-alanine moet je net als creatine dagelijks innemen. zelf doe ik beide pre workout en op rustdagen smorgens voor het werk. Inpricipe hoeft het niet pre workout maar mix er gelijk wat citruline malaat door voor de pomp. Verder neem ik weekends het zelfde alleen dan icm een blik monster ultra:cool: zou er trouwens niet teveel van verwachten maarja alle kleine beetjes helpen. De dosis die ik gebruik zijn 5gr creatine, 5gr beta-alanine en 8 gr citruline malaat.
Oke, dus eigenlijk is het het niet waard. Heb geen zin om het elke dag te nemen:roflol:
 
Drink in het algemeen al veel koffie en 1 blikje energy per dag. Wil beta alanine meer voor het energie in de laatste paar oefeningen van mn workout.
Dat blikje energy per dag wegdoen en daarmee de pre kopen dan
 
L-Citrulline is erg chill als simpel pre workout ingredient waar je erg lekker op kan gaan. Zeker de moeite waard om eens te proberen!
 
Drink in het algemeen al veel koffie en 1 blikje energy per dag. Wil beta alanine meer voor het energie in de laatste paar oefeningen van mn workout.
Kak je ineens in, of is het alsof je training te lang is, of hoe moet ik het zien?
 
Kak je ineens in, of is het alsof je training te lang is, of hoe moet ik het zien?
Oh nee ik kan de training gewoon goed doen, maar merk dat ik als ik bijv biceps als laatste doe ik gewoon moe ben.
 
Koop dan gewoon een non-stim pre workout. Zijn er genoeg van.
 
Maat van maakt dat zelf. Volgens mij doet hij:
- Creatine
- Beta-alanine
- Citruline Malaat
- L-Arginine AKG
- 200mg cafeïne tablet
Had een zelfde soort 'recept' gezien. Lijkt mij chill om zelf de doseringen te bepalen.
 
Voel nooit geen fuck van PWO's, vroeger met DMAA ook niet. Destijds potje pure Beta alanine gekocht, pre workout ergens tussen 10-20g genomen omdat ik dacht daar ook niks van te voelen en kan me nog goed herinneren dat ik tijdens de warminng up met traner naar huis huis ben gegaan van de pijn over m'n lichaam. :roflol: Sinds dien hoef ik het niet meer, einde van de streep doet het niet bijzonder veel en tintel effect is kut imo. Zeker op standaard dose x10. :p
 
Back
Naar boven