Fitness Seller

beta-alanine

Bezoekers in dit topic

nozal

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2005
Berichten
405
Waardering
2
wie is er bezig met dit product en wie heeft het al gebruikt?Merkbare resultaten of niet?nog weinig duidelijke info over te vinden
 
ik gebruik het al een tijdje.. lekker tintelend de gym in :)
maar verwacht geen wonderen!
 
Ik gebruik tijdens HIIT en cardio in het algemeen en vind de resultaten toch wel behoorlijk voor een supp. Tijdens krachttraining durf ik niet te zeggen dat het helpt waarschijnlijk wel maar train meestal in de lagere rep regionen.
 
Inderdaad lekkere tintelingen vooral in me gezicht in het begin begint al wat minder te worden.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik gebruik deze.. paar gram voor en na de training.
 
Heb een tijd geleden black betas gehad van 8ball, maar heb er toch weinig positiefs over te melden. Better spend your money on something else...
 
Creatine malaat 300 gr 28,50.. wauw!
strakke prijzen! :) die gaat in de favorites
 
Creatine malaat 300 gr 28,50.. wauw!
strakke prijzen! :) die gaat in de favorites

Alles daar is wel zonder toegevoegde smaakstoffen. Ik hou niet van de gemiddelde zoete troep dus mij bevalt het wel, maar hou daar wel rekening mee creatine smaakt overal het zelfde dus dat moet geen probleem zijn.
 
ook bij creanite besteld,alleen dosering weet ik nog niet.is voor duursport van mij.tintelend gevoel zoals bij gaba dan
 
Research has shown that you can take an amount between 3.2 grams and 6.4 grams per day to significantly boost carnosine levels and improve performance and bring about lean muscle gains. The most recent research is now using 4-5 grams a day and showing comparable performance improvements to those using 6.4g daily.

Volgens een ander onderzoek heb ik even niet voorhanden is het net als met creatine en moet je het laden deze hoeveelheden de eerste week en dan alleen op de dag dat je het nodig heb (kwa sport) en dagen er tussen onderhouden met 1,5 gram per dag.

Heb zelf eerste week 3 per dag 1,5 gram genomen en toen 1,5 smorgens en op trainingsdagen ook nog eens 1,5 voor en anderhalf na de training. Op niet trainingsdagen dus alleen 1,5 gram bij ontbijt na dat de eerste week voorbij is.
 
Volgens mij is de beta alanine bij ons iets voordeliger..
 
Back
Naar boven