MuscleMeat

Beta Ecdysterone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2016
Berichten
361
Waardering
98
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Beste leden,

Ik ben benieuwd naar jullie mening en ervaringen over Beta Ecdysterone. In het verleden zijn hier al topics over gemaakt maar deze zijn gedateerd.

Let me know!
 
Vypaw heb jij hier geen ervaring mee?

Zag het laatst voorbij komen op de Insta van JW
 
Vypaw heb jij hier geen ervaring mee?

Zag het laatst voorbij komen op de Insta van JW
Nope, heb het wel altijd willen proberen, maar te lui geweest om te bestellen
 
Vypaw heb jij hier geen ervaring mee?

Zag het laatst voorbij komen op de Insta van JW
Yep, hier heb ik het ook van. Is er niemand anders die hier ervaring mee heeft?
 
Ja heb dit een aantal keer gebruikt. Meestal tijdens de bulk en ook een keer geprobeerd tijdens een cut.
De eerste keer is al iets van 5 jaar geleden en vorig jaar voor het laatst. Het heeft mij aangenaam verrast!

Ik neem het zo'n 10 weken en neem 1 tot 1.5 gram per dag.

Merk duidelijk een krachttoename en win er een paar extra kilo massa mee. Vooral tijdens een bulk kan je flink wat extra kilo's pakken. En nee dit komt niet omdat ik meer eet, ik weet het verschil tussen een bulk zonder ecdysterone en met ecdysterone. Tijdens de cut ben ik flink in vet gezakt en had er iets meer dan 1 kg droge spiermassa bij gekregen.

Als je nog vragen hebt.. let me know
 
Ja heb dit een aantal keer gebruikt. Meestal tijdens de bulk en ook een keer geprobeerd tijdens een cut.
De eerste keer is al iets van 5 jaar geleden en vorig jaar voor het laatst. Het heeft mij aangenaam verrast!

Ik neem het zo'n 10 weken en neem 1 tot 1.5 gram per dag.

Merk duidelijk een krachttoename en win er een paar extra kilo massa mee. Vooral tijdens een bulk kan je flink wat extra kilo's pakken. En nee dit komt niet omdat ik meer eet, ik weet het verschil tussen een bulk zonder ecdysterone en met ecdysterone. Tijdens de cut ben ik flink in vet gezakt en had er iets meer dan 1 kg droge spiermassa bij gekregen.

Als je nog vragen hebt.. let me know
Klinkt goed man! Heb je weleens, nadat je Ecdysteroide hebt gebruikt, een bloed test laten afnemen?
 
Klinkt goed man! Heb je weleens, nadat je Ecdysteroide hebt gebruikt, een bloed test laten afnemen?
Nee man. Was er wel benieuwd naar maar heb het nooit laten checken.
 
8 weken 6x7mg beta-ecdysterone genomen. 4kg massa, 1kg vet 3kg spier gegained, was in bulk.
 
Waarom gebruik je het dan nu niet meer?
Doe nu een 500mg test cyp kuur, kon minder info vinden over wat het voor effect zou hebben tijdens een kuur. Verder wil ik zien wat alleen die test doet en niet teveel andere supps erbij gebruiken.
 
Zeer positief, heb (had toen zeker) wel nog wat “noobie gains” over wat denk ik ook een rol heeft gespeeld. Maar wel tevreden dat zeker
 
Back
Naar boven