AndroidHealthClinic

'betaalbare' hd camera (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
25.430
Waardering
4.149
Lengte
1m84
Zoek voor t filmen van wat random zooi een goede hd camera alleen omdat de kans vrij reëel is dat de camera ergens in het proces komt te overlijden wil ik niet gelijk een duur ding kopen.

Belangrijkste is de video kwaliteit, verdere functies zijn niet belangrijk.

Alleen door alle keuze weet ik niet wat nu t beste is, als ik op tweakers invul wat ik minimaal wil krijg ik dit als populairste keuze:

http://tweakers.net/pricewatch/305164/jvc-gz-e15-zwart.html

Maar is zoiets ook goed?

Max prijs is ieder geval 300 euro
 
Dan kan je best een Canon DSLR kopen. Daar filmen ze tegenwoordig zelfs professioneel mee. De film Black Swan is bijvoorbeeld deels gefilmd met een Canon DSLR. Gebruikte modellen: Canon 7D, 1D Mark IV, 5D Mark II.

Nikon heeft tegenwoordig ook een DSLR die mooie HD opnamen kan maken: de Nikon D800.

Edit: ik had je budget niet gezien. Maar met jouw kapitaal zou ik alsnog de DSLR nemen. ;)

[Link niet meer beschikbaar]
 
Haha we hebben al 2 dslr camera's thuis :p

Maar t moet klein en handzaam zijn, redelijk goede kwaliteit video maken (voor zover haalbaar) en niet al te duur. Een camera van paar duizend euro slopen is gewoon zonde en extreem goede video kwaliteit heeft geen meerwaarde waar we t voor willen gebruiken.
 

Wel aan zitten denken maar is niet echt praktisch om in de hand te houden.

Zoek echt zo'n kleine handy cam met een zo goed mogelijke video kwaliteit voor onder de 300 euro :p .
 
Voor die go pro's heb je tegenwoordig accessoires waarmee je er een handige 'handcamera' van maakt dacht ik.
 
Voor die go pro's heb je tegenwoordig accessoires waarmee je er een handige 'handcamera' van maakt dacht ik.

Hmm, zal er eens naar gaan kijken.

Denk zelf dat ik een jvc everio gz-ex215 ga halen. Lees wel veel positieve dingen en wifi verbinding kan handig zijn :p
 
go pro all the way, koop een statiefmount en een handgrip, bijna onsloopbaar
 
Back
Naar boven