AndroidHealthClinic

betaalbare pc-speakers vergelijking, welke van de 2?

Bezoekers in dit topic

Ik zou een logitech z-5500 set nemen. Fenomenaal geluid als ik het mag geloven.

Wat is je budget?
 
Daar zou ik nooit geld aan uitgeven, maar ik sluit dan ook alles aan op 1 centrale amplifier in men kamer :)
 
Ik heb zelf deze: Stereo - 2.0 and 2.1 > Logitech® X-230

Dat is dus dezelfde als die 530 alleen met maar 2 speakers. Geluidskwaliteit is meer dan goed genoeg voor muziek en gamen. Enige probleem is dat je de bass niet helemaal uit kan zetten.
 
Budget is €75.. Dus valt mijn oog toch op 1 van deze 2.. Nu weet ik nog nie wat ik moet kiezen. :)
 
is dit niet iets voor PC software games etc topic. Niet dat het me boeit dat het hier staat maar misschien kijken daar meer mensen.
 
ik heb ook zo'n 5.1 setje gehad en al die kabels zijn ZWAAR irritant.

Nu weer een 2.1 logitec setje, lekker gemakkelijk.

Mijn broer heeft die bovenste volgens mij, zeer goed setje (kostte toen 150 euri dacht ik?)
 
Ik heb zelf de Logitech® Z-2300 gekocht toen ik op kamers ging. Heel goed geluid en een geweldige bas. Ook zeer goed getest, volgens velen het beste 2.1 systeem voor die prijs.

Nou ik weer ff thuis woon, heb ik mn pc op de versterker aangesloten, dat is natuurlijk nog een stap hoger qua kwaliteit.

Ik heb geen ervaring met de Z-3e, maar volgens mij is dat het kleine broertje van de Z-2300.

Stereo - 2.0 and 2.1 > Logitech® Z-2300
 
Back
Naar boven